"Hoş Geldin":Bölüm 2

471 59 94
                                    

Merhabalar efendim.
Nasılsınız?
Ben Ferhat Akbaş yüzünden kötüyüm!

Hadi benden size ilk gün kıyağı..
Keyifli okumalar dilerim 🧚🏻‍♀️



"Solmuş insanların yüzünden gülümseme beklerken, tren yolları boyu düşündüm..."

Şahin

Sonbahar, dökülen yapraklar, hafiften çiseleyen yağmur. Şu an elimde kahvemle terasımda bu anın bu manzaranın tadını çıkarmak isterdim mesela.

Dün bir hevesle başladığım yeni işime bugün kesinlikle gitmek istemiyorum. Sırf babama verdiğim söz yüzünden o küstah, saygısız ve hadsiz kadına katlanmak zorunda olmak da inanılmaz canımı sıkıyor ama ben ona yapacağımı biliyorum.

Üzerime kırmızı kalem bir etek giydim. Uzun kollu beyaz gömleğimi de giyip eteğin takımı olan ceketimi elime aldım. Çantamı da alıp aşağı yönlendirdim adımlarımı. Burnuma güzel kokular gelince gülümsemem büyüdü hemen.

"Günaydıın canım ailem."

Odadan gülümseyerek çıkan Hatice sultanın yanağına bir öpücük kondurdum.

"Hatice sultanım döktürmüşsünüz sanırım yine."

"Eee kuzum işe aç mı gitsin?"

Gülümsemem genişlerken huysuz bir ses yankılandı masadan.

"Aşk olsun Hatice abla ya! Hepsi Saliha'ya mı bunların yani?"

Mahcupça döndü hemen masaya sultanım.

"Olur mu öyle şey çimen gözlü kuzum. Hepinize hepinize. Ben çok özlemişim Salişimi kaç zamandır göremeyince."

Yüzü düştü hemen. Apar topar gitti mutfağa. Hatice abla bizim annemiz gibidir. Ben kendimi bildim bileli o vardı bu evde. Bizi o büyüttü. Ben de ülkeye yeni dönüş yaptığım için heyecanlı haliyle.

Masanın başında oturan babamın yanına geçip yanağını öptüm.

"Günaydın Yıldırım Bey."

Kocaman bir gülümseme belirdi kırışmaya yüz tutan suratında. Yanındaki sandalyeye geçip oturdum.

"Günaydın benim güzel meleğim. Ne güzel olmuşsun sen öyle."

"Teşekkür ederim efenim. Çok sağ olun."

"Amca şuna yüz verme ya. Ben uğraşıyorum sonra."

Gözlerimi kısarak baktım Zehra'ya.

"Kıskanç."

Dil çıkardı bana gülerek. Zehra benim biricik kuzenim tek kardeşim. Hep uğraşır böyle benimle ben de onunla tabii.

"Eee nasıldı ilk günün anlat bakalım."

Çatalımı tabağın kenarına bıraktım sessizce. Babama bir şey anlatmayı düşünmüyorum, yoksa başlar hemen ilk günden ne yaptın demeye ve suçu bende arar canım babam.

"İdare eder. Cengiz abinin sana çok selamı vardı bu arada. "

"Sağ olsun sen de çok selam söyle."

Başımla onayladım onu ve kahvaltıma geri döndüm.

"Zehra, sen toplantıdan sonra mı geleceksin şirkete?"

"Aa yok amca toplantı iptal. Biliyorsun Fuat beylerin evinde bir yangın çıktı, çalışanlardan biri ve kızı hayatını kaybetmiş. Fuat beyin tüm programı da ertelenmiş haliyle."

Girift /HanSal/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin