Pohled Jax
Po probuzení jsem věděla jaké jsou mé plány na dnes i zítra.
Sam vedle mě tak roztomile spala nechala jsem nám donést snídani do postele a čekala až se probere a mezitím kreslila u mého stolu jako vždy. Měla jsem rozdělanou jednu kresbu už několik dní.. Po chvíli mi kdo si položil ruku na rameno otočila jsem se a zamnou stála Sam s zajímavým úsměvem.
Sam,, Nevěděla jsem že kreslíš.. A kor že kreslíš mě.."
Byla roztomilá.. ,, Něco mi říkalo že tě nakreslit musím.." Usmála jsem se a Sam mi dala pusu na tvář a pak se rozběhla za jídlem div se nepřerazila..
,, Hladová vlčice po ránu že?" smála jsem se jí. Podívala se nahoru trochu zrudla a s plnou pusou mi odpověděla ,, když já mám po víně vždy hlad.." musela jsem se ji smát. Po snídani jsem dostala nápad a po té jsem si vzala Samanthu na koleno.
,, Sam než cokoliv udělám chci tě pomstít.. co se týče Alexandra chceš jít semnou či ne?"
Chvíli váhala ale po té kývla že chce a odpověděla ,, Chci vidět jak trpí.. aby trpěl tak jak já tich 26 let.." přikývla jsem. Oblékli jsme se vzala jsem dva muže a šli jsme .
,, Mám zde speciální místnost na mučení kde je neprůhledné sklo. Budeš za ním a ještě něco mám pro tebe překvapení."
Pohled SamVzala za kliku a když otevřela stál tam Samuel.
Rozešel se ke mě a objal mě.. Jako správný táta pomyslela jsem si..
Jax se usmála a odebrala se s muži do místnosti vedle kde jsme měly výhled. Samuel prolomil ticho.
,, Sam jsi v pořádku chceš to takto?"
,, Ano chci aby trpěl.. Jinak by mě nenechal být jako teď několik let."
Samuel ,, A co Jax? Vidím jak to mezi vámi již od začátku jiskří. "
Trochu jsem zrudla a odpověděla ,, No už nejsem single ano tati." Řekla jsem a usmála se a on také . Po té jsem se již dívali na smrt Alexandra. Trvalo to asi půl hodiny mučení a všeho možného. Po té Jax přišla nahoru a pozvala nás oba že si dáme společnou večeři tady kousek v hotelu. A že teď musí pro něco sjet. Objala mě a řekla že s ní nemusím. Nechápala jsem ale poslechla a šla jsem se do posilovny pak bazén a než jsem se nadála bylo šest večer. Došla jsem si do sprchy a upravit se. Vzala jsem si na sebe elegantní kalhoty, kšandy a košili a takto vyjela k hotelu. Měli mě již nahlášenou zavedli mě až nahoru do oddělené části a tam již oba čekali Jax jak jinak v elegantních rudých šatech.
Jax,, Ahoj Sam posaď se a vyber si jídlo."
Najedli jsme se a popíjeli každý sklenku Whisky. Po chvíli Jax někam odešla a přišla otočená zády ať zavřu oči.. Poslechla jsem ač s nedůvěrou .
,, Můžeš je otevřít.
Otevřela jsem a Jax předemnou stála a v rukách držela vlče. ,, To je tvůj vlk."
Podala mi ho byl huňatý a roztomilý, Bílý s modrýma očima.
,, To myslíš vážně Jax? jak jsi ho sehnala."
,, Ano a ber to jako můj dřívější dar k narozeninám. Které máš za týden. Jak se bude jmenovat ?"
Chvíli jsem přemýšlela než mě to napadlo ,, Ros "
,, Když je od Rose bude to Ros." Usmála jsem se.. zvedla jsem se s Rosem v rukou a došla k Jax. Políbila jsem ji a poděkovala.
Jax,, Všechny věci pro něj již máme v pokoji jo a pokoj máme předělaný uvidíš až dojedeme domů. "
Samuel,, Je krásný Sam vždy jsi takového chtěla už nejsi samotná omega ale jste smečka. Usmál se.
,, Děkuji vám moc." Chvíli jsme si povídali nebo spíš oni já si hrála s Rosem jako malá. Pak jsem již odjela s Jax domů.
Měla pravdu náš pokoj byl jiný. Byla zde jedna obří manželská postel. k ní byli schůdky asi aby tam mohl Ros. Vedle postele byl ještě pelíšek pro něj, mističky a hračky, vodítka atd. Místnost byla obsetá obrazy a vše vypadalo tak jinak tak jako já a ona. Zavřela jsem dveře a pustila Rose na zem. Začal pobíhat po místnosti a prozkoumávat byl roztomilý. Otočila jsem si Jax k sobě čelem a políbila ji trochu více tvrdě. Vášnivě mi polibek oplácela. Odtáhla jsem se ,, Děkuji ti. ... Miluji tě." To miluji tě jsem zašeptala tak potichu že pomalu nebylo slyšet ale věděla jsem že ona ho slyšela ,, Já tebe Sam." Usmáli jsme se a šli za Rosem který si chtěl hrát.. Docela nás unavil a nakonec i my jeho usnuly jme všichni tři v jedné posteli.
ČTEŠ
,,Budeš má ač chceš či ne"
RomanceKdyž se mladá sebevědomá Samantha hlásí do služeb mafie. Je to pro ni jen další práce a špína kterou zná od mala. Ale po nějaké době se ukáže že to asi nebude tak stejné jak si myslela.