Tek Bir İstek

189 21 47
                                    

Hoş geldiniz sefalar getirdiniz. Yeni bölümle karşınızdayım.

Oy sınırımız var ama çok bir şey değil.
✨30 Oy bekliyorum sizden✨

İYİ OKUMALAR!

🎧☁📓🤍

Selena Gomez, People You Know

Arctic Monkeys, Wanna Be Yours

Son Feci Bisiklet, Teslim Tesellüm

Müslüm Gürses, Affet

🎧☁📓🤍



GONCA HAVİN KURTAY

14 Yıl Önce

"Anneciğim..." diye dudaklarımı oynatıyorum titrek titrek.

Korkuyorum anneciğim. Hava karanlık. Saat kaç bilmiyorum ama uyumuştum ben muhtemelen bir kaç saat önce. Uyandım şimdi ama hava aydınlık değildi.

Neden değildi?

Tek başıma olmaktan nefret ediyordum. Sabahları öğretmenlerimle geçiriyordum. Akşamları ise babamla. Ama geceleri yalnızdım. Bu yüzden gecelerden hiç hoşlanmıyordum.

Geceleri çok garip hissediyordum. İçimden yaramazlık yapmak geliyordu.

Ya da yatağa girip iki büklüm olmak.

Şuan yataktaydım. Yataktan çıkmak istemiyordum. Yorganı başıma kadar çekmiş başımı da kapatmıştım. Böylesi daha karanlıktı ama güvenli de hissettiriyordu.

Gözlerimi sıkıca kapatmıştım. Dudaklarım ise sürekli hareket ediyordu. Ne dediğimi bilmiyordum. Sadece çok korktuğumu hissediyordum.

Yağmur yağıyordu, gökyüzü bir aydınlanıp bir karanlığa gömülüyordu.

Şimşek.

Bunun adı şimşekti.

"Babacığım..." diye hareket etti bu sefer dudaklarım.

Boşa söylüyordum bunları. Aslında söyleyemiyordum bile... Ama söyleyebilsem de zaten kimse gelmeyecekti. Babam şuan uyuyor olmalıydı. Annem ise zaten yoktu. Gitmişti.

Ben ise on yaşımdaydım ve kendine bakacak kadar büyümüştüm. Korkmamalıydım. Ama işte korkuyordum.

Sık sık nefesler alıyor ve sürekli olarak ağlıyordum.

Hayır, hayır, hayır, hayır, hayır! Bunu babam görmemeliydi. İyi ki yoktu şuan. Ağlamamdan hoşlanmıyordu, ağlamayı bana yasaklamıştı.

Ben buna rağmen ağlıyordum. Ama babamın beni göremeyeceği yerlerde ağlıyordum. Beni görmediği sürece bir sorun yoktu.

"Korkma," dedi Beyaz. Elleriyle göz yaşlarımı siliyordu.

"Aynen," dedi Siyah. "Ağlama yoksa kızacak sana." Babamdan bahsediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MASALIMSI (+16) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin