Merhabalar efendim.
Nasılsınız?
Ben iyiyim.
Biraz geç kaldım üzgünüm... minik bir bebekle uğraşıyorum bir gündüür...
Medyaya bir şarkı bıraktım.
Keyifli okumalar dilerim 🧚🏻♀️
Afiyet olsun."And I, I am feeling a little peculiar, and so I wake in the morning and I step outside, and I take a deep breath and I get real high, and I scream from the top of my lungs... "What's going on?""
Kalbim panikle küt küt atarken attım kendimi dışarıya. Ellerimi saçlarımın arasından geçirdim hırsla. Soğuk hava mıydı bedenimi böyle titreten
yoksa pişmanlık mı?1 Gün Önce
Baladın
Aniden çalan alarmla açtım gözümü bu saate kim alarm kurdu amına koyayım ya. Yatağın diğer ucunu elimle yoklayıp buldum telefonu ve kapattım. Elimi yastığımın altına koyup iyice rahatlattım kendimi. Evet uykum nerede kalmıştık?
Tam tekrar dalıyordum ki siktiğimin telefonu yine başladı çalmaya. Tek gözümü açıp kapattım tekrar. Saati görmemle yatağın içinde zıplamam ve yere düşmem bir oldu zaten. Yüksek sesle bir çığlık, acıyla popo ovma ve kapanış.
Hızla yerden kalkıp banyoya geçtim ve bir duş aldım. Hayatımın genel olarak en zor anı... dolabımla bakıştığım dakikalar.
Yaklaşık bir on beş dakika sonra falan ciddi olmam gerektiğine kanaat getirip haki bir takım seçtim kendime. Saçlarımı ve makyajımı yapıp takımımı giydim ve gerekli olabilecek olan her şeyi çantama doldurdum.
Aynada kendime bakarken telefonum çaldı.
"Efendim."
"Aşağıdayım, seni bekliyorum."
"Tamam geldim."
Telefonu kapatıp son kez baktım kendime. Kabanımı ve çantamı alıp indim aşağı. Hemen kapının önündeki arabanın arka kapısını açıp eşyalarımı bıraktım ve ön koltuğa geçip oturdum. Dönüp Saliha'ya gülümsedim.
"Günaydın."
Ona pek gün aymamış gibi duruyordu gerçi. Güneş gözlüğünün ardından bana çevirdi gözlerini ve başını salladı nazikçe.
"Günaydın."
Ben emniyet kemerini takarken o çoktan arabayı çalıştırmıştı.
"Hayırdır huysuz? Rolleri mi değiştik, hani sabah kadınıydın sen?"
Yüzünü buruşturup gözlerini yoldan ayırmadan cevapladı sorumu.
"Ben de tam aynısını soracaktım sana , nerden geliyor sabah sabah bu güzellik bu enerji?"
Ne dedi o? Güzellik mi dedi o bana yoksa ben sabah sabah bir tarafımdan mı uyduruyorum?
"Beni güzel bulduğunu bilmiyordum, bu gün de bir farklılık olsun enerjik olayım dedim."
Aniden çevirdi bana başını. Sanki farkında değildi söylediği şeyler, sonra tekrar aniden döndü yola. Kaçıyor musun sanki sen?
"Seni güzel buluyorum tabii ki de yani, görüneni mi saklayacağım. Ben uyuyamadım biraz, ondan yok enerjim, bitkin hissediyorum kendimi, hiç gidesim de yok, zaten neden biz gidiyo-"
"Güzelim bir sakin! Bağladın yine motora."
Suçlu gibi büzdü hemen dudaklarını. Hayır bu hep mi böyleydi yeni mi oldu? Ne kardeşim bu, ömür mü geçer böyle ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Girift /HanSal/
FanfictionGeçmişin izlerini üzerlerinde taşıyan iki kadın... • Bunca karmaşıklığın, yorgunluğun içinde birbirlerine sarılabilirler mi? • Gözünü hırs bürümüş tecrübeli bir gazeteci, ekibe yani katılan yeni ortağıyla ne kadar anlaşabilir? • • • • • • Merhabala...