Pihi

53 3 0
                                    

2 hónappal később

-Most, hogy itt vagyunk ne a munkáról beszéljünk kérlek!-mondtam a nyaralásunk második napján.-Itt vagyunk hawaiin de te nem tudod elengedni magad.
-Igaza van fiam. Családi nyaralásra jöttünk engedjük el a hétköznapokat.-mondta Steiner.
-Bagoly mondja verébnek, hogy nagyfejű.-jegyezte meg Gertraud.-Otthon kellett volna hagyni a két munkamániást.
-Az biztos. Megyünk fürdeni?-kérdeztem.
-Igen!-vágta rá Greta így hárman lányok leléptünk.

Este Alonso elvitt vacsorázni a partra naplementekor.
-Olyan jó hogy újra együtt vagyunk.
-Erről akartam beszélni.-köszörülte meg a torkát. Elindította a One Day című zenét Hans Zimmertől amikor még nem teljesen ment le a nap majd felállított, ő pedig fél térdre ereszkedett.
-Liesel Marisol Berger, leszel a feleségem?-kérte meg a kezem. Meg se tudtam szólalni, a szemem a gyűrű és az arca között cikázott.-Cariño, mondanál végre valamit?
-Igen! Igen, hozzád megyek!-ugrottam a nyakába.-Istenem és emlékeztél a tökéletes lánykérésemre!
-Persze hisz szeretlek!-csókolt meg.
-Olyan szép ez a gyűrű.
-Apád segített kiválasztani. Már egy hónapja kértem az engedélyét.
-Egy hónapja kérdezte, hogy nem lenne-e kedvünk velük nyaralni jönni.
-Hát igen segített megszervezni. Esetleg...?
-Itt a parton?
-Még sose csináltuk úgy, hogy megláthatnának.
-Nem elégszer. Valljuk be jó párszor szeretkeztünk rizikós helyeken.

Visszamentünk a hotelba ahol a Steiner család várt már.
-Igent mondott! Igent MONDOTT!!-ujjongott Nando.
-Gratulálok.-ölelt meg apa.
-Micsoda?-kérdezte meg Gertraud aki nem tudott semmiről.
-Megkérte a kezem és igent mondtam.-nyújtottam oda a kezemet és megmutattam a szolid kisgyémántos gyűrűmet.
-Ez gyönyörű!-jegyezte meg Greta.
-Ugyeee?-mosolyogtam olyan szinten, hogyha nem lettek volna a füleim a szám körbeérte volna fejem.
-Előszőr a pódiumon akart megkérni de emlékeztettem, hogy van álom eljegyzésed.
-Komolyan? Lehet, hogy egy év után se kértél volna meg.
-Az szép. Köszönöm a bizalmad.
-Igent mondtam. Nem mondhatod, hogy nem bízok benned.-mondtam majd megcsókoltam.-Elég későre jár. Én szerintem elmegyek aludni.-ásítottam majd elköszöntem mindenkitől Alonso pedig követett.
-Alszunk mi?-ölelt meg hátulról ahogy beértünk a szobába.
-Igen.-csókoltam meg.-Kihúzott a víz...
-Ja csak a víz...-kóborolt el a keze a hátamról a fenekemre.
-Nando...-döntöttem hátra a fejem és abban a pillanatban a nyakamba hajolt.-Ne most...
-Dehogynem...-kapott fel.
-Holnap korán kell kelni mert megyünk túrázni.
-Nincs választásod...-ajándékozott meg az egyik ujjával.
-Nando...papírvékonyak ahh...-kaptam meg a második ujját.-Falak. És a szomszédba vannak Steinerék...
-Ha félpercig kibírod nyögés nélkül befejezem. Ha nem bírod ki életed legjobb éjszakája elé nézel.-hajolt a nyakamba és kezdte el szívogatni. Sajna nagyjából ezután a mondata után két másodpercre egy újabb örömsóhaj hagyta el a szám. Így beváltotta az ígéretét.

-Fernando csipkedd magad, lekésünk a reggeliről!
-Még 5 percet...
-Öregszel Papito, öregszel. Gyere.-húztam fel az ágyról. Lementünk reggelizni ahol csak imádkoztam, hogy ne hozzák fel az estét. Szerencsére a falak nem voltak olyannyira vékonyak mint ahogy gondoltam.
-Hogy legyen a mai nap?-kérdezte apa.
-Eszünk, elkészülünk aztán szerintem indulhatunk. Egy óra kocsival a kezdőpont.
-Biztos elég nekünk az a térkép?-aggodalmaskodott Gertraud.
-Vagy elvisszük a menyasszonyom barátját magunkkal.-tette a lábamra a kezét.
-Tetszik, hogy így hívhatsz?-mosolyogtam.
-De még mennyire, hogy tetszik.
-Jó. Felhívhatom Kahuat, hogy segítsen nekünk.
-Neked tényleg mindenhol vannak ismerőseid?-nézet rám Greta.
-Hát igen. Ez van ha az ember járja a világot. Na akkor mi legyen? Hívjam vagy ne hívjam?
-Hívd mert nem vagyok hajlandó eltévedi!
-Okés.-csúsztattam beljebb a kezemet a vőlegényem combján aki ugyan ezt tette én pedig csak viszonoztam. Megköszörülte a torkát és egy mélyet sóhajtott.
-Valami baj van?-kérdezte Steiner.
-Csak benyilallt a fejem...kicsim nincs nálad valami gyógyszer?
-Fent van a neszeszerembe. A felső polcra tettem.
-Ahha...nem jönnél fel velem?
-Gertraud...mondd, hogy jobb lesz...vagy most már gyerek marad?
-Jajj drága, nekem két gyerekem van.-utalt ezzel Steinerre.
-Hehe, na akkor majd csörögjünk össze ha mindenki kész! Én felhívom addig Kahuat amég ez szenved mellettem.

-Asztalnál szabad ilyet?-csókolt meg a szobába.
-Te kezdted!
-Jó de neked nem áll fel semmi ha felizgulsz.
-Tényleg nem, de elég nehéz fapofával ülni miközben te a kezeddel odalent munkálkodsz.
-Most akkor mi legyen?-kérdezte kacéran.
-Telefonálok egyet.-feküdtem hanyatt, majd meg is csörgettem Kahuat.-Aloha! Van kedved túrázni?-csaptam rá Alonso kezére aki nem igazán bírt magával. Gyorsan ledaráltam a tervet és szerencsére beleegyezett. Ráraktam a telefont majd a vőlegényem felé fordultam.-Neked súlyos problémáid vannak.
-Mégis mi?
-Hogy te nem akarsz részesedni a jóból.-ültem az ölébe de megcsörrent a telefon.-Ha hazaértünk és még nem vagy annyira álmos akkor folytatjuk. Persze megértem ha csak lefürödnél, kivennéd a műfogsorod és aludnál.
-Mész te a francba. Nem is vagyok olyan öreg.
-Neeem. Végülis csak kicsi gyerekkorom óta nézlek. Hány év is van közöttünk?
-15.
-Uram jézus! Az nagyon sok ám...Szia, 5 perc és lent vagyunk.-vettem fel a telefont. Le is mentünk majd megvártuk Kahuat.
-Berger! Te csodaszép vagy mint mindig.-ölelt meg  Kahua.
-Szia! Ezer éve!-majd mindenkit bemutattam.
-Atya ég! Elnézést de egy képet csinálhatnánk.-kérdezte izgatottan Nandotól és az apámtól akik természetesen beleegyeztek.
-Nyugi, még rengeteg képet csinálunk.-majd el is indultunk.

Rengeteget beszélgettünk így se perc alatt rengeteget mentünk.

-Ez a leggyönyörűbb amit valaha láttam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-Ez a leggyönyörűbb amit valaha láttam.-ámultam el.
-Én láttam már szebbet is.-vágta rá Alonso.
-Ennél? Oda el KELL vinned.
-Félek, hogy az lehetetlen mi amor, hisz te vagy a leggyönyörűbb.
-Jhaaj ne legyél nyálas.-csókoltam meg.
-Örülj amíg mond ilyeneket mert pár év és már hasonlót se fogsz hallani.-mondta Gertraud.
-Próbáljon meg hanyagolni, azt hiszem ott problémák lesznek.
-Tüzes még mindig.-jegyezte meg Kahua. Alonso egy elég erős death stareben részesítette amit a Steiner család és én csak egy erős "húzással" folytattunk. Kahua szemébe a rettegés volt fellelhető.
-Ne félj nem harap.-mosolyogtam rá Kahuara.-Ez még mindig szexi.-súgtam a vőlegényem fülébe.
-Beindít?-tette a kezét a farzsebembe.
-Be ám.-nevettem és ugyanígy tettem majd így sétáltunk tovább.

-Este akkor vacsi?-kérdeztem hazafele.
-Ki kell öltözni, hogy mondhatnánk nemet?-mondta Greta izgatottan.
-Megbeszéltük.-váltunk szét amikor visszaértünk a szállásba.

Spanyol kereszttűzben Where stories live. Discover now