První akce

29 1 0
                                    

Pohled Jax:
Již jsme byli v sálu. Dnes mě čekal podpis smlouvy s jiným klanem ohledně dodávky drog do našeho regionu. Začala jsem předčítat plán. 
,, Takže 4 na každém východu dva půjdou za námi a ty Samantho půjdeš přímo semnou k podpisu kdyby se cokoliv dělo doufám že víš co máš dělat." 
Lehce přikývla. Mohlo se vyrazit vždy s těmito lidmi byl problém a i proto jsem to vybrala jako první akci pro Samanthu krásně mi ji to ozkouší.

Pohled Sam:
Nastoupily jsme do aut Rose měla dnes krajkované šaty s podvazky docela slušivé a elegantní musím říci. Když jsme dojely na místo vstoupily jsme do haly. Něco mi od začátku nehrálo na tomto místě. Klan jsem znala již déle. Podpis smlouvy byl v místnosti která měla několik východů a prosklená okna. Když jsme již byli u stolu na podpis postřehla jsem neznámý pohyb nahoře na rampě. A měla jsem pravdu rychle jsem strhla Madam Rose na stranu. Zazněl výstřel rychle jsem ji odtahla na bok na sloup. Rozezněla se střelba místností. Chtěla jsem vystrčit hlavu abych mohla pomoci zazněl výstřel a ruce Madam Rose mě stáhly zpět a natiskla si mě k sobě. V tu chvíli se mi zatajil dech. Zmáčkla mé boky a pošeptala že jsme si kvit. 
Vynořil se před námi muž bez zbraně vyrazil mi mou a pustili jsme se do sebe nakonec jsem ho jednou ranou uzemnila. Vydala jsem se s Madam kupředu a vyvedla ji ven z budovy. Nasedli jsme do auta a odjely zpět k impériu.  Po vstupu do budovy šla Madam Rose něco vyřešit a já se došla umýt. Bylo okolo šesté večer a tak jsem již zůstala v apartmánu. Okolo půl osmé přišla Madam Rose též ale přivedla si s sebou i společnost. Taká mladičká slečna. Mohlo ji být sotva osmnáct let. Snažila jsem se nedát najevo že o nich vím. Ležela jsem zády k nim. Byli velice hlasité nevím co se mi dělo za zády vcelku zdárně jsem vše ignorovala do doby než z úst paní Rose zazněla slova ,, Má malá zkus ji otestovat či doopravdy spí." Musela vědět že nespím zavřela jsem oči a dělala že spím a čekala co se bude dít. Kdo si mi vyhrnul peřinu na zádech a po té vyhrnul i mé tílko ucítila jsem rty na svých zádech. Nahrála jsem jako že se protahuji a vytahuji zbraň jako když vylekáním co se děje. Nejspíše mi to uvěřila jelikož slečna u mě se pokrčila a zvedla ruce nad hlavu. Madam Rose si mne prohlížela. Upnuté tílko a kraťasy na mne vlastně ještě neviděla pomyslela jsem si. 
Prolomila jsem hrobové ticho. 
,, Typuji že se zde nic neděje a mohu dále spát že? " na poslední slovo jsem dala důraz a nadzvedla jedno obočí. 
Madam se ke mě přiblížila a po té se ke mě nahnula.
,, Ty asi budeš jiná než ostatní... A olízla mi ucho" velice zmateně jsem se na ni podívala ale raději jsem se otočila a šla si lehnout.. 
Pokusila jsem se usnout a povedlo se mi to.  
  
Další den jsme měly volno žádné akce. 
Za mými zády zazněl hlas ,, Byla bych ráda kdyby jste mě dnes doprovázela na mou procházku. Každý den semnou můj strážný takto chodí."
Pustila jsem se hrazdy a otočila se za hlasem. Pokynula jsem hlavou na souhlas. A Madam Rose odešla. Došla jsem se osprchovat a upravit. A vyrazili jsem ven. 
Kráčeli jsme venkem já, madam Rose a dva další muži. Pozorovala jsem okolí a Madam semnou začala konverzaci. ,, Ráda bych o vás věděla víc Samantho. Pověz mi něco."
,, No E-Ehm jsem klasický ochránce. Můj otec mě jako malou prodal škole na bodiguardy. A od té doby se věnuji jen této práci. " Zasekla jsem se jelikož jsem zaslechla pohyb kousek od nás.

Pohled Jax:
Když to dořekla pomyslela jsem si že to asi moc zkušená nebude. To si užiji.

Pohled Sam:

Zazněl výstřel a trefil jednoho z můžu okamžitě jsem uchytila Rose za ruku aniž bych si to uvědomila a začala s ní utíkat do útrob lesa. Běželi jsme klikatě lesem než jsem postřehla že kus za námi někdo je strhla jsem Madam k sobě do Prohlubně která byla po mé levici. Obě jsme upadli k zemi Madam pod mě a já nad ni. Madam chtěla něco vyslovit dala jsem ji ruku přes pusu.  Procházeli okolo nás. Když již byli dostatečně daleko až teď jsem si uvědomila co dělám. Rychle jsem ruku sundala a ucukla. Vstala jsem a natahla ruku k Madam. Ta ji přijala a pomalým klusem jsme se opatrně vracely zpět do impéria kde už nás čekali. 

,,Budeš má ač chceš či ne"Kde žijí příběhy. Začni objevovat