6. bölüm

132 10 0
                                    

Sonra Hyunjin'e bir tokat atar(opmedi kaderinize kusun) ve kaçmaya başlar . Kaçarken " sonuçta deve demememi söyledim . Tokat atmamami değil . " Der . Evine gitti kapıyı açtı içeri girip kapıyı kilitledi . Hyunjin sinirlendi ama o zaman koşarken Felix'i çok tatlı buldu . Hyunjin Felix'e mesaj attı.

Hyunjin
Sen benle dalga mı
geçiyorsun . Neden tokat
attın

Felix
Açımamıştir . Çok sert vurmadım ( not çok sert
Vurdu ve hyunjin sarsılma geçirdi. ) yoksa acıdı mi
Deve bey

Hyunjin
Senin gibi yer cucesinin vurduğu
Tokat mi acıtacak

Felix
Yüzünün biraz savruldugunu gördüm . Devecigim

Hyunjin
Devecigim?

Felix
Rahatsız mı oldun neyse direk deve derim

Hyunjin
Off senle tartismayacagim . Dikkat et seni sinirim yatışmadan önce gorursem tehlikeli olur . (Hyunjin sen
Bilmiyorsun belki ama
Felix kendini savunacak kadar biseler biliyo )

Felix
Sinirini merak ettim neyse zaten
Bugün bizimkinlerle buluştuktan sonra dışarı çıkmayı düşünmüyorum.

Hyunjin şirkettekinilere acil buluşması gerektiğini söyledi . Hemen hyunjin'in odasına geldiler . Ama Chan'in bir isi vardı 5 dk sonra geleceğini söylemiş minhoya changbin "ne oldu bu kadar açil" hyunjin "Chan nerde " Minho "5 dk işi varmış" changbin "ne oldu anlat" hyunjin "Chan gelsin öyle anlatacam " changbin "tmm beklicez " dedi.  3-4 dk sonra kapı çaldı ve bir kadın çalışan içeri girdi . (Kaos var ) ve "Chan bey cuvaye Mey beyle işi olduğunu bir şeylerde bişey kırılcakmis ve kendi odasında 5 dk kalması gerekecekmis haber vermemi istedi " kız ne bilsin gecenki tartışmayı hyunjin " tmm sen çık " dedi kıza . Minho "acaba neyi kıracak onla ". Hyunjin " cuvaye Mey'in kolu kırılınca neyin kırılıcağını görürsun hadi acil Chan'in odasına gidelim başımıza bir bela açılmadan " Minho sonunda anlamıştı . Hızlı adimlarla Chan'in odasına yürüdüler . (Koş kız kaos çıkacak " . Hemen kapıyı çalmadan girdiler . Chan " ooo Cuvaye Mey sevenlerin çokmuş artık seni mutlu edecek şekilde biyerlerinden kırmaya başlayalım ne dersin ha " cuvaye Mey'i Chan bir koltuğa bağlamıştı . Hyunjin Chan'i kapının önüne gelmesini söyledi . Chan geldi hyunjin sordu "gene ne yaptı " Chan cevap verdi " kardeşlerini öldür yoksa intikama sende mi ihanet edeceksin onlar intikama ihanet ettiler . Onları öldür ve wlure sirketinide zaten kardeşi olduğundan senden suphelenmez . " dediğini söyledi.  Hyunjin siz dışarıda bekleyin ben bı Cuvaye Mey'i ziyaret edeyim . " dedi girdi ve kapıyı kilitledi. Sonra hyunjin cuvaye Mey'e yaklaşti ve "intikama ihanet etmedik ama bir planımız olduğu için sabrediyoruz . " dedi.  Hyunjin telefonunu çıkardı ve Felix'e mesaj attı .

Hyunjin - Felix

Hyunjin
Felix şimdi cuvaye Mey'e bir yalan söyledim.  Sen en olduğunu onemseme sana sonra anlatıcam . Sakın suphelendirme . Benim bir şey söylediğimi .

Felix
Ne neyse nerden tanıdığıni bilmiyorum ama sana nedenini bilmediğim bir güven var .

Hyunjin
Onun dediği hiçbir şeye inanma ve konuşmaya geldiğinde fark ettirmeden konuştuklarını kaydet .

Felix
Tmm hyunjin .
✔️ görüldü

Sonra telefonu cebine koyar ve Cuvaye Mey'e "böyle davranma bizim bir planımız var ve sen böyle diyince zaman kaybediyoruz"dedi . Sonra Cuvaye Mey'i çözdü . Kapıyı açtı cuvaye Mey'i bıraktı . Hepsi şaşkın şekilde bakıyordu . Hyunjin "odama gelin anlatıcam herşeyi " dedi . Hyunjin'in odasına gittiler. Hyunjin söze başladı "Wlure şirketi

intikam Aşkı  // hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin