"2002 İzmir" :Bölüm 16

960 56 171
                                    

Merhabalar efendim.
Nasılsınız?
Ben iyiyim.

Bu da benden size kıyak olsuunn...

Medyaya bir şarkı bıraktım.
Medyadaki fotoğrafı dikkatle inceleyin.

Keyifli okumalar dilerim 🧚🏻‍♀️


"Ruhumun kederinden, gözlerim yaşla doldu, inliyorum derinden, bana bilmem ne oldu..."

Şahin

Güneş kendisini gösteriyor yavaşça. Uykusuz geçen bir gecenin ardından işe gitmek için hazırım ben de. Öyle bir hazır olmak ki anlatamam. Saatlerce düşündüm bu gerçeği onlarla nasıl söyleyeceğimi ama çıkamadım işin içinden.

Kapım tıklatılınca uzaklaştım düşüncelerimden.

"Girin."

Babam gülümseyerek girdi içeriye.

"Günaydın yavrum, nasılsın?"

Gülümseyerek ilerledim ona ve sıkıca sarıldım.

"İyiyim baba, daha iyiyim."

Saçımı okşuyordu bir taraftan.

"Konuşmak ister misin kızım?"

Babamdan ayrılıp camı önündeki koltuğa ilerledim ve oturdum babam da hemen yanıma oturdu.

"Baba ben bir şey öğrendim. Senin belki bildin vardır."

Merakla bakıyordu suratıma.

"Bir dosyayı araştırıyordum. Elif'in gerçek ailesini buldum sanırım."

Kocaman oldu gözleri.

"Saliha, kızım ne diyorsun sen?"

Başımı salladım yavaşça.

"Sen biliyor musun, o zaman konuşulmuştur belki bir şeyler hatırlıyor musun?"

Düşünüyor gibiydi. Sonra başını iki yana salladı.

"Fuat, Elif için çok sevdiğim birinin kızıydı ailesi trafik kazasında öldü demişti. Elif'le konuştun mu? Kimmiş ailesi."

Derin bir nefes aldım sıkıntıyla. Aldığım nefes yetmiyordu sanki bana.

"Baba bu işin içinde çok fazla şey var."

"Anlat yavrum."

"Biz Hande'yle İzmir'e gitmiştik bir dosyayı araştırmak için biliyorsun. Hande'yle ilgiliydi. Hande'nin ailesi evlerinde çıkan yangında ölmüş. Annesi, babası ve kardeşi o yangında ölmüş yani o öyle biliyordu. Hande de önce çocuk esirgeme kurumuna verilmiş sonra da evlat edinilmiş."

Derin bir nefes daha doldurdum ciğerlerime.

"Hande'ye kardeşinin yaşadığına dair mesajlar geliyordu. Biz de o eve gittik yanan eve. Mahallelerinden birisi Hande'yi tanıdı onlarla konuştuk falan. Çok garip şeyler söylediler bize. Kadın o gece, o evin bahçesinden kucağında bebekle kaçan birisini görmüş sonra yangını görüyor zaten. Kadın bize defalarca kez ifade verdiğini söyledi ama biz dosyayı incelerken o ifadeleri göremedik hiç biri yok. Mahalledekiler evdeki cesetlerin çıkarıldığını görmemişler."

Anlamaz bir ifadeyle bakıyordu suratıma.

"Bunun Elif'le ne alakası var Saliha?"

"Oraya geleceğim ya, Hande'nin öz babası Volkan Ünver bu isim tanıdık geliyor mu sana hiç?"

Girift /HanSal/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin