V tento týden máme jen několik návštěv různých dlužníků či přátel Madam Rose.
Schůzka vždy probíhala podobně. Došli k nám do místnosti rozvedli konverzaci a buď odešli živý nebo mrtvý...
Byl již pátek a my měli po jedné schůzce.
Jax,, Dnes si dej již volno. Mám již jen jednu schůzku a tu budu absolvovat sama."
Pokynula jsem že rozumím a odešla z místnosti.
Dnes jsem měla v plánu si pořádně zaposilovat, pak bazén a asi nějaký ten film.
Posilko šlo jako vždy dala jsem si dvě intenzivní hodiny a sparing s jedním z mužů s kterým jsem se tady poznala. Jmenuje se Arsen. Po té jsem si zašla do bázenu kde jsem tak hodinku relaxovala. Došla jsem si dolu pro nějaké jídlo k filmu a ulehla.
( nejezdíme na nákupy. Každý druhý den sem jezdí kamion a vozí prakticky všechny možné jídla a dobroty. Výhoda mafie ani na nákup nemusíme )
Zapnula jsem si noťas a hodila na něj film horor ,,Krampus" můj oblíbený kvůli práci normálně nemám úplně čas. Vzala jsem si sluchátka a začala koukat.
Bylo okolo osmé když se rozlétli dveře a do místnosti vstoupila nebo spíše se přihnala ve vášnivém polibku Madam Rose opět s tou mladou dívkou. Tentokrát jsem bohužel nemohla hrát že spím tak jsem nechala pohled na filmu a dělala že je ignoruji.
Když v tom mi na rameno zaklepala Madam Rose.
Jax,, Na copak to koukáte Samantho?" Dívala se na mě ze shora svýma pronikavýma očima.
Polkla jsem a tlumeně odpověděla. ,, Na horor Madam. Jmenuje se Krampus."
Jax,, Co myslíš maličká půjdeme se dívat se Samanthou?"
Dívka jen přikývla a já neměla moc na výběr nemohla jsem odmítnout.
Jax,, Přemístíš prosím sebe s filmem do mé postele tvá je to maličká. Tři bychom se nevešli."
Neměla jsem zrovna dobrý pocit vzhledem k tomu i jak spoře byli oděny. Ale přesto jsem se snažila působit sebejistě.
Donesla jsem Nootebook do postele k Madam Rose a zapojila ho. Madam mi pokynula ať jdu doprostřed. S menší pochybou jsem tak učinila. Ulehli každá z jedné mé strany a já pustila film.
Zbýval skoro celý film přišli brzy.
Postupem času při jedné scéně kde vás má Krampus vylekat se obě slečny vedle mě nejspíše lekly a obě položili ruku k mému stehnu každá k jinému a natiskli se na mě.
Trošku mě to donutilo se začervenat ale snažila jsem se aby to ani jedna nepostřehla.
Bohužel pro mě ruku nesundali ani jedna. Dělala jsem že mi je to jedno a pozorovala dále film.
Už byl skoro konec chvílemi mi jedna či druhá stehno více stiskla ale nijak jinak rukou nehýbali.
Film byl u konce. Ta maličká od Madam Rose spala na mém klíně kam upadla. Madam Rose vstala a s menším úsměvem mě pozorovala jak nevím co mám s ní dělat. Nakonec jsem Maličkou nadzvedla a vstala s ní. ,, Kam ji budete chtít položit?" Madam Rose mě pozorovala s jakou lehkostí jsem ji zvedla a nakonec mi pokynula ať ji dám k ní do postele.
Tak jsem učinila a po té si šla lehnout do své postele.
Ulehla jsem a usínala s pocitem očí Madam Rose na mých zádech.
ČTEŠ
,,Budeš má ač chceš či ne"
रोमांसKdyž se mladá sebevědomá Samantha hlásí do služeb mafie. Je to pro ni jen další práce a špína kterou zná od mala. Ale po nějaké době se ukáže že to asi nebude tak stejné jak si myslela.