3. bölüm

191 15 0
                                    

Sabah oldu . Felix bugün ev için yatak fln seçecekti. O yüzden şirkete gitmemişti. Bir şeyler seçecekti . Felix kahvaltıya inmeden önce düşündü. Düşmanı çok uzundu ve içinden ' deve kadar boyu var kesin deve yada zürafa ' derken kahvaltıya inmeye karar verdi . Jeongin " bugün işin biter mi sana yardım edeyim mi gelirim istersen . Dedi . Felix " hayır gerek yok kendim giderim " dedi jeongin " silahını yanından ayırma. Her zaman önceki kadar şanslı olmayabilirsin " dedi Felix tmm der gibi başını sagladi . Felix çıkmak için kapıya doğru yöneldi . Ve çıktı. Seungmin Felix' e mesaj yazdı .

Seungmin - Felix

Seungmin
Beraber gidelim kardesimde gelicek ryunjin . Sen mahallenin başındaki cafe'de bekle

Felix
Tmm . Bekliyorum ben cafeye doğru yürümeye başladım .

Seungmin
Tmm bizde hazırız şimdi çıkıyoruz. Geliriz hemen .

Felix tarafından görüldü

-

Hyunjin sabah uyanamamisti . Changbin mutfağa gitti ve içki şişesini gördü hyunjin'in odasına gitti . Hyunjin'in odasında bardak vardı . Gece içmiş olmalıydı. Şimdi uyanmazdi . Hizmetçiler kahvaltı sofrasıni hazırlarken minhoda uyandı . Ve kimse salonda olmayınca mutfağa gitti. Changbin " dün gece herkes uyurken hyunjin içki içmiş uyanmaz o daha " dedi . Minho birden esnedi ve gördüğü rüya'yı hatırladı. Bian rüya'yı düşünmeye başladı. Dalmıştı . Chan'in bagirmasıyla kendine geldi . Chan " ne oldu ne düşünüyorsun haydi kahvaltıya" dedi . Minhoda tmm dercesine kafasını salladı . Kahvaltıya indiler. Chan " ne oldu az önce ney düşünüyorun " minho " bilmiyorum dün gece bir rüya gördüm . " Chan " rüyayı anlatsana merak ettim . " Minho "tmm , ben mutfağa su içmeye gittim . Kendim kontrol etmiyordum . Sanki rüyamda bir şey yapmam gerek der gibiydi . Su çıkardım bardağa doldurdum . Bir çocuk arkamda belirdi . Ben o bardağı ona verdim . O suyu yere döktü . Sonra su kalp şeklini aldı . O çocuk suyu yerden kaldırdı. Görebiliyordum . Sonra birden üzerime doğru itiyordu su bana değdi , uyandım " Chan minhonun sözünü kesmeden dinlemisti . Ve " o çocuk kimdi , tanıyormusun yâda gördünmu hiç . " Minho " bilmiyorum ama bana çok tanıdık geliyor . Ama hatırlamıyorum" dedi . Chan soru sormadı ve kahvaltı yaptılar .

-

Seungmin , ryunjin ve Felix eşya seçmeye beraber gittiler ryunjinin gitme sebebi yerleşim konusunda yardımcı olmaktı . Eşyaları seçtiler yerleşim başladı . Sonra direk şirkete geçtiler . Şirketteki işleri yaptılar.

-

Hyunjin o kadar içmişti  ki ikindin vakitlerinde uyanmıştı . Birşeyler yedi ve gruba mesaj attı.

Relw

Hyunjin
Siz şirkette misiniz, beni kaldırabilirsiniz.
Sanırım gece saçmaladım.
...

Chan
Biz şirketteyiz.
Sen yat . Biz hallettik . Azsonra çıkacağız.
..

Hyunjin
Tmm .

Herkes tarafından görüldü

Akşam olur 2 grupta yemeğini yer Felix artık evine taşınacakti . Mobilyalar hazırdı . Taşınma işlemi bitmişti.sadece  bazı şeyler eksikti . Mutluydu erkenden yattı.
-
Hyunjin yemeği yedi ve odasına çıktı . Chan bir şeyler mi oldu diye düşünüyordu . Minho bara gidecegini söyledi ve o gün diğer gruptan bir kişide bara gidecekti . Minho bara geldi biraz içti . Biraz sarhoştu . Ve o girdi .

Evt arkadaşlar normalde bu bölümde olucakti  ama gece çok geç olduğu için burada bitiricegim biraz heyecanlı olur okuyucu sayım çok değil 2-3 en fazla 4 inşallah artar . Heyecanli yerde kestim çünkü onu yazmaya başlarsam sonu gelmez ve yazmasam olmazdi çünkü bir ile bir seler sayesinde olmuştu ilham gibi bişey işte kısaca . Yani adı gecmeliydi. Neyse by

Bir kaç foto

Cok iyi uyuyo

Cok tatlı

Eklemezsem olmazdı

Bys 🫀💋

intikam Aşkı  // hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin