düşmanlıklari nedenleri ve yaptıkları şeyler vesayre

780 27 4
                                    

(İsmi salladım ama hep onu kullanicam ) birbirlerine düşman olmasına neden olan Cuvaye Mey (garip attım dedim ya işte ) ikisinide birbirine karşı kışkırtır . İki düşman grubuda bundan haberleri yoktur . Bang Chan, changbin, minho ve hyunjin bunlar işlerini sürekli silah ile hallettikleri için 7/24 yanlarında silah bulunur . Seungmin , jeongin , jisung ve Felix sürekli yanında silah taşımazlar ve taşımadıkları zaman düşmanları ile karşılaşırlarsa ya kaçacaksın yada öldün . Bu iki düşman grubununda şirketleri var bang Chan, changbin, minho ve hyunjin bulunan şirketin adı (atıyorum gene) relw . Seungmin, jeongin,  jisung ve Felix olan şirketin adı ise wlure . Yeji relw şirketinde stajyer olarak çalışıyor ve aynı zamanda Minhonun kardeşi . Ryunjin ise wlure şirketinde stajyer olarak çalışıyor ve seungmin'in kardeşi (kardeş kardeş ilişki olsun istemedim)
Cuvaye Mey onları nasıl düşman yaptı
Cuvaye Mey aslinda para göz biri idi ve bu iki şirket dededen kalan sirketlerdi . Iki şirkette bir sozlesme vardı. Cuvaye Mey o gün Wlure şirketinin sahibi olan dedelerine boş bir kağıda imza attırdi . Ve üstüne 
Ben bu sözleşmeyi bitirmek istiyorum. Seni hiç sevmedim . Yakında ecelin olarak gelicem sevdiklerine veda et hatta ona bile zamanın kalmayacak .
Sonra bunu relw şirketinin kurucusu olan dedelerine götürdü . Dedesi çok sinirlendi . Cuvaye Mey bir kiralık katil tuttu. Ve o gün relw şirketinin dedeleri olan kişiyi öldürttü. Oguluna geldiginde son nefesleri de " intikam'ımı almazsan sana hakkımı helal etmiyorum evlat " dedi . Dedeleri zaten öldüğünde 8-9 yaşlarındaydi ve bu sözlere şahit olmuştu . Birkaç gün sonra Cuvaye Mey hırsını alamadı ve o imzayı bir koplama sayesinde bir not daha gönderdi bunda
Babanla seni ayırmayı düşünmüyorum sen ne dersin ha , ama şimdi değil , çok yakında  ölmek için yalvaracaksin hahahaha
Diyen bir şey gönderdi . Aradan birkaç sene geçti. Çocukları artık 15 yaşına varmıştı bile . Adam bu sözleri hergun hayırlıyordu . Cuvaye Mey bir kaç adam tutup kaçırdı (ad veremedim o yüzden ona " dj " diyelim) dj geldiğinde adamlari ona eziyet etmeye başladı. Çocuklar bu durumu öğrenmedi çünkü korumalar söylemedi . Çocuklar yanlış bir hareket yapabilir diye düşündü. Çocuklar babasının iş gezisine gittiğini sanıyordu. Ortalama dj 20 gün eziyet çektikten sonra bir yere bağlandı . Cuvaye Mey ortaya çıktı ve "herşeyi ben yaptım . Sizde inandiniz o yaşlı şeyin imzasını aldım o morukta verdi. Babamı öldürende bendim . Hatta şimdi çocukların ve onun torunları duman olucak ve sonunda herşey benim olucak" dedi . Sonra anında silahı aldı ve tetiği çekti dj'nin kafası karışmıştı tetik sesini duymadı Cuvaye Mey ateş etti . Babalari dj orada oldu ve tabiki onların evinin önüne yarı gömmelerini yarısının gözükmesini istedi . Adamlar istediğini yaptı . Changbin bahçeye çıkmıştı. Birde babasının cesedini gördü . Ve çığlık attı . Kim olsa dayanamazdi . Diğer çocuklar koşarak geldi . Onlarda babasının olmuş bedenini gördü . Korumalar onu sakinlestiremiyordu . Ve çocuklar katile eziyet ederek öldürmeye söz verdiler .

intikam Aşkı  // hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin