-
3 yıl sonra Felix kendini düğününe hazırlanırken buldu . Çok heyecanlıydi . Hayatının en mutlu anı . Aklına ondan kaçtığı günler geldi . Hyunjin arkadan ona sarıldi . Felix Hyunjinin dudağına bir öpücük kondurdu . Ikiside hazırdı. Hannie lix'e 'artık çıkın nikah memuru' geldi diye mesaj atınca Lix "hadi sevgilim artık inelim nikah memuru gelmiş ." Dedi . Hyunjin "seni akşam yatakta ağlayacağım bebeğim" dedi . Lix "hyunjin beni korkutma yeminle kaçarim ha" dedi . Hyunjin "kacmana izin vermem" dedi . Lix "ben istemeden birşey yaparsan abimle görüşürsun aşkım" dedi . Hyunjin "aman hasa tövbe estağfurullah aman yok sen istemezsen olmaz zaten" dedi Lix muzipce "yani gece beni zevkten ağlatmayacak mısın dady " dedi . Üzgün ifadeyle hyunjin "lan sen beni korkutuyorsun tövbe estağfurullah" (imana geldi)
Lix "ama dady ben heyecanlandırmıştın" dedi .hyunjin "biraz daha inmezsek başka birileri bizi heyecanlandıracak" dedi . En sonunda indiler .Nikah masasına oturdular .
NK(nikah memuru) Lee yongbok Felix Hwang Hyunjin'i eş olarak kabul ediyor musunuz
Evet(bagirarak)
NK siz Hwang Hyunjin Lee yongbok Felix'i eş olarak kabul ediyor musunuz
Evet (bağırarak)
NK o zaman sizi koca-koca ilan ediyorum kocanızi opebilirsiniz . Dedi . Imzalar vesayre atıldı.
~bitti~Arkadaşlar bitti böyle bitirmiyeçektim ama dayanamadim çünkü çok kötü ve cringe olmuştu. Yakında yeni fic'imi yazicam gene hyunlix olucak tanıtımı vesayre atınca bakarsınız Instagram'dan bari oy verin en fazla oyum 2 banada yazık o kadar okuyorsunuz ama benim Max bir bölüm oyum 2 . Sizleri seviyorum muahh
Instagram: editor_lijin