4. bölüm

190 12 1
                                    

Ve o girdi. Bence tanırsınız. Sincap çocuk . Minho birşey anlamadı 1-3 gün önce kovaladığı çocuğun olduğunu biraz sarhoştu  ve gözü insanlari seçemiyordu . Jisung bir yere oturdu . Minhonun hoşuna gitmişti Minho jisung'un yanına oturdu ve "bir içki ismarliyayim mi ? " Dedi . Jisung bu gün biraz dalgın gibiydi ve sanki biraz üzgündu . Adama bakmadan "olur " dedi . Biraz içmeye başladılar. Artık birazida geçtiler . Ikisinde aşırı derece sarhoş olmuşlardı . Minho hesabı ödedi ve jisungu yanına çağırdı. "Benle gelsene" dedi . Jisung "olur . Nereye ama (çok akıllıca sorular soruyor)" Minho " hiç yürürüz " dedi . Kalktılar deniz kenarına yakın bir yerlerdeydiler . Deniz kokusu geliyordu. Ikisinde çok sarhoştu. Bir o yana bir bu yana sallanarak gidiyorlardi . Denize yakın bir yerde oturmaya başladılar. Minho "seni opebilirmiyim(zeka fışkırıyor)"  dedi jisung " neden olmasın ( benim yazdığım şeyden ne bekliyorsun ) " Minho jisunga yaklaştı. Biraz daha yaklaştı ve biraz daha biraz daha biraz daha ve artık konussalar dudaklari birbirine degicek mesafedeydi .

Reklam arası
Diriririri Diriririri
Naber hahaha sınırını bozdum demi bu gece sınırını bozduguma göre rahat uyurum .

Devam ke
Dudakları değecek mesafedeydi. Nefesleri birbirine değiyordu . Minho birden jisungu ittirdi ve jisung kumlara düştü. İlk önce dudaklarıni degdirdi . (Üstüne çıkmadı uhuhuhu) sonra alt dudagini emmeye başladı jisung hiç rahatsız olmadı . Minho hızını alamadı ve boynunu öpmeye başladı. Sonra boynunu ısırmaya başladı . Jisung sarhoşluk etkisiyle beyni uyuşmuş gibiydi . Hiçbirsey hissetmiyordu . Minho biraz daha ilerliyecekti ki . Birden biri bağırdı . Bu acaba kimdi . Baktı . Tanımadığı biriydi ve şöyle bağırıyordu " sevgilini al ve burdan uzaklaş deniz azsonra fazlasıyla köprücük size zarar verir" Minho bunun üzerine jisungu zar zor kaldırdı . Ve denizden uzak bir yere gittiler.  Minho jisungu otele götürdü . 2 oda tuttu . Jisungu odasına bıraktı . Onu gördükçe öpmek istiyordu . Ve dudağını opmek için yaklaştı . Çocuğun boynu morarmışti ve biraz ısırık izi vardı . Ve bir tane daha ısırık izi bıraktı sonrada gitti . Minho odasına girdi . Yatağa zar zor gitti.  Anında sızmış zaten . Jisung dese yolda uyumustu  .
                   -
Chan saate baktı saat gecenin 2'siydi  Chan minhonun neden daha gelmediğini düşünürken uyuya kaldı .

-

Chan bir rüya gördü.  Rüyasında bir kadın vardı . Bu kadın o şirketteki dosyaları yırtıyordu ve param parça halde etrafa saçıyordu . Bu rüyasındaki kiz gerçekte bir calisaniydi . Adı ise ptnya kız aynı zamanda Hyunjin'e tokat atıyordu . Minhoya tasma takmıştı . Changbin'in yüzünü sürekli suya batırıyordu . Chan'a ise sıcak demirle ellerini yakıyordu ptnya şimdi ise masanın üzerine oturmuştu . Chan ona şu bardagina su koyup getirdi . ptnya suyu aldı ve yere döktü.  Yerde su ❌ iseritini  oluşturdu . Ve o suyu havaya kaldırdı . Chan'in üzerine doğru itti . Su Chan'a temas attığı an bağırarak uyandı . Kimse uyanamamisti. Derin bir nefes aldı ve yarın ilk iş onu kovmak oldu.  Ve evine bir ses kayıt cihazı yetistirecekti . Aslında evde kalmıyordu . Para vererek yurt gibi büyük bir yerde kalıyordu . Oraya bir ses dinleme cihazı yerleştirecek ti . Sonra uyudu .

-

Sabah oldu . Chan uyanır uyanmaz kahvaltı hazır mi diye baktı . Tam vaktinde uyanmıştı . Minho dışında herkes kahvaltıdaydi . Chan hemen changbin'e ve Hyunjin'e ptyna'ni kovacağını belli bir sebebi olduğunu ve daha sonra söyleyeceğini söyledi . Hyunjin garipsedi ama ses çıkartmadı changbin Chan'a çok güveniyordu ve bir sebebi olduğuna emindi . Ikisinde tnm der gibi başını salladı . Bu arada Chan " Minho dün bir yerde sızıp kaldı heralde gelir sonra "dediler .

-

Felix'ler iyiydi . Kahvaltı fln sonra şirkete gittiler ve o gün jisung gelmedi . Herkes şaşırdı . Daha sonra gelir dediler.  Ses etmediler .

intikam Aşkı  // hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin