Felix koşmaya başlamışti çok hızlı koşuyordu . Hyunjin onu en son ormana giderken görmüstu ora tehlikeli diyecekken gitmişti bile . Felix çok koşmuştu etrafına baktı bir yerde bir ev gördü. Oradan bir adam çıktı . Felix'i fark etmiş olmalıydı oraya doğru geliyordu . Felix korkmuyor değildi . Hyunjin onu bulmalıydi çünkü bu orman çok tehlikeliydi . Hyunjin koşuyordu . Felix korkuyordu adam ona doğru geliyordu. Felix kaçmak istiyordu ama çok yorgundu . Adam ona yaklaştı ve "o bir bebek burada mı var gel hadi gel istersen sana göre sex aletim var " Felix " ne diyordun serefsiz " karşısındaki kişi woojin idi daha önce görmüştü. Onu zorla öpmeye kalkmıştı . Woojin "diyorum ki sanırım seni becermemisler kapıma kadar gelmişsin sana güzel bir kaç gün yaşatayim . Merak etme çok değil 3 gün benimle yat yeterli" Felix duyduğu şey karşısinda şok olmuştu . Geriye doğru yürümeye başladı . Woojin ona yaklaşıyordu . Felix koşmaya başladı ve bağırıyordu . "Hyunjin! İmdat yardım edin!" Hyunjin ormanın içlerine doğru geldi . Bir ses vardı Felixin sesiydi ama nerede olduğunu anlayamıyordu . Felix koşarken ayağı takılmıştı. Düştü yuvarlandı . Woojin bunu fırsat bildi ve onu aldı ve onu zorla eve götürdü . Felixi yatağa zincirledi . Sağ elini bir köşeye sol elini başka bir köşeye sağ ayağını başka bir köşeye ve sol ayağınuda son köşeye zincirlemisti . Felix ağlıyordu . Adam Felixin montunu çıkardı . Ustunude çıkardı . Daha doğrusu zincirleme den önce çıkarmışti esofmanını eline bir makas aldı ve kesmeye başladı . Tamamen çıkarmışti . Adam iki dakika su icicem demişti . Geldiğinde elinde kiram ve aletler vardı . Hyunjin bir ev gördü yavaşça kimse görmemesi için oraya doğdu gitti . Adam Felixin boxerini de kesti ve özel organını ellemeye başladı . Okşadı. Arada sıkıyordu . Felix can açısıyla inliyordu . Woojin Felix'in özel organına dokunurken Felixi zorla öpmeye başladı. Felix ağlıyordu. Adam elini Felix'in deliğine sokacakti ki woojin'in telefonu çaldı . Woojin hızlıca telefona gitti . Hyunjin eve iyice yaklaştı . İki katliydi. Ve arkada başka bağlı olmayan bir yer vardı. Adam "sanırım hazır değilsin biraz daha oksayayim kendine gelse zevklen çok fazla sıkıyordu. Felix büyük bir inleme kopardi . Hyunjin bunu duydu . Hyunjin hemen kapıyı açmayı denedi kapı kilitli değildi . Hemen üst kata çıktı . Woojin fark etti . Felix hayla inliyordu. Hyunjin hangi oda olduğunu anladiginda içeri daldı. Woojin "dur bekle sen kimsin bilmiyorum ama şu bebek ile birkaç gün yatacağım çık " hyunjin sinirlendi . Woojine bir vurdu . Dengesini kaybetti . O sırada hyunjin Felix'in cinsel organı gorunmemesi için montu ile örttü. Woojin "dostum ilk ben yatacağım bu ile hem istiyorsan şimdi sende okşa ama sirani bekle" hyunjin bunu duyunca gözlerinden ateş fışkırıyordu. Woojinin cinsel organına bir tekme attı . Woojin kıvranıyordu hyunjin dövmeye devam etti neredeyse ölecekti ve böyle ölmesi yerine başka bir şekilde olmesini istedi . Bir plastik eldiveni eline geçirdi sonra yerde bir silah buldu . Silahın yanında mermi de vardı . Mermiyi silaha yerleştirdi tetiği çekti . Adamın cinsel organını hedef aldı . Ve vurdu adam kıvranarak oldu . Felix'e bakmamaya çalışarak nede olsa bakmasını istemezdi . Adamın üzerinden aldığı anahtarlar ile zincirlerin kilidini açtı. Felix çok kötü kissediyordu bu kesindi . Felix'in montu biraz uzundu o yüzden montunu Felix'e giydirip altına kendi ceketini bağlamıştı . Kimse altında bir şey olduğunu anlayamazdi . Saat çoktan ilerlemişti . Akşam olmak üzereydi . Felix yolda sürekli ağlıyordu . Eve vardığında akşam olmuştu çoktan hatta jeong seung ve Jisung gelmişti . Çok kez kapıyı calmislardi . Felix geldiğinde kapıyı kiracaklardi ki son anda gördüler. Seung Felix'in bu halini görünce hemen yanına gitti ve ne olduğunu sordu ama Felix konuşamıyordu . Hyunjin cebindeki anahtar ile kapıyı açtı. Hyunjin "size sonra anlatacağım siz içeri geçin " Jisung "tmm" dedi . Hyunjin Felixi kucağında alıp üst kata çıkardı . Üst katın banyosuna götürdü ve "duş almalısın " dedi . Felix çok kötü idi hyunjin bu durumunu görünce ona duşu hyunjin yaptıracakti . Felix'in ustundeki montu ve ceketi çıkardı . Felix'i küvete koydu . Ona duş almasina yardım etti . Hyunjinin yardımı ile üstünü değişti . Hayla ağlıyordu gözleri şişmişti . Aşağı inerken merdivenlerde bayıldı . Hyunjin hep yanında olduğu için onu tutmuş ve "Felix bayıldı " dedi hepsi telaslanmisti . En son odasına yatağa yatırmışlardi . Biri başında nöbet tutacakti . 1 saat biri 1saat diğeri . İlk nöbet jeong'a gitti . Jeong aynı zamanda arkadaşının durumuna ağlıyordu. Hyunjin onlara olayı anlattı .