Hogy is kezdődött?

275 4 0
                                    

-Liz én tényleg szeretlek!-vitatkoztunk tovább.
-De semmi érzelem nincs abba a jóképű spanyol seggedben!-ordibáltam.
-Tehát ezért basztál vele...-hőbölgött.
-Állj le!
-Nem amíg el nem mondod kivel voltál még!
-Lassíts Casanova! És amúgy sincs semmi közöd, hogy kivel, mikor, hol, milyen pózba csinálom!-mondtam a pattanás szélén.

De kezdjük is az elején. A nevem Liesel Marisol Berger, 26 éves spanyol-német stratéga, marketinges és még sorolhatnám a munkaköreimet. Jó tanács, járj el bulizni mert lehet összefutsz egy olyan emberrel aki fenekestül felforgatja az életed.
Igaz, kell hozzá pár év tanulás, világhírű versenyek megnyerése és hasonlók és akkor lehet szemet vet rád egy-egy nagyobb cég. McLaren, Mercede, Ferrari. Mondjuk ezek közül egyik sem.
A Haashoz kerültem 24 évesen mikor Günther Steiner személyes asszisztense felkért a munkára.

Pár hónap után már kényelmesen berendezkedtem az irodámba amit kaptam.
-Jó reggelt Liesel!
-Jó reggelt Uram!-köszöntem fel nézve a gépemből.
-Magának csak Günther.-mosolygott kedvesen.
-Értettem Uram...Günther. Elnézést de ez nem áll a számra.-mosolyogtam kínosan.
-Akkor maradjon az Uram. Nade, azért zavartam meg munkájába, hogy megkérdezzem van-e kedve eljönni egy futamhétre?-lépett közelebb. Hát elérkezett ez a pillanat is. Kikerülök az irodából és végre eljutok egy futamra...gondoltam magamba.
-Megtiszteltetés lenne!
-Akkor holnap indulunk. Mindent a cég áll, megérdemli.
-Köszönöm!-próbáltam nyugodt maradni de nem igazán tudtam leplezni, hogy mennyire izgatott vagyok.

Olyan négy felé elhagytam az irodát és elindultam.
-Liesel!-kiabált utánam valaki.
-Igen?-fordultam hátra.
-Busszal megy haza?
-Jó napot Uram! Igen, kérem mondja gyorsan mert lekésem.
-Jó. Nem azzal megy!-jelentette ki.
-Elnézést?-kérdeztem vissza értetlenül.
-Elviszem és kérem pakoljon össze. Megvárom és utána indulunk a repülőhöz. Ma kell indulnunk.
-Legnagyobb tisztelettel de nem tudok olyan gyorsan összepakolni.
-Két tized másodperc alatt áll elő olyan ötletekkel ami megváltoztatják a csapatot. Nehogy már egy heti ruha összepakolása fogjon ki magán.
-De akkor segítenie kell uram.-szálltunk már be a kocsiba.
-Rendben.-bólintott rá. Egész úton a szetteimen gondolkoztam.-Ez az igaz?-kérdezte a lakóházhoz érve.
-Igen. Oda be tud állni.-mutattam egy szabad parkolóhelyre. Felszaladtunk a lakásba és bőszen elkezdtem pakolni.
-Na látom mégis megoldja.-nézte Mr. Steiner ahogy fel-le rohangálok a cuccaimért. Majd egyszer csak megálltam előtte és felmutattam két felsőt.
-Fehér vagy a fekete?
-Hát...ez a parira lesz gondolom. Akkor a fekete.
-Rendben!-indultam a bőröndöm felé majd visszafordultam.-Biztos?
-Akkor tegye be mindkettőt és majd aznap eldönti. Komolyan mondom mint a lányom.
-Csak kicsit idősebb...-fejeztem ki egyetértésem.

(direkt csak hat darab ruha van)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(direkt csak hat darab ruha van)

Miután kiértünk a reptérre kiderült, hogy én is a pilótákkal utazom. Teljesen abba a hitben éltem, hogy csak kihoz és megyek a többiekkel. Miután felszálltunk a gépre megvártam amíg mindenki leül és én elfoglaltam a sarokba egy helyet. Kicsit olvastam majd elaludtam. Nem tudom mennyit aludhattam mikor kómásan felkeltem. Mikor kinyitottam a szemem nem voltam egyedül.
-Mit gondol erről?-nyomtak a kezembe egy stratégiai vázlatot.
-Mi? Bocsánat de én nem stratéga vagyok.
-Csak fussa át.-kért meg az idegen. Így is tettem.
-Ne zaklassa Miss.Bergert Phil.-jött oda a főnök.
-Várjon Uram! Nem lesz jó az egy kiállás. Túl sok kör van hozzá. És a Haas eszi a gumikat. Minimum kettő kell. Nem tudom milyen lesz a szabadedzés de meg merem kockáztatni hogy az egyik kiállásnak duplának kell lennie. És akkor talán még pontszerző helyen is végezhetünk. De ahhoz meg kell nyomni a Qualit. De elég nehéz látatlanba megmondani...Uram.-jutott eszembe, hogy milyen poszton is dolgozom. A főnök csak ránézett Philre aki elmosolyodott. Bólintottak majd rámnéztek.
-Gratulálok Miss.Berger.-nyújtotta a kezét Phil.
-Pontosan mihez is?-fogadtam el a kézfogást.
-Ezentúl stratéga is. Persze ha elvállalja. Plusz fizetésért.-mosolygott kedvesen Mr.Steiner, ami megvallom kicsit ijesztő tőle.
-Uram, én nem tanultam ilyet. Nem értek az autókhoz annyira. Igaz elkezdtem a mérnökit de a kereskedelem és marketing jobban megfogott.
-Liesel most oldott meg egy stratégiai hibát. Nekem ne mondja hogy nem jó. Fel van véve. És készülődjön mindjárt leszállunk.-hagyott minket ott a főnök. Csak ültem ott bambán majd elkezdtem összecuccolni.

Miután leszálltunk a szálloda felé vettük az irányt. Az összes pilóta ugyan ott száll meg ilyenkor tehát nagyon izgatott voltam hogy találkozhatok a többi pilótával. Már a becsekkoláskor összefutottam párral, Fernando Alonsoval, Charles Leclercel és Carlos Sainzal. Látták, hogy Günther mellett állok így odajöttek.
-Mi van Steiner, frissebb húsra váltottál?-kérdezett egyenesen Alonso.
-Oh, fogd be ő a lánya!-próbálkozott Leclerc. Sainz csak csendben állt mert tudta legalábbis sejtette, hogy messze járnak a valóságtól.
-Oh, hogy ott basznák meg...-suttogta.-Uraim, szeretném bemutatni a csapatunk egyik kulcsfiguráját Liesel Marisol Bergert. Nemrég léptettem elő.
-Üdvözlöm én Fernando Alonso vagyok.-nyújtotta a kézét egy kézfogásra.
-Jó napot!-fogtam vele kezet megszeppenve. Majd a többiek is bemutatkoztak mintha nem tudnám kik ők. Megkaptam a szobámhoz a kártyát majd elindultam.

-Várj...on!-szólt utánam egy már ismerős hang.
-Mr.Sainz! Miben segíthetek?
-Hányas az ön szobája?
-214. Mert?-jöttem zavarba.
-Mert az enyém a 213. Gondoltam mehetnénk együtt. Amúgy mióta dolgozol...dolgozik Steinernek?
-Felőlem tegeződhetünk.-mosolyogtam.
-Oh, gracias mi belleza(köszönöm kedvesem)
-De nada! (szívesen)-válaszoltam könnyedén.-La respuesta a tu pregunta es que comencé a trabajar hace seis meses.(A kérdésedre az a válasz, hogy hat hónapja kezdtem el dolgozni.)
-Te folyékonyan beszélsz spanyolul?-dülledtek ki a szemei.
-Félig spanyol vagyok. -mosolyogtam majd beléptem a szobámba. Már csak egy mély levegővételt hallottam a spanyol pilótától.

Spanyol kereszttűzben Where stories live. Discover now