10. bölüm

131 13 0
                                    

Sonrada bilinci kapanmisti . Ambulans 5 dakika sonrara gelmişti . Hyunjinin ayağına cam batmıştı ama farkında bile değildi . Ambulans gelince Felix'i ambulansa taşıdılar.  Hastaneye gittiler . Hyunjin her zaman yanındaydi ve ağlıyordu. Gözleri mosmor olmuştu. Hemen hastanede bir odaya aldılar . Bir doktor geldi . AB+ kan grubu olan var mı (biliyorum gerçekte öyle değil detaya takılmayın) Minho "benim AB+" Chan "benimde " doktor "hemen ilimizden biri kan vermezse ölebilir." Dedi . Minho tamam hemen benden alın " Chan "Minho ben veririm" dedi . Minho Chan'i dinlemeden kanını vermek için doktorla gitmeye başlamıştı. 2 araba ile gidilmisti . Birinde jisung , jeong seung vardı diğer arabada Chang , Minho ve Chan vardı . Minho kanını Felix'e vermişti . Aslında tanımıyor ama ona çok yakın hissediyordu nedenini bilmiyordu . Minho'nun kan alma işlemi bittiğinde Minho'da diğerlerinin yanına gitmişti . Hepsi bekliyorlardi . Jeongin ve jisung bir şey olur korkudan tır tır titriyorlardi.  Chang ve Minho biryere gideceklerini söylediler . Çıktılar. Jisunh iyice üşümeye başlamıştı ama belli etmemeye çalışıyordu. Jeongin ile beraber ağlıyorlardi . Seungmin ise delirmiş gibiydi bir sağa bir sola doğru gidiyordu . Seungmin ile han ile kuzendi . Seungmin biraz hava alacağını söyledi ve dışarı çıktı . Kimsenin olmadığı bir köşe buldu oturdu . Ağlamaya başladı . Çok şiddetli ağlıyordu. Birkaç ayak sesi duydu onemsemedi . İyice yaklaştığını gördü . Kim olduğuna baktı elinde hira şişesi olan bir sarhoştu. Onemsemedi ama adam seungmin'e dokunmaya çalıştı . Seungmin kaçıyordu . Chan o sırada hyunjin'i jisunglara emanet edip markete gidiyordu . Koşan seungmin Chan'i görmedi çarptı . Chan telaşlı olduğunu görünce "ne oldu" diyordu seungmin bir yandan ağlıyordu. Arkasından gelen elinde bira şişesi olan adamı gösterdi ve "bana dokunmaya çalışıyor" dedi . Chan çok korktuğunu anlamışti . Seungmine sen şuraya otur ben geliyorum" dedi . Chan adama doğru gitti yakasından tuttu ve bir yere sürükledi . Bir çıkmaz sokağa . Orada adamı bir güzel dövdü adamın eli bacağı kırılmışti.  Ağzından kanlar akıyordu. Chan koşarak seungminin yanına gitti . Köşede bir yerde oturuyordu . Chan hemen onun yanına gitti . Seungmin o kadar korkmuştu ki Chan'a sarılmıştı. Chan onu sakinleştirmek için saçını okşuyordu ve "sakin ol geçti" dedi . Seungmin hayla ağlıyordu göz damlaları Chan'in tişörtünun üstüne damlıyordu . Chan sonunda onu sakinlestirmisti . Seungmin çok yorgundu . Chan ona destek olarak beraber hastaneye geri gittiler.  Chan seungmini bir yere oturttu . Biraz sonra Chang ve Minho gelmişti . Jeongin ve jisung uyumurlardi . Minho elindeki battaniyelerin birini ona verdi ilk seungmini ört sonra kendinde bir yere otur ve kendini ört dedi . Chan minhonun elindeki battaniyeden bir tane aldı ve seungminin üzerini örttü . Sonra Chan "istersen başını omzuma koyabilirsin uykulusun " dedi . Seungmin "gerek yok" dedi . Zaten bir süre sonra uyumuştu ve Chan seungminin kafasını omzuna koydu . Minho jisung'un yanına oturdu onu örttü sonra jisung farkında olmadan başı Minhonun üzerine doğru geldi . Minho hiç rahatsız olmadan duruyordu biraz telefon karıştı sosyal medyaya baktı . Chang jeongi'ni örtmüştu ve bir şeyler almak için markete gitmişti . Hyunjin ortalıkta gözükmüyordu . Felixi normal odaya daha almamışlardi. Hyunjin geldi Minho sessizce konuştu "nerdeydin" dedi  "ee durumu neymiş " dedi . Hyunjin " çok kan kaybetmiş ama hayatı bir tehlikesi olmadığını söyledi . Senin sayende Felix yaşıyor ". Dedii Chan  "bence bunları bir yere götürelim hastanede parcalandilar" dedi . Minho jisungu kucağına aldı ve "hadi hyunjin sen arabanın kapısını aç "dedi . Chanda seungmini almıştı . Chang zaten gelirken onları duymuş ve jeong'ini almisti . Arka koltuğa koymuşlardı . Onları . Chang "ben Hyunjin'e sahip çıkayım buna belli olmaz siz bunları bir yere otele fln götürün uyusunlar " dedi . Minho başını salladı . Jeongin araba hareket ettiğinde uyandı ve "neler oluyor" dedi . Chan "hastane köşelerinde başınıza bir şey gelmeden sizi otele götüreceğiz " dedi . Jeongin hayla uyku sersemiydi .
Birşey demedi . Bunları otele götürdüler . Sonra ayrı bir odaya kendileri gitti . Minho "changbin'i bura gonderirim sen burda kal ben hyunjin ile durayım " dedi Chan başını salladi Minho arabaya bindi hastaneye gitti . Changbin'i otele gönderdi . Normal odaya almışlardı Hyunjin onu görünce hemen satıldı defalarca teşekkür etti. Minho konuştu "yongbok'a ne kadar benziyor aynı baksana yongbok'unda çilleri vardı . Chris ile onu yanlız bıraktık. Bizi Chris ile yanlarına aldılar . Bi söz vermiştim yongbok'u bulucam" dedi . Gözlerinde yaşlar durmuyor sürekli düşüyordu .

intikam Aşkı  // hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin