3 héttel később, a vacsora hete:
-Cariño mehetünk?
-Persze.-léptem ki a fürdőből.
-Ha nem lennénk időponthoz kötve esküszöm az ágyra dobnálak.-húzott magához.
-Mi van szerelmem, elvonási tüneteid vannak?-csókoltam meg.
-Két hete nem szexeltünk. Persze, hogy kívánlak. Minden pillanatban mikor rád nézek eszembe jut mennyire szerencsés vagyok. És minden egyes módon próbalom neked megmutatni mennyire szeretlek. Csokrokkal, gyorskajával...
-Nőj fel! És el fogunk késni, tehát ha megkérhetlek induljunk.-adtam neki a kocsikulcsot.
-Én is szeretlek baby.-mondta vékonyabb hangot engem utánozva.
-Nem is ilyen a hangom. Amúgy meg időnk se volt együtt lenni. A Ferrari vacsora miatt amúgy is két napot nem találkoztunk.-beültünk a kocsiba és megnyitottam az emailt amit kaptam.-Ahhha.
-Mi az?
-Valóban van bennem német, spanyol, magyar, és... nagyon jó a többit hagyjuk. És itt a lényeg. Rokonok vagyunk Steinerrel. De akkor, miért lettem Berger? Az ügy kezd érdekessé válni.-mosolyogtam.
-Nem is zavar?
-Nem! Mármint mindig is másként bánt velem, valahol mélyen szerintem sejtettem a kép után.Odaértünk a vacsorára és Stroll mellett kaptam helyet, Alonso pedig velem szembe ült.
-Amúgy tudom, hogy Alonso a pasid de nincs kedved eljönni inni ez után? Persze nem randi! Csak szeretnélek jobban megismerni ha már a csapattársammal jársz.
-Nyughass Stroll! Ne röppenj rá a nőmre. Nagyon rosszul érintene.-mondta Alonso kissé fenyegetően amitől kirázott a hideg de nem a jó értelemben, kissé rémisztő volt milyen komoly tud lenni.
-Fernando...ne légy udvariatlan...-mosolyogtam kellemetlenül.-Amúgy szívesen elmegyek.
-Én is me...-majd belerúgtam Alonsoba.-mennék de nem lehet.-kihozták az ételeket és az öreg Stroll is beszélt amit kifiguráztunk a fiával amit nem igazán díjazott így kuncogva csöndbe maradtunk. Meglepően jól kijöttünk ahhoz képest hogyan álltam a Stroll családhoz.-Milyen italt kérsz?-kérdezte Stroll.
-Egy Aqua Velva koktélt ha lehet.
-Számodra minden lehet.
-Aww milyen kedves Mr.Stroll.-mosolyogtam és mikor oldalra néztem Alonso mogorva tekintete fogadott majd a mély szemezést az urammal egy telefoncsörgés törte meg.
-Bocsánat, ezt gyors elintézem.-vettem fel.-Szia tudod, hogy a vacsorán vagyok.
-Szia, van ott egy Lina Shan nevű nő?
-Igen Caco, mert?
-Nézd meg, hogy viselkedik Alonso vele.
-Jóba vannak, mint mi!
-Én nem akarok vészmadárkodni de jobb lesz ha odafigyelsz rá.
-Kapd be! Soha nem csalna meg...
-Téged hülye lenne. De ismered, tudod, hogy nem bír a vérével néha. És lehet, hogy rád gondol de attól még másban van!
-Nem vagy vicces, és most leteszem. Szia!-nyomtam rá a telefont. Vettem egy mély levegőt és próbáltam nem a beszélgetésre gondolni.
-Minden rendben?-kérdezte Stroll.
-Aha.-kortyoltam bele az italomba, de nem tudtam levenni a szememet Alonsoról miután odament hozzá Lina. Ott tette magát az uramnak aki vagy nem vette észre vagy direkt hagyta magát. Az a nő megfogta a karját és simogatta de Fernando semmit nem tett ami igencsak bosszantó volt. Már jó ideje elvoltunk és már egy-két ital le is ment majd kértem még egyet.
-Riso...-böködte meg a vállam Stroll.-Risooo...-sürgetett.
-Mi az?-kérdeztem kissé morcosan.
-Szerintem nézz a pasidra...-mondta de közben úgy helyezkedett, hogy meg is tudjam ölelni ha kell de ne is legyen az utamba ha robbanok.
-Oh az a picsa!-láttam ahogy a nő egyre közelebb hajol Alonsohoz majd a fülébe súg valamit amin Fernando mosolygott majd megpuszilta. Vártam, hogy mi lesz Alonso reakciója de semmit nem mutatott. Sem zavartságot, sem szégyent semmit.
-Én nem ittam.-mondta nyugodt hangon Lance.
-Visszaviszel a hotelba?
-Persze!
-Köszönöm!-mondtam majd távoztunk. Egy üzenetet írtam csak "Elmentem, seggfej".Visszaérve a hotelba kértem egy új szobát és átcuccoltam mindenem és idegesen megpróbáltam aludni ami természetesen nem sikerült. Csak forgolódtam majd eszembe jutott, hogy a másik szobába hagytam a töltőmet így átmentem érte. De mikor odaértem hallottam, hogy nincs egyedül Alonso.
-Az a rohadék...-motyogtam majd visszamentem a szobámba. Megcsörgettem Lancet, hogy van-e töltője és mivel volt így átmentem hozzá. Átvettem majd visszamentem a szobámba.
-Caco?
-Igen Riso?
-Miért van mindig igazad?-sírtam el magam.
-Oh drága, sajnálom! De biztos, hogy megcsalt?
-Az a picsa megcsókolta és simogatta és semmit nem reagált. Leléptem és átcuccoltam egy másik szobába de a közös szobába hagytam a töltőm. Éppen mennék át érte mikor hallom, hogy nincs egyedül a szobába.
-Hallottad, hogy AZT csinálja.
-Nem, de valakivel beszélgetett. A legszarabb, hogy még vacsora előtt ecsetelgette mennyire szeret és imád. Most nem tudom, hogy csak bosszúból csinálta vagy sem.
-Hogy érted azt, hogy bosszúból?
-Elmentem Strollal inni és hát már két hete nem volt semmi köztünk.
-Mi van megszállt a szentlélek?
-Nem, csak szimplán nem volt időnk. És őszintén én is rohadtul akarom, hogy dugjunk de ennyi volt szerintem. Engem nem aláznak így meg.
-Azért próbálj meg beszélni vele, lehet nem az amire gondolsz. Nem hinném, hogy meg tudna csalni.
-Te mindig olyan pozitív vagy. A héten átmehetek hozzád valamikor?
-Felőlem az egész hetet nálam töltheted.
-Holnap hazarepülök és átmegyek.
-Rendben, de előtte beszélj vele.
-Oksa. Köszi, hogy meghallgattál. Jó éjt!
-Jó éjt! Belleza.-suttogta.Másnap átmentem és bekopogtam Alonsohoz.
-Csak, hogy itt vagy! Mégis merre voltál?-kérdezte idegesen.
-Még te vagy kiakadva?-léptem be a szobába.
-Le seggfejeztél és otthagytál.
-Megcsaltál! Azt hitted egy ágyba fekszem veled ezek után?
-Mi van?
-Hagytad, hogy az a kurva ott enyelegjen és megcsókoljon. Szerinted mennyire volt szar érzés?
-Csak nagyon részeg volt és nem akartam, hogy jelenetet csináljon.
-Értem! Ezért lefostad a hűség nevű dolgot csak, hogy ne csináljon jelenetet! És hallottam, hogy nem vagy egyedül.
-Csak telefonáltam.
-Aha és...mi a fasz? Alonso! Kié ez a táska?
-Neked vettem évfordulós ajándékként.
-Aha és a csók egy másik nővel is csak ajándék volt, igaz?
-Mi amor!
-Nem! Szünet kell!
-Most szakítasz velem?
-Nem tudom Alonso...nem tudom.-mondtam majd távoztam.
DU LIEST GERADE
Spanyol kereszttűzben
FanfictionEgy fiatal felnőtt bekerül a Formula-1 világába és majdnem mindenkihez köti valami. Igaz minden szál a kis történetünkbe fog jobban kiforrni/kiderülni. Szenvedély és dráma, döntésképtelenség és kis polgárpukkasztó döntések. Jó szórakozás! !100% fan...