Tam Açmamış Çiçek

3.2K 111 523
                                    


Tetikleyici unsurlar: İntihar, şiddet,kan, yüksek ses ve insan...

UYARI
Bu hikayedeki karakterler kusursuz değildir. Günahkar da olabilirler. Örnek alınmayacak davranışlar da sergileyebilirler. Sizden istediğim onların hatalarının farkında olacak şekilde okumanız.

Çok hızlı bir başlangıç yapacağız bundan dolayı şoka girmeyin. Kardeşime okuyunca hop hop demişti mdnddhdhdghscs

Bölüm Şarkısı -Model - Sen Ona Aşıksın

Oy ve yorumlarınız bana motivasyon verir!

İYİ OKUMALAR!!!

🏚

Kimse özgür değildir. Sadece imkanlar izin verdiği sürece istediğimizi yapmaya çalışırız.

Bazıları bunu başarır.

Bazıları bunu başaramaz.

Kendine inan başarır.

İnanmayan başaramaz.

Ama bazıları var ki inansa bile başaramaz, başarsa bile dayanamaz.

Ben kendime inandım ve başardım ancak dayanamadım.

😦

Yeni bir şey yapmak kalıbıyla asla haşır neşir olamamıştım. Olsam bile bu çok uzun sürmemişti. Ama şimdi bunu yapacaktım. Yeni bir şey yapacaktım. Bu yeni şey çok daha yeni şeyleri yapmama neden olacaktı. Ve bu yüzden heyecanlı olmam son derece normal bir durumdu ama çok heyecan yaparsam saçmalayacaktım.

Derin bir nefes aldım. Çok düşünürsem de cesaretim kırılacaktı. Bu yüzden sorgulamadan parmaklarımı klavye üzerinde oynattım.


Siz: Edizciğim

Siz: Yürekciğim

Siz: Eğer cevap vermezsen...

Umarım beni dava etmezdi.

Siz: Ölürsün:)

Korkunç olduğunu düşündüğüm emojiler attım.

Beni dava edemezdi, Ediz babamın avukatıydı. Ve bence dolaylı yoldan benim avukatım oluyordu. Değilse de olduracaktım.

Daha fazla mesaj atmadım. Beni tanıyor olmalıydı. Profilim açıktı ve ismim de görünüyordu, zaten mesajlar dikkatini çekecekti. Cevap yazacağına emindim. Yataktan indim ve dev aynamın karşısına geçtim.

Hayatım boyunca güzel olmaya özen gösteren bir kız oldum. Bir kusuru olunca onu bir şekilde örtbas etmeye çalışır ya insan, ben de lal oluşumu çok güzel bir kız olarak örtbas etmeye çalışıyorum. Lal olmaktan elbetteki utanmıyorum ama çok eksik hissettiğim zamanlarım hep olmuştu. Bunun nedeni öylesine bir şey de değildi. İçimdeki siyah bunu bana yapıyordu. Siyah, ruhumun yüzde yetmişinde kendi imparatorluğunu kurmayı başarmıştı ve beni olur olmaz düşüncelere inandırmaya başlamıştı.

MASALIMSI (+16) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin