Schůze

21 1 0
                                    

Pohled Sam:
Dnes máme schůzku s mafii z mexika. Jsou to rázní chlapci. Není zrovna radno je provokovat ale to ani nás. Narušili nám obchod což se nedělá. Vypravovala jsem se a oblékala si svůj černý oblek když v tom jsem ucítila studený kovový dotek na krku. Prudce jsem se otočila a tím se setkala přímo s pohledem Madam Rose. Byla jsem jen pár centimetrů od ní.
Jax ,, Musím tě označit. Otoč se od teď chci ať to nosíš."
Znělo to spíše jako rozkaz. Otočila jsem se a na krku mi byl zapnut takový kovový pásek nco podobného obojku. Nenamítala jsem nic byl slušivý ale nechápala jsem proč ho dává mě.. a ne své maličké.. Ehm to právě žárlím ? ehm ne to je hloupost. Zavrhla jsem své vlastní myšlenky.
Vydali jsme se k autu a vydali se k místu jednání. 
Bylo jasné že dnes jedeme spíše vyřizovat nevyřízené účty než-li obchod.
Vstoupily jsme do opuštěné haly kde již čekali lidé z Colmillo Sngriento ( mexický název po našem to znamená krvavý tesák) 
Halou se rozezněl Hlas Madam Rose. ,, Silco co jsem to slyšela.. prý nám devastuješ obchody. Povíš mi k tomu něco?" zněla velice rázně bez sebemenšího zaváhání. 
Silco,, Ale copak Madam ztrácí moc? Mohu kazit a dělat co chci neřídím se tvými rozkazy!" 
křikl směrem k nám.
Jax ,, přečiny proti mě se trestají Silco a ty to moc dobře víš." 
Silco se otočil že bude odcházet když tu se otočil a začala přestřelka. Zavedla jsem Madam za roh kde jsem se přestřelovala. Madam také měla zbraň ale nepoužívala ji. Postupovali jsme zpět. 
U uchu jsem uslyšela ,, Silco nesmí vyjít živý zabij ho pro mě " Otočila jsem se a kývla. 
Silco byl naproti mě. Vyběhla jsem z poza sloupu a vystřelila několik ran směrem k němu.
Dvě rány zasáhly a Silco se sesunul k zemi. Byli jsme v druhém patře a museli jsme pryč. Mexikáni nebyli zrovna nadšení z úmrtí šéfa. Vydali se naším směrem zaregistrovala jsem připravené auto pod oknem. Rozeběhla jsem se k němu a vykopla ho. Madam Rose tuto akci podcenila měla vzít více lidí. Podala jsem ruku Madam Rose a spustila ji dolu. Když jsem se otáčela že vylezu i já.  Schytala jsem kulku do paže a nárazem jsem propadla oknem ven. Dopad nebyl zrovna jemný. Madam Rose mi pomohla vstát a urychleně jsme nalezli do auta a odjeli. Ruka krvácela ale nic hrozného avšak Madam Rose nevypadala zrovna nadšeně. Odtrhla si kus šatů a ruku mi obvázala. Nenechala mě ani nijak protestovat aby neničila takto drahou látku. 
Dojeli jsme a madam mě táhla za sebou budovou na ošetřovnu. Kde mě ošetřili, vyndali mi náboj z ruky a zašili ránu. Po té mě odvedla do ložnice s tím že mám zbytek dne volna. Ještě před odchodem avšak poznamela že večer požaduje ať se dostavím nahoru na její soukromý bar. Přikývla jsem na souhlas a Madam odešla nechápala jsem proč tam mám jít ale neptala jsem se. Na baru jsem měla být na osmou a teď byli teprve čtyři. Lehla jsem si a dala budíka na Sedmou abych se stihla upravit. 

,,Budeš má ač chceš či ne"Kde žijí příběhy. Začni objevovat