Poprvé

46 2 2
                                    

Na baru jsme si dali každá to co minule. Jax prolomila ticho.
,, Jak se znáš se Samuelem?" Tuto otázku jsem nečekala ale po chvíli váhání jsem odpověděla
,, Před tím než se Samuel stal hlavním byl ředitelem akademie na kterou mě přivezl. To on mě zakoupil, učil zabíjet a bránit se. Věřil ve mě a předal mi vše co uměl až jednoho dne uznal že žák předčil svého učitele. Je to něco jako můj náhradní otec..." 
Jax naslouchala a ptal se dále. 
,, Pamatuješ si své biologické rodiče?"  Ač s nechutí odpověděla jsem 
,, Nenazývala bych je rodiči ano pamatuji si je. Otec alkoholik a matka prostitutka.... Též ji ze mě chtěla udělat. Samuel mě prakticky zachránil od .." Polkla jsem a větu nedokončila. Můj normální ledový pohled již nebyl tak ledový byla v něm prasklinka kterou nechci znovu otevírat.
Zavolala jsem servírku a poprosila ji o panáka absintu. Jax si poprosila též. 
,, Neměla bys to řešit alkohole." Servírka nám to donesla. Chopila jsem se svého panáku a po přiťuknutí ho bez váhání kopla do sebe. 
,, A co tvé dětství? Rodiče atd.? " 
,, Má matka byla otrokyně mého otce. Otec vedl tuto mafii předemnou. " Chladně bez emocí odpověděla. Tento její chlad byl tak tajemný a klidný až děsil či vzrušoval... 
Povídali jsme si dále měly jsme za sebou již tak tři panáky a sedm drinků. Uznali jsem obě že již máme dost. A šli jsem spolu po boku do naší ložnice. Zavřela jsem dveře a chtěla vyjít do postele když jsem skončila na dveřích. A okamžitě mi přistál polibek, co polibek toto bylo žhavé líbání. Chvíli jsem se bránila. Jax se odtáhla ,, Nebraň se cítím tvou touhu. Já už tu svou nechci držet zpět." S tím mě opět začala líbat. Tentokrát jsem již spolupracovat začala. Měla pravdu opravdu jsem chtěla spolupracovat. Zvedla jsem si Jax a ta mě nohama obejmula okolo pasu bez ustání polibků jsme přistály do postele. Mým překvapením bylo když se přetočila na demne. Sundala mi košili a tílko a já její triko též. Ruka pod krkem nenechala mě udělat nic co by ona sama nechtěla. Když sahala po lemu mých kraťasů mírně jsem se zalekla. 
,, Co se děje?" optala se mě..
,, No víš Jax v mafii zrovna na intimnosti čas nebyl takže.. no ... já.. ještě s nikým nespala"
Vytřeštila na mě oči ale pak se uklidnila ,, Vše je jednou poprvé, neměj strach já vím co dělám."
Váhavě jsem ji nechala. Chtíč mě převládl kraťasy letěli dolů a po chvíli i spodní prádlo vyměňovali jsem si polibky. Její nehty se mi slastně zarývaly do mé obnažené kůže. 
Vlhkou cestičkou Jax cestovala polibky až do nejvíce intimních částí těla. 
Vznášela jsem se ve sladkých pohybech kterými mi způsobovala neuvěřitelný pocit slasti. 
Věděl přesně co dělá a slastnými pohyby mě dovedla až ke konci . Posadila se nademne pozorující můj zrychlený dech. Chytila si mě pod krkem a nastavila do polibku, skousla mi silně spodní ret. Vydral se mi sten do jejich úst. Přetočila jsem se a pokusila zopakovat to co ona u mě. Když jsem jazyk sjela dolů Jax si mě po chvíli přitáhla za vlasy tvrději k ní a druhou rukou se mi zarývala do mé ruky. Její steny byli jako písnička znějící jen pro mé uši. Po dojití k závěru Jax povolila a já se posadila. po chvíli Jax
,, Bylo to krásné avšak já mám normálně trošku jiné praktiky. . pokud chceš ukážu ti je. "
Chvilku jsem váhala ale pak přikývla Jax vstala a otevřela obří skříň ve které se nacházeli různá pouta, pásky, biče, hračky.. Hotová sexuální skříň. 
Jax viděla můj zmatený a maličko nechápavý pohled. 
Jax,, Už od prvního dne jsi se mi zalíbila. Byla jsi taková nevinná a přesto jistá si tím co děláš. Byla bych ráda kdyby jsi mi patřila. To co před sebou vidíš a tyto praktiky. Jsem Dominující .. to znamená že ráda ovládám svou subinu.. A já vím že tobě se toto líbí jen tě to malinko děsí. Ale i přesto uděláš mi tu poctu a budeš má?" 
Aniž bych věděla nejspíše do čeho jdu pokynula jsem k souhlasu ona mě opravdu přitahovala vším co dělala. Nemohla jsem odolat souhlasu. 
Jax mě Drsně políbila a po té si semnou lehla do postele. Kde jsem znavená předešlými událostmi usnula. 

,,Budeš má ač chceš či ne"Kde žijí příběhy. Začni objevovat