-5-

184 13 1
                                    

Bir kaç saatlik uykunun ardından birinin beni sarsmasıyla uyandım. "Yemek hazır." Odadan çıktı.
Ayağa kalktıp vücudumu esnettikten sonra odadan çıkıp mutfağa gittim.

Masada 2 kase sebzeli çorba vardı. "Umarım seversin." Dudaklarından eksik olmayan sıcak bir gülümsemesi vardı. Tatlıydı.

Karşılıklı oturduk. Chopstick'lerle noodle'ı yedikten sonra kaşıkla çorbayı içtim. Acıkmıştım. Uzun süredir boğazımdan geçen tek sıcak şeydi.
"Eline sağlık. Çok güzel olmuş."
Güzel yemek yapıyordu.
Tabağı masadan alıp bankonun üstüne bıraktım. Sonra karşısına geri oturdum. O hala bitirmemişti.

"Kendini nasıl hissediyorsun?"

"İyiyim."

Sohbet başlatmak için konu düşünüyor gibiydi.

"Nelerden hoşlanırsın?"

"Film izlemek ve müzik dinlemek. Sen?"

"Film izlemek ve dans etmek. İyi dans ettiğim söylenebilir." Kıkırdadı.
Babam "sen kız mısın?" demişti. Yüzümün asılmasına izin vermeden, yüzümde tekrardan bir gülümseme oluşturdum.

"Hala ilgin varsa sana bir iki figür gösterebilirim."
Başımı hayır anlamında salladım.
"Yapabileceğimi sanmıyorum. Hiç yeteneğim yok. Ama izlemeyi çok isterim."

Bir süre daha sohbet ettikten sonra o da tabağını kaldırdı. Ben bulaşıkları yıkarken o da izleyecek bir şey arıyordu. Film izlemeyi teklif etmişti. Çok fazla uyuduğum için uykum yoktu bu yüzden kabul ettim.

Salona gittim ve siyah koltuklardan birine oturdum. Etrafa biraz daha göz atma fırsatım olmuştu. Kare, çokta büyük olmayan bir odaydı. Bir duvara televizyon ünigesi monte edilmişti. Karşısında da siyah, iki kişilik koltuk vardı. Koyu gri tonunda tekli bir koltuk, siyah olanın yanında, televiyon ekranını görebilecek şekilde duruyordu.

"Bir tane polisiye var, bir tane korku ve bir tane de aksiyon var. Şu komedi de güzele benziyor."
Polisiye ve cinayet çözcek halim yoktu. Korku filmlerini çok sevmezdim.

Aksiyon izlemek istememiştim. "Çok fark etmez ama komediyi tercih ederim."
Filmi açıp tekli koltuğa oturdu.

Gülüşü çok güzeldi. Gözleri kısılıyordu. Kahkaha atarken ellerini çırpması da onu daha tatlı yapıyordu. Ona garip bir yakınlık hissediyordum. Yaptığı iyilik yüzünden olmalıydı.

Film bitince kalktı ve televizyonu kapattı. Saat geç olmuştu.
"Yarın iş var, benim yatmam gerekiyor. Sen istersen otur."
Ayağa kalktı.
"Bende yatıyim. Yarın okul var. İyi geceler."
"İyi geceler."

Odaya gittim ve hiç oyalanmadan yattım.
.
.
.
.
.
.

Sonunda bölüm geçirme bittiii 🥳

Merak etmeyin. Sanırım devamını yarın yazarım. 4. Bölümü geçirirken 6. Bölüm için vahiy indi, şuan zaten 6. Bölümün sonunu nasıl yazacağımı  biliyorum. Demek istediğim sizi fazla bekletmicemm <333

İyi gecelerr <33

Hurt {Hyunlix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin