פרק 8| קצת הומור לא יזיק

393 12 7
                                    

הילדה הזאת עוד תהרוג אותי, אתמול הלכתי במיוחד בשבילה, לקנות לה אופניים כי שברתי לה את הקודם.
נכון, זאת הייתה אשמתי שהייתי עסוקה בטלפון ולא הסתכלתי אבל עדיין יכלתי גם לא לקנות לה את זה ובכל זאת בחרתי שכן- הילדה הזאת מוציאה ממני צדדים שלא הכרתי, צדדים שאהבתי בי מאוד כאלה שאפילו שלומי לא הצליח.
ההשפעה שלה עליי הייתה חד משמעית, למרות שאנחנו מכירות רק כמה ימים היא השפיע עליי יותר מכל אדם אחר שפגשתי כל חיי.
היא הייתה מצחיקה אותי, מעצבנת אותי וכל זה בו זמנית. יכלתי לכעוס עליה ושניה אחר כך לצחוק איתה על משהו, שוכחת שכעסתי עליה לפני מספר רגעים.
מעולם לא הרגשתי ככה, אני אוהבת ושונאת את זה בו זמנית.

בבוקר הגעתי לבית שלה, חיכיתי לה מחוץ לשער מחכה שתצא כבר ונוכל ללכת ביחד לבית הספר שוכחת שהיא תלמידה שלי ושדבר כזה לא אמור לקרות.
ראיתי את המבט המבולבל שלה כששמה לב אליי, הרגשתי את זה.
נופפתי לה לשלום כדי להזכיר לה שכל זה לא חלום, שאני באמת כאן.
היא שאלה על האופניים והסברתי לה שזה שלה, בהתחלה היא הייתה קצת מופתעת אך לבסוף למדה להשלים עם זה שאני קצת משוגעת, קצת הרבה.
כששאלה אותי אם אני עושה דבר כזה לכולם רציתי לצעוק שלא, רציתי שכל העולם ידע שרק בשבילה הייתי עושה את כל זה ולא לאף אחד אחר.
הלכנו לכיוון בית הספר בזמן שבדרך שעשינו תחרות מי תגיע לשם יותר מוקדם וכשהגענו מצב הרוח שלה השתנה בשניה מהילדה השמחה והשובבה שהכרתי לפני כמה רגעים היא הפכה לקרה, זרה, לאדם שלא רציתי להיות בחברתו.

לאחר המקרי בכניסה לבית הספר לא הפסקתי לחשוב עליה כל היום, כל שיעור שהיה לי חשבתי רק עליה, גם בהפסקות הייתי חושבת עליה, לא הבנתי מה קרה לשינוי הזה פתאום נסיתי להיזכר אם אמרתי משהו שלא מצא חן בעיניה או איזשהי מילה לא במקום אך לא עלה על דעתי שום דבר כזה.
כנראה שזה לא קשור אליי הרי יש לה חיים משל עצמה,
״לא הכל סובב סביבך״ הזכרתי לעצמי.

נכנסתי לבית במצב על הפנים, מה שהיה עם בארי השפיע עליי כל כך שלקחתי את זה איתי הביתה.
״הכל טוב?״ שאל שלומי כשהפנה את מבטו מהטלוויזיה אליי בזמן שעשה את דרכו לעברי מנשק אותי קלות על המצח ואני הזזתי את פניי אחורה מתוך אינסטינקט כי לא הייתי רגילה לכך שהוא מביע חיבה כלשהו כלפי, לא הייתי רגילה לזה שהוא מנשק אותי סתם ככה בלי סיבה וכשחושבים על זה הוא מנשק אותי רק שהוא צריך ממני משהו- והמשהו הזה תמיד היה סקס.
״שאלתי אם הכל בסדר״ צעק לעברי, מרים את קולו כנראה רוצה שאשמע אותו כי בפעם הקודמת לא ממש הקשבתי.
״כ-כן״ עניתי מפחדת שמה שעשיתי עכשיו יגרום לאי נעימות בנינו, גם ככה אנחנו בתקופה לא טובה.
״אני רעב, מתי את מכינה משהו לאכול? לא אכלתי כל היום״ הוא אמר וחזר להביט בטלויזיה שהייתה פתוחה בערוץ הספורט.
״איפה האוכל שהכנתי לך היום?״ שאלתי, הרי הכנתי אוכל לפני שיצאתי לעבודה יודעת שהוא בטח יהיה רעב כשיקום או כשיחזור הביתה מהעבודה.
״נגמר״ אמר בקצרה, לא מרחיב יותר מידי.
הלכתי מבלי להגיב לחדר שלי, נכנסת להיתקלח ומחליפה לפיג׳מה לאחר מכן ירדתי למטה להכין לו אוכל וגם לי קצת כי לא אכלתי כל היום.
״האוכל מוכן״ צעקתי לעברו, הוא הביט בי ושניה אחר כך חזר להביט בטלויזיה.
אכלתי את האוכל שלי והלכתי לחדר, הולכת לנמנם קצת ולשכוח מהיום הזה.

תגרמי לי(GL)Where stories live. Discover now