Hoşgeldinizzzz 井●‿●井)
Bölüm sonunda bol sohbet edeceğiz
Tabe bir de satır aralarında (⁎⁍̴̛ᴗ⁍̴̛⁎)Oy vermeyi unutmayın
İYİ OKUMALAR!
🎶Hadise, Biz Buradayız🎶Ava, Princess Don't Cry
🎶ITZY, WANNABE
(-.-(-.(-(-.(-.-).-)-).-)-.-)
"Kahküllü evlen benimle!" Diye yüksek bir sesle kapının açılmasıyla gözlerim kapıya döndü.
Sağ elim hala dudaklarımın üzerindeydi ve Ediz'e oldukça benzeyen ama Ediz olmadığına adım gibi emin olduğum adam hala dibimdeydi. Dudakları elime deymişti.
"Ağzını dikmemi istemiyorsan ondan hemen uzaklaş." Dedi Ediz şoku atlattıktan sonra.
Karşımdaki adam biraz uzaklaştı. Ama yeterli değildi benim için o yüzden onu ittirdim. Hareketime şaşırmış gibi kaşlarını kaldırdı. Tavrından alay akıyordu.
Ondan hiç hoşlanmamıştım.
Kafasını kapıya çevirdi ve Ediz'i gördü. Yüzünde alay ile beraber sinsilik de vardı. Mide bulandırıcı bir şekilde sırıtıyordu. Ediz'in tehtidini ciddiye almış olsa da altta kalmamak için dik bir duruş sergiliyordu.
Ediz'e baktım. Hiç olmadığı kadar tehlikeli duruyordu. Gözleri ona benzeyen adama öldürecek gibi bakıyordu. Ama öldürse çok sakin öldürecek gibiydi. Tehlikeli bir şekilde hem dingin hem taşkındı.
Ona baktığımı hissederek o da bana baktı. Gergince gülümsedim.
"Sen sandım başta. Ama sonra sen olmadığını hemen anladım." Diye dudaklarımı hareket ettirdim o bana yavaş yavaş adımlarken.
Yanıma geldiğinde bir elini saçlarıma koydu ve anlımdan öptü. "Kapat gözlerini, birazdan kıyamet kopacak." Dedi sakin bir sesle ama gözleri alev alevdi. Dediği şey de yatıştırıcı bir şey değildi zira.
Ne yapacağını anladığım için gözlerim istemsizce o adama kaydı. Ediz boş elini çeneme koyarak başımı ona döndürdü. "Ona gözlerini değdirme. Onun sana değen gözleri umurumda olmaz ama senin ona değen gözlerin beni bitirir." Sinirine çaresizlik eklenmişti bu sözleri dile getirirken.
Yutkunarak gözlerine baktım. Yeşilin güzelliklerini taşıyan ela gözleri bana çoğunlukla şefkat, merhamet, sevgi ve muziplikle bakardı. Hepsi güzel duygulardı. Ancak bugün bana bakarken farklı anlamlar da görüyordum ilk defa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASALIMSI (+16)
Misteri / ThrillerGonca Havin Kurtay şehirden oldukça uzak bir evde tıkılıp kalmıştı. İstediği her şey ayağına gelir ancak o istediği şeylere gidemezdi. Gidemezdi değil gidemiyordu. Gönülsüz bir şekilde evde kalmaya mahkumdu artık bundan kurtulmak istiyordu. Evden çı...