Seungmin onu ayiltmaya çalışmıştı.
Doktor gelince hemen bir odaya aldılar. Doktor çıkınca hemen "neyi var doktor bey" dedi seungmin. Doktor "sadece birşeyler yememis uzun süre ve uzun süredir dinlenmemis biraz dinlensin". Dedi hyunjin kendini toparlamaya çalışmıştı. Gözlerinin altları mosmordu . Eve gideceğini söyleyip çıktı . Eve gidince kapaticiyi aldı ve gözünün altındaki morlukları kapattı . Saat 10:00 olmuştu . Herkes hastanedeydi . Felix uyanmıştı Chan uyanmıştı seungmin hep yanındaydı . Aslında biraz hoşlanıyor olabilir . Chan daha iyi idi ve seungmin'in öyle ona baktığınızda görünce daha da iyi hissediyordu . Hastanede acil bir sekilde bir hasta taşıyan sedye vardı . Seungmin fark etmemişti . Chan fark edince seungmin'in belini kavrayıp kendine doğru çekti . Seungmin biraz şok olmuştu birkaç dakika sonra kendine geldi . Chan hayla bırakmamıştı yüzleri çok yakındı . O sırada seungmini biri ittirdi . Beraber düşmüşlerdi . Aynı zamandada yanlışlıkla opusmuslerdi . Herkes "ooooooooooo" diyordu . Seungkini yüzü kızarmıştı. Hemen Chan'in üzerinden kalkmış ve yüzünü kapatmıştı. Chan "benim dudağımın senin dudağına değmesi seni rahatsiz mi etti " dedi . Seungmin "h-h-hayir sadece ilk kez birinin dudağı benim dudağıma değdi . Şey ve daha doğru düzgün tanıyamadigim ve hayatımı kurtaran kişi ile olunca aslında şoka girdim " bunu zor zor söylemişti . Aslında bu olay ikisinin de çok hozuna gitmişti . Konu kapanmıştı.Saat 10:32 iken Felix uyanmıştı herkes onun yanına koştu . Minho hemen kardeşine sarıldı "yongbok sonunda seni buldum" dedi . Chan "abicim bize böyle bakmaya devam mı edeceksin" dedi ve sarıldı . Felix"benimle dalga mı geçiyorsunuz nasıl benim ikinci tek abilerimin kullandigi en yakın arkadaşımin bile bilmediği bir isimi" dedi . Minho "yongbok ben lino hani sadece kendimiz böyle seslenebilecektik Chiris kardeşime aldığımız hediyeyi getirsene " dedi . Chan "o benimde kardeşim lino " dedi sonra odadan çıktı birkaç saniye sonra girdi . Hediye paketini açtı . Bir kar küresi vardı . Birtane çok pahalı markanın parfümü birtane kalpli kutuda çikolata en son ise 3 tane fotoğraf . Hepsinde olan son görüştükleri gün hepsi saklayacagina söz verdiği fotoğraflar . Felix duygulanmisti gözleri dolmaya başladı . Minho "hadi ama ağlama artık hep beraber olucaz yongbok lino chiris " dedi . Chiris "ben seni lino ile paylaşmayı düşünüyorum şahsen" dedi Minho"seni oldurmememi istiyorsan sus Chiris. Bu arada diğerleri ne olduğunu anlamıştı . Ve mutlu aile tablosuna baktı . Herşeyi jisung bozup konuşana kadar "hyunjin senin için ne kadar ağladığını biliyor musun gözleri mosmordu! Kapatıcı bile az etki etmiş . Minho hyung kardeşi olduğunu bilmeden sana kan verdi . Saatlerce bekledi. Hepsi beraber . Hepimiz onları tanımama rağmen . Hepsi çok iyiler . Sanırım şirketteki o kan davasini daha doğrusu gerçek olmayan ve öldürülmesi gereken kişinin kim olduğunu biliyoruz "dedi ve"Felix birdaha intihara kalkismiyorsun . Hepimiz olduk olduk dirildik . Hele hyunjin ölmekten beter oldu" dedi seung . "Şimdi ben o gereken kişiyi bir yere koyacağım geleceğim ." Dedi Hyunjin sanırım dediğini anlamıştim .