-Jó reggelt mi corazón.-ölelt át. Elkezdte simogatni a felkarom ami mosolyt csalt az arcomra.
-Jó reggelt mi amor.-fordultam felé. Rátettem a fejemet a mellkasára és hallgattam a szívverését. Elkezdtem simogatni a hasát és lefele kezdett el kalandozni a kezem a szívverése pedig gyorsult. Majd mielőtt elkezdhettem volna szerelmem boldogítását kopogtak.
-Basszus! Bújj el!
-Hova?-ült fel az ágyon.
-Mássz be az ágy alá!
-A farkam mint a fagyott kutyaláb, így nem igazán férek be.-suttogta.
-Akkor fürdő de egy hangot se!-toltam be a fürdőbe. Igaz még csak reggel hét óra volt de olyan éber lettem mint nyolc kávé után. Bebújtam egy köntösömbe és ajtót nyitottam.
-Jó reggelt kívánok, ide kérték a reggelit.-tolta be a hotel egyik dolgozója.
-Mennyivel tartozok?
-Már kifizették. Jó étvágyat!-mosolygott majd elhagyta a szobát.
-Fernando!-csaptam ki a fürdőajtót.-És ez a vörös rózsa! Alonso...ezt nem kellett volna.
-Dehogyis nem. Ez a legkevesebb ami jár. Ennél sokkal többet érdemelsz.
-Mi amor...Te amo.-öleltem meg.
-Te amo mi vida.-tűrte el a hajamat az arcomból és megcsókolt.Elmentünk dolgozni ahol Caco már kérdő tekintettel várt rám.
-Szius!-öleltem meg.-Mizu van?
-Mi volt az a múltkori insta story?-kért számon.
-Nyugi, csak szórakoztunk Ninával. Dobtunk egy csontot amin rágódhat a média. Csak vicc volt.
-És ki a faszi? Viccből leszólítottatok egy vadidegent?
-Dehogy is. Pinteresteől szedtük le a képet.-mondtam majd elmentem megkeresni a spanyol pilótát. Kicsit spannoltam Carlost majd elfoglaltam a helyem. Figyeltem, hogy miként gyorsít ki a kanyarokból, hogy mikor fékez és a többi. Jegyzeteltem és próbáltam valami jó stratégiát kitalálni. Egész nap mosolyogtam, és amikor kiszállt Alonso a kocsiból ő is egy feszt vigyorgott.
-Riso!-szaladt hozzám Nina mikor megérkeztem az Aston motorhomejához.
-Szia csajszi!
-Jöttél titkokat kifacsarni?-hallottam Alonso hangját.
-Szia! Nem csak elvinném a legjobb barátnőmet ebédelni, vagy inkább vacsorázni. Igazán későre jár.
-Hozom a cuccomat és mehetünk.-ment el érte Nina.
-Elkísérsz átöltözni?-kacérkodott Alonso.
-Ne itt.-majd írtam neki, hogy este jöjjön át. Megnézte a telefonját majd egy mosollyal jelezte, hogy majd találkozunk.
-Te nem fázol?-jött vissza Nina.
-Ami azt illeti, de.
-Megint pulóver nélkül jöttél el. Istenem egyszer úgy meg fogsz fázni, hogy csoda lesz ha nem halsz meg.
-Nyugalom Nina, adok neki egy pulcsit.-mondta Nando majd hozott egyet.-Olyan mintha a kislányunk lenne. Ne aggódj Riso, anyu és apu vigyáznak rád.-ölelte át Ninát.
-Köszönöm, Alonso!-vettem el tőle egy szúrós tekintettel. Tudtam, hogy nem jelent semmit de mégis féltékeny lettem.Elmentünk egy étterembe Ninával aki mára a legjobb barátnőm lett. Elfoglaltuk a helyünket majd rendeltünk és miközben vártuk az ételeinket megtörtem a telefonozással járó csendet.
-Ugye múltkor tettem ki egy storyt...amin egy férfival voltam.
-Igen és azt mondtad pinterestről van a médiának.
-Ha kérdezik veled együtt csináltam. Együtt találtuk ki. Jó?
-Oké? Mert?-kezdte érezni, hogy valami szaftos dolog fog kisülni.
-Na az a helyzet, hogy nem pinterestről van. Tényleg van pasim.
-Miii? És elhallgattad előlem? Ez fáj! Na és ki az?
-Ugye nem akadsz ki?
-Mondd már!-vigyorgott izgatottan.
-Fernando.
-Cortez? Jó arc a csávó és még cukik is lennétek együtt. Mindig olyan jól eldumáltok.
-Nem! Alonsoval.
-Anyukám!
-De ezt senkinek nem mondhatod el! Esküdj meg az életedre. Könyörgöm!
-Mindent hallani akarok!-csillogott a szeme. Elmeséltem neki mindent így már tudta ha kell akkor tudjon védeni.Visszamentünk a hotelba és elváltak útjaink. Alonsot felhívtam aki 20 percen belül meg is érkezett.
-Elmondtam Ninának.
-Mit csináltál?-állt egy lépést hátra.
-A legjobb barátnőm! Nem tehettem mást.
-Például nem elmondani.-ült le az ágyra.
-Na Papito...úgyis publikussá akarjuk tenni.
-Jó ez igaz.
-Elmegyek fürdeni aztán aludni. Döntsd el, hogy maradsz vagy mész?-fogtam a pizsamámat. Beálltam a zuhany alá és megengedtem a vizet. A víz csobogásának a hangja mindig is segített koncentrálni. Az esős napokon születnek a legjobb ötleteim. Elmerültem a gondolataimba amikor két kéz simította végig az oldalam.-Tehát maradsz.
-Hülye lennék itt hagyni téged.-kezdett elkalandozni a keze.
-Nem!-vettem el a kezeit.
-Kislány...ne csináld ezt velem.
-Most nem akarok szexelni...-léptem ki a zuhanyzóból. Magam köré tekertem a törölközőm és fogat mostam. Felöltöztem és befeküdtem az ágyba. Alonso követett majd hozzá bújtam.
-Jó éjt szerelmem.-karolt át és megint bepróbálkozott. Megint elvettem a kezét és megpróbáltam aludni.-Most mi a bajod?
-Nincs semmi bajom. Csak nem kell minden egyes találkozásunknál dugnunk.
-De ha egyszerűen annyira izgató vagy? És kibaszottul szeretlek.-sóhajtottam majd elkezdtem én kielégíteni őt. Mikor már majdnem elment abbahagytam. Lefogtam a kezeit nehogy befejezze magának.
-Jó éjt Nando.
-Baszódj meg, ez most mire volt jó?-akadt ki.
-Ha holnap első helyen végzel úgy baszhadsz meg ahogy akarsz és annyiszor ahányszor akarsz. Ha 2.-3. akkor csak egyszer de bármit csinálhatsz velem. Ha 4.-10. akkor sima szex, ha pedig annál hátrább...ne várj semmit. Ha meg elviszed a nap versenyzője szavazást akkor azt csinálom amit csak akarsz. De ha csak 1-10 helyen végzel. De a popsimat így is elfelejtheted.-ígértem meg neki.Futam napja:
-Sainz adj bele mindent. De légy észnél! A hatos Sakanyarba engedd jobban be a kocsit és később fékezz.
-Rendben Riso.-hajtotta ki a pályára. Elfoglaltam a helyem majd indulhatott a futam. Alonso lecsúszott a 16. helyre egy rossz kerékcsere miatt. A rádión egy igen cifra spanyol káromkodást hallhattunk. Pontosan tudtam, hogy miért idegesíti.
Alonso odalépett. A 10. helyen már a spanyol. Sainz pedig a 3. helyen autózik. 15 kör van vissza a futamból.-Sainz, box!-szóltam a pilótának.
-Vettem.-kanyarodott be a boxutcába. A Ferrarisok kivételesen jó kerékcserét hajtottak végre.Alonso belehúzott már a 6. helyen van. Vakmerően engedi be a kocsit a kanyarokba ami tökéletes stratégiának tűnik. Az Aston kocsija nagyon szépen megy.-folytatta a kommentátor.
-Gyerünk Sainz! Carlosito, húzz bele Alonso a nyakadon van!
-Látom!-lépett oda.És megelőzi a spanyolt. Sainz a 3. helyről lecsúszott az 5.-re majd visszatért de úgy látszik Alonso merészebben bánik az autóval így átvette a 3. nem is már a második helyen van! Verstappen van előtte, vajon meg tudja előzni a RedBullt az Aston 5 körön belül? Hihetetlen fej-fej melletti csatát láthatunk. Már csak két kör de Alonso már teljesen Verstappen nyakán van. 0.103 másodpercre és....megelőzi az utolsó kanyarba! Verstappen visszatámad de...az egyenesbe Alonsoooo 0.01 másodperccel előbb ér be! A futam győztese hölgyeim és uraim Fernando Alonso. A nap versenyzője címet is elvitte.
DU LIEST GERADE
Spanyol kereszttűzben
FanfictionEgy fiatal felnőtt bekerül a Formula-1 világába és majdnem mindenkihez köti valami. Igaz minden szál a kis történetünkbe fog jobban kiforrni/kiderülni. Szenvedély és dráma, döntésképtelenség és kis polgárpukkasztó döntések. Jó szórakozás! !100% fan...