Probudila jsem se zazvoněním budíku.
Vstala jsem a šla ke skříni. Zvolila jsem černé potrhané džíny . Moderní boty kšandy spuštěné dolu a bílou košili. Samozřejmě jsem si vzala i zbraň kterou jsem měla za opaskem.
Vydala jsem se na čas za Madam Rose.
Pár minut před osmou jsem již byla nahoře. Madam Rose již seděla velice přitažlivě oblečená na baru. Pokynula mi ať si jdu přisednout. Učinila jsem tak bez váhání.
Jax,, Vyberte si drink slečno wolf."
Číšnice k nám přicupitala a já si po chvíli vybrala blue lagoon drink.
Donesla mi můj a Madam donesla drink Sex on the beach.
Jax,, Chtěla bych se s vámi více poznat slečno wolf."
To její vykání mě dostávalo mírně do rozpaků.
Sam,, A co by vás zajímalo Madam Rose? "
Jax,, Kolik pak ti je Samantho?"
Sam,, 26 let Madam"
Jax,, Jak je možné že tak atraktivní slečna je prakticky otrokem mafie? " sklonila se podívala se mi hluboko do očí
Sam,, Jak jistě víte akademie nehodnotí ženy dle krásy ale schopností zabíjet."
Jax,, Ach ano avšak u vás ta krvelačnost je velice úchvatná." zrudla jsem...
Naše konverzace pokračovala asi další dvě hodiny dozvěděla jsem se spoustu věcí o ní a ona o mě. Vypily jsme každá již asi osm drinků. Zítra budu vypadat pomyslela jsem si.
Sam,, Myslím že bych již měla jít Madam Rose. Je pozdě a alkoholu pro dnes již bylo dost. "
Madam Rose souhlasila a vydala se semnou k nám do ložnice
Po zavření dveří do ložnice mě Madam Rose natiskla na dveře a skončila jen asi milimetr od mých rtů. Šokem jsem strnula na místě. Naklonila se pomalu na dotek. A zašeptala
,, Říkej mi v soukromí Jax ne Madam Rose. Tedy pokud to nebudu vyžadovat."
Svým jazykem přejela po té po mém spodním rtu. Polkla jsem má mysl byla mimo nějaká má část chtěla Jax ten polibek dát a jiná chtěla utéct. Co to semnou dělala?
Po chvilce se odtahla a jen se podívala do mých očí stále byla jsem kousíček odemne. Můj pohled sjel na její rty. Byla neodolatelná ale já nechtěla být další hračkou.
Jax,, Vidím jak zíráš na mé rty. A cítím že tvůj pohled není jen pohledem na nadřízenou. "
s posledním slovem jemně vydechla. Měla pravdu ale nechtěla jsem ať ji má.
Po chvíli se odtahla úplně.
Jax,, Je čas jít spát štěně...."
Poslední slovo vyřknula s takovou nadvládo v hlase.
Chvíli jsem se ještě vzpamatovávala z toho co se stalo a pak si šla lehnout též.
ČTEŠ
,,Budeš má ač chceš či ne"
RomanceKdyž se mladá sebevědomá Samantha hlásí do služeb mafie. Je to pro ni jen další práce a špína kterou zná od mala. Ale po nějaké době se ukáže že to asi nebude tak stejné jak si myslela.