Hoş geldiniz. Neşeli bir giriş yapamayacağım çünkü birazdan korkunç bir sahne okuyacaksınız. Taneciklerim bu sahneyi ben yazdım...
Tamamıyla +18 bir sahnedir. Hasas bir psikojiye sahipseniz bu bölümü geçebilirsiniz ama geçmedenöncebölümün sonunda yazdıklarımı okumanızı isterim.
Okuyacağınız sahne flashback sahnesidir o yüzden kısa bir bölüm olacak. Ancak bugün saat dokuzda 5. Bölüm gelecek.
Düzenleme: Milli Yas ilan edildiği için bölüm gelmeyecek. Bu bölümü bundan habersiz yayınladım. Bundan dolayı özür dilerim.
Bölüm Şarkısı- Model- Sarı Kurdeleler
Çok konuştum ya ben İYİ OKUMALAR! (hiç iyi olmayacak...) YORUM YAPIN FİKİRLERİNİZİ MERAK EDİYORUMMM
YAZARDAN
Sekiz Yıl Önce
Genç bir kız koca bir ormanlık alanın içinde dizlerinin üzerinde oturuyordu. Başını yana eğmiş ondan bir kaç metre uzakta yavrularını yeni yuvasına taşıyan kediye bakıyordu. Uzun açık kahverengi saçları dağınıktı, gözleri uykusuzluktan dolayı damarlıydı, göz altları korkunç derecede koyulaşmıştı, bembeyaz yüzüne bulaşan kan ormanlık alanda olabilecek hiç kimsenin görmek isteyeceği bir şey değildi.
Ama zaten bulunduğu yerde kimse yoktu.
Olmazdı. Bulunduğu hiç bir yerde adam akıllı kimse olmazdı. Başını eğip az önce kestiği kollarına baktı. Gördüğü görüntü ona hastalıklı bir şekilde zevk veriyordu. Kan görmeyi seviyordu. Kanın kokusuna aşıktı. Kanı emmek ise favori aktivitesiydi.
Ancak o sadece kendi kanını seviyordu.
Buna rağmen bugün başka bir canlının kanını görmek, koklamak ve hissetmek istiyordu. Bu düşünce zevkle inlemesine neden oldu. Kanlarla dolu sağ elini kasıklarına götürdü. Üzerinde siyah dizlerine kadar gelen bir tişörtten başka hiç bir şey giymemişti. Kadınlığını avuçlayarak okşadı.
Oldukça ıslaktı. Bu gece hazzın doruklarına varmak istiyordu.Bunu o kedinin yardımıyla başaracaktı.
Fazlasıyla kan kaybettiği için işini hızlı yapması gerekiyordu. Kedinin kendisine gelmesini sağlamalıydı, kendisi onun yanına gitmeye kalkışırsa kedi kaçardı. Neyseki hazırlıklı gelmişti. Yanında en güzelinden kedi maması getirmişti.
İçinde kedi maması bulunan ambalajı açtı ve içindekilerin hepsini önüne döktü. Bir ağacın hemen yanında ağaçla bütünleşmiş bir şekilde oturduğundan kedi onu fark etmeyecekti. Siyah tişörtü onu gecenin bir parçası haline getirerek kamufle olmasına yardım ediyordu. Kedinin mamanın kokusunu almasını bekledi. Bu çok uzun süren bir şey olmamıştı.
Kedi son yavrusunu da kazdığı deliğe soktuktan sonra tuzağa doğru yürümeye başladı. Kedinin her adımında daha da heyecanlanan genç kadın inlememek için dudaklarını ısırdı. Kedi bir adım daha yaklaştı.
Genç kadın kıvranmamak için kendini zor tuttu.Kedi tuzağa geldi.
Tam mamaya doğru eğilirken genç kadın öyle hızlı bir şekilde kediyi yakaladı ki kedinin onu fark etmesi mümkün değildi. Kedi korkuyla kendisini tutan ellerin sahibini tırmalamaya başladı.
Onu tutanın bundan zevk aldığını bilmiyordu.
Kedi genç kızı tırmaladıkça kız daha çok zevk aldı ve daha yüksek bir sesle inledi. Onu boşaltacak şeyin kedinin kanı olduğunu biliyordu o yüzden bir elini kedinin üzerinden çekerek aşık olduğu kanlı neşteri parmaklarının arasına aldı. Hiç acımadan kedinin karnına bir çizik attı. Kedinin genç kızı vazgeçirmek için tırnaklarını kullanması kedinin yararına değil zararınaydı. Genç kız ne kadar zevk alırsa kediyi o kadar daha sıkı tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASALIMSI (+16)
Mystery / ThrillerGonca Havin Kurtay şehirden oldukça uzak bir evde tıkılıp kalmıştı. İstediği her şey ayağına gelir ancak o istediği şeylere gidemezdi. Gidemezdi değil gidemiyordu. Gönülsüz bir şekilde evde kalmaya mahkumdu artık bundan kurtulmak istiyordu. Evden çı...