(macska)Jajj

123 3 0
                                    

-Mhh...jó reggelt!
-Szép reggelt Carlos. Carlos?-fordultam meg.
-Ne feszengj...-ásított.
-Te meg, hogy kerülsz ide?
-Fogalmam sincs.
-Az a baj, hogy nekem sincs. És szerintem nem csak aludtunk.
-Attól, hogy szanaszét vannak a ruhák nem biztos, hogy szexeltünk. És ha mégis...akkor viszont fix élveztük.
-Basszus Sainz vedd már komolyan. Ez nem olyan vicces. Keress egy kotont.
-Hé, nyugi! Van rajtad bugyi meg egy póló. Rajtam van alsógatya. Tehát nyugi.
-De ez nem jelent semmit! Ahhh. Szerintem még mindig kiakadna a szonda ha kocsiba ülnék és elkapnának.
-És miért akarsz kocsiba ülni?
-Eseményutáni. Ha a kis spanyol fickók belém jutottak én nem vagyok hajlandó teherbe esni az egyik legjobb barátomtól!
-Hányszor mondjam, hogy nyugodj meg. És amúgy sem szexelek koton nélkül.
-Jó ezt tudom. Mert múltkor is nekem kellett gumit vennem számodra. Csinálok tojást és bacont. Te addig csinálj kávét.
-Már megyek is!-kászálódott ki az ágyból.-Amúgy mindig is érdekelt...vigyázz egy kicsit.-fogta meg a csípőmet és tolt arrébb.-Hogyhogy két házad van?
-Egy házam van és egy lakásom. Azért van itt egy házam mert nem sikerült eladni. Aztán rájöttem, hogy Spanyolország a szülőhazám így hülye lennék eladni ezt a csodás kis házat.
-Értem. És a lakás?-nyújtotta át a kávém.
-Közel van a munkahelyhez. Jut eszembe holnap be kell menni. Tehát ma el kell utaznom.
-Neee. Szülinapom másnapját azokkal az emberekkel akartam tölteni akiket igazán szeretek.-ölelt meg hátulról kizárólag barátilag.
-Carlosito! A munka az munka. Nesze egyél.-tettem le elé a kaját. Megkajáltunk és megígértem, hogy bepótoljuk ezt a napot.-Uhh, ezt fel kell vennem. Addig menj fürödj le.
-Csak nem a pasid?-csapott rá a fenekemre.
-Heyy! Amúgy meg a főnök az. Na nyomás.
-Jojo megyek!

-Jó napot!
-Jó napot! Ön még Spanyolországban van?
-Igen de holnap megyek.
-Remek! Remélem nem kotyogott ki semmilyen stratégiai tervet a pilótáknak.
-Ugyan. Itt nem munkáról volt szó.
-Mindegy is. Holnap időbe jöjjön! Tárgyalás lesz. Szedje össze magát! Viszhall!
-Mégis miről? Haló! Uram! Basszuuus...-berohantam a fürdőbe és csak álltam Carlos előtt.
-Mi a baj Caliente?-ölelt át. Én visszaöleltem de nem szólaltam meg.-Naa, nézz rám. Látni akarom azokat a szép szemeidet.
-Azt mondta Steiner, hogy tárgyalás lesz és szedjem össze magam. Ki akar rúgni.
-Hát igaz.-mosolyodott el.-Toto mindent bele fog adni.
-Mi?
-Semmi...
-Ha vakkantottál ugassál is!
-Majd megbeszélitek egymással.
-Carlos!
-Nem. Nem lehet!-végül megtört a nézésemtől-Toto imád téged, és pontosan tudja, hogy milyen képességekkel bírsz. Minden csapat téged akar. Te vagy az aranytojást tojó tyúk. Eszméletlen milyen eszed van ehhez.
-Én is szeretem Totot. Nagy forma.
-Leclerc és én is annak örülnénk ha a Ferrarihoz jönnél.
-Mi az, hogy oda mennék?
-Mint mondtam, főnyeremény vagy. Meglehet hogy meg akarnak venni...többen is.
-Beszélnem kell Cacoval.
-Miért nem vagyok jó én?
-Mert ő higgadtan tudna tanácsot adni. Te meg megnyugtatsz de annyi lenne, hogy "Nyugodj meg, minden rendben lesz".
-Jó ez igaz...hívok übert, én meg elpakolok.
-Köszi.-indultam el felöltözni.

Carlos elvitt Cacohoz aki egy fehér felsőbe és egy kockás gatyába nyitott ajtót.
-Baj van? Gyere be!-invitált be. Bementünk majd leültünk a kanapéra.
-Felkeltettelek?
-Már fent voltam, de érted érdemes lenne felkelni.
-Ugyan, ne kezd el te is.-forgattam meg a szemem és elmeséltem neki a telefonbeszélgetést majd amit Carlos mondott.
-Igeeeen...ezt én is hallottam. Megértem, hogy ez lesokkolt de ide figyelj...-fogta meg a kezem-Nekik köszönheted, hogy a forma-1be lehetsz. Ha viszont elenged és ezzel akarja elősegíteni a fejlődésed és, hogy jobban keress akkor viszont át kell gondolnod. De ezt te is tudod...-hajtotta le a fejét.
-Igen...-kezdett el szaporán verni a szívem.
-Erről nem beszélünk, soha senkinek ha megtörténik.-sóhajtott.
-Nem, hisz barátok vagyunk.
-Pontosan...
-Megálljuk, hisz felnőttek vagyunk. De olyan kemény a döntés. Na jó, ez már perverz.
-Nem is kicsit, szinte már beindultam.-bökött vállba. Elmosolyodtam hisz nem tudtam komolyan venni.-Csak ott van az a mosoly. Na együnk abból a tortából.
-Még valami...szerinted Carlos képes lenne...mindegy.
-Megdugni téged? Simán de nem tenné. És legyen bármilyen részeg, mindig van nála gumi. Na készülj, tárgyalj és hívj.
-Köszi Caco!-öleltem át. Még beszélgettünk, hogy mi lenne a helyes döntés. Végül arra jutottam, hogy jól jön egy kis pénz a Haasnak.

Carlos kivitt a géphez és elbúcsúzott mintha soha többé nem találkoznánk.
-Ne dramatizálj!
-Jó bocsánat. Vigyázz magadra és a legjobb ajánlatra fókuszálj, ne szimpátiára. Mindenki imád téged bárhogy is dönts!
-Köszi Carlos!-köszöntem el majd hazarepültem. Este értem haza, és csak akkor néztem meg az üzeneteket. A főnöktől, Sainzéktól, Alonsotól, Tototól.

Mindenkinek válaszoltam majd kidőltem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Mindenkinek válaszoltam majd kidőltem.

Korán keltem és elmentem a központba. Egy világosbarna nadrágkosztümöt húztam egy fehér bordázott garbóval.
-Jó napot!-siettem be a tárgyalóterembe ahol még csak a főnök volt bent.
-Jó napot! Üljön le. Azért tartjuk ma ezt a tárgyalást, hogy eldöntse marad vagy sem.
-A Haas a családom...én nem tudom itthagyni.
-Ugyan...A Ferrari, a Merci, Aston sőt még a Red Bull is akar.
-Na a Red Bull az utolsó csapat ahova mennék. Ha az lenne az utolsó csapat a Földön akkor inkább leszek munkanélküli mintsem hogy nekik dolgozzak.-erre csak nevetett.
-Ez őszinte de azért viselkedjen. Igazából én találtam ki, hogy képességeshez mérten kapj fizetést.
-De ez egy család...ami befogadott.
-Hé, nem tudom, hogyan csináltad de mindenki imád. A pilóták sőt bárki aki ismer szeret. Te vagy az F1 királynője. És még csak a felszínét kapargatjuk a képességeidnek. Szerintem.-fejezte be a szívmelengető monológját.

Eljött Toto, Fredric és Horner. Azért az Astont nem engedte Steiner ugyanis tudta, hogy ki nem állhatom Strollt.
-Kérlek Berger. Kellesz!
-Állj le Toto ő fiatal hozzàd.- kezdődött a versengés Toto és Horner között. 10 perc civakodás után csendre intették őket. Aztán megbeszéltük melyik csapat mennyit ígér.
-Én csak két valamit nem értek. Horner nektek miért kellek? És Toto ti is jók vagytok, oda miért kellek? Már megvan a döntés de azért érdekel.
-Mi vagyunk a Red Bull. Ide mindenki be akar jutni bármilyen pozícióról is van szó.-válaszolt Horner.
-Nekünk meg szükségünk van egy stratégára.-mosolygott Toto.
-Nagyon jó. Na de mindegy is a Ferrarihoz megyek.-jelentettem ki.

Aláírtuk a szerződést és még beszélgettem Steinerrel.
-Uram, én nagyon szeretem ezt a csapatot és...
-Miss. Berger. Őn már a család tagja. Bárhogy is nézzük, a lányom imádja magát, a feleségem úgy bánik önnel mint ha a második lányunk lenne. És Liesel nekem is olyan mintha a lányom lenne.
-Aaww. Ez aranyos.
-Na jöjjön ide!-ölelt meg.-Mindig is a család része marad. Ezt ne feledje.
-Maga igazából egy tök kedves ember.-mosolyogtam majd összepakoltam az irodába. Kicsit rossz érzés volt de tudtam hogy bármikor számíthatok rájuk.

Spanyol kereszttűzben Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang