Arkadaşlar kesinlikle bu bölümü kimse zorlamadan yazdım demi hena
~
Seungmin iyice kızarmışti . Ellerini yüzüyle kapattı . Bang bunu görünce kıkırdadi ve elini seungmin'in yüzünde çekti seungmin domatesten bile kırmızıydi (canım seungmin çekti skzskzskzskz) bang ona baktı ve "utandin mi cen" dedi . Seungmin eliyle tekrar yüzünü kapatacakken bang elini sıkıca tuttu . Sonra seungmin'i kaldırdı ve ağaca sıkıştırdi (o sırada jeong geliyomus aaa diye bağırıyormus )~digerlerine bakalım ne yapmaktalar~
Chang ile jeong icerdeydi . Birden ikiside mutfağa gitmeye başladılar . Mutfağa gittiler su içtiler mutfakta birbirlerine bakıyorlardı. Chang ona bakarken jeong'un dudaklarına bakıp dudaklarını yaladi . Yavaşça ona yaklaştı jeong yavaşca geri gitti . En sonda jeongin'i duvara kıstirdi . Sana o ya bardak yere düştü . Jeong'a "sen içeri geç ve koltuğa otur herhangi biri gelince gelir gibi yap" dedi . Jeong gitti . Bang ve kim'de duyunca bang kim'i bıraktı. Hemen içeri doğru gitmeye başladı onlar içeri gidince jeong da yeni gidiyormus gibi yaptı . Felix hyun Minho han hepsi mutfağa gittiler . Chang "lan yok bişe alt tarafı bardak kırdım Allah aşkına abartmayın" dedi. Sonra jeong "tmm siz içeri gidin bende burayı toplayım " dedi herkes oturma odasına gitti Chang ve jeong mutfaktaydi jeong "suçu uslenmene gerek yoktu" dedi chang "boşver" dedi sonra beraber cam kırıklarını topladılar . Sonra Chang jeong'un elini tutup kendine çekti ve "sana bir şey söylemek istiyorum ama şimdi olmaz akşam saat 8'de seni alacağım" (oooooooooo) dedi . Sonra jeongin'in alnından öptü ve bıraktı. Jeong Chang öptüğünde buz gibi olmuştu vidudu titremisti . Sanırım artık açıklaması gereken şeyler vardı . Chang çoktan içeri gitmişti . Sonra "hannie , seung ve lix gelsenize bi diğerleride burda otursun size bişe demek istiyorum" dedi . Felix "tmm benim odama geçin geliyom " dedi onlar çıkmaya başladı lix iç çekti ve 'acaba gene ne oluyor ' dedi içinden . Bunlar lix odasına çıktı .
Seung "hadi Fox noldu bu kadar önemli" dedi . Jeong "tmm ama kimseye soylemiceksiniz kız abone bile tmn mi " lix "Fox ben sence ispitci miyim hadi anlat" jeong "hannie birine anlattığını duyayım belanı sikerim" hannie "sen o kadar buyumedin yaşın yetmez" dedi . Jeong göz devirdi. Sonunda konuştu "ben birinden hoşlanıyorum" hannie "ne kim ne nerde napiyor" Lix biraz soktaydi seungmin "aşık olması normal kim bu senin kahrını çekebilecek biri mi" dedi sonunu biraz alayla söylemişti. Lix kendine gelmişti "kim" dedi jeongin "söylüyorum" seung "soyliceksen şöyle carpicam şimdi" dedi jeong'un göz devirdi ve "SEO" hepsi 'ha?' der gibi baktı . Lix "SEO Changbin değil dimi" dedi . Jeongin "lix'cim tam üstüne bastın o" dedi. Hannie "bu günleride gördüm ya gözüm açık gitmez" dedi . Jeong "hadi aşağı inelim yoksa bişe oldu sancaklar" dedi diğerleri başını salladı aşağı indiler Chan "gözümüz yolda kaldı" dedi . Minho "gelmiş geçmişin dedikodusunu mu yaptınız " dedi . Lix "ne abarttiniz alt tarafı jeong'in" o sırada ağzını kapayan bir el gördü seungmin'in eliydi jeongin çok fena bakıyordu sicmisti. Hannie "bide bana kimseye söyleme dersin bu kimse sormadan söyledi" bende ona bir bakış attım yutkundu jeongin "belanı siktirmeden sus Felix" dedi zaten bakışlarından ne demek istediğini anlamışlardı genede jeong söylemişti . Minho "yavaş lan kim kimi sikecek " dedi . Lix ağzındaki eli çekerek"biraz daha seungmin eliyle ağzımı tutsaydi seungmin'i sikecektim " dedi . Seungmin "ben seni bir sikerim şuurunu kaybedersin" dedi . Lix "belanı silmeden sus seung" Minho "sizin sikme işiniz bittiyse yemek söyleyelim mi" dedi .
Arkadaşlar kesinlikle hena bana yaz diye baskı yapmadı ve sizde buna inandınız
Abi kardeş ama siz Felixi sarı saçlı düşünün
Arkadaşlar o fermuar biraz daha açılması gerekiyor stay'larin sağlıklı olması içinBeni gömün yok edin
Ciddiyetini yerim
Ben Rahmetli fic yazardimBys kesin birkaç gün yazmam