Ne yani bunu hemer Chan'a anlatmaliydi . Hemen Chan'i aradı . Chang bir şey olduğunu anladı. Chan telefonu açınca hemen ayaklandı . Chang'da ayaklandı . Chan "acil gidiyorum aşırı önemliymis Minho söylüyor . " dedi . Chang "bende geliyorum" dedi . Chan tmm anlamında başını salladı . Beraber hızlıca otelden çıktılar. Oraya vardıklarında Minho bembeyazdi . Chan "ne oldu resmen bembeyaz olmuşsun . " dedi Minho "onu bulduk onu bulduk . Onu bulduk" Chan ne dediğini anlamamışti . Chan hyunjine döndü ve "ne oldu anlatır mısınız artık . " Demişti . Minho "herşeyi yong-felix uyanınca anlatacağım ." Dedi . Hepsi oturmaya başladılar . Saatler geçmişti . Hyunjin sürekli oraya bakiyorlardi . Sans ki jeonglar saat 3'e gelirken uyanmışlardi . Hemen otelden çıkmışlardi . Hastaneye gitmişlerdi . Minho "neden geldiniz uyusaydiniz " dedi. Seung "sen tanımadığın kişi için neden bu kadar önem veriyorsun " jeongin seungmin'in susması için kolunu cimcikledi . Seung "ahh canım acıdı ya ne yapıyorsun " dedi . Chan "tamam sakin olun abartılacak bir şey yok daha sonra öğreneceksiniz " dedi. Minho "Chan gelsene bı hatta hyun Chang sizde gelin" dedi . Diğerleri bir şey anlamamıştı . Gecesi gerekenleri bir kenara çekti . Anlatmaya başladı . Chan yongbok'un olduğu fotoğrafi versene " dedi . Verdi . Kendinkini çıkardı ve sonrada felix'inkini aldı . 3'unu gösterdi . Chan "ne bundan 1 tanesi yongbok'taydi . Neden burda . Dedi . Minho "yongbok şuan içeride yatıyor . Yani Lee yongbok Felix " Chan " ne ciddi misin ? " hyunjini işaret etti hyunjin konuştu "onu görmek için yanına gittim. Ceketi vardı yanında cebinde bir kağıt parçası vardı . Gözüm ilişti. Aldım ve hemen minhoya haber verdim fln " Chan bir an bayılacak oldu ve gözleri kararmaya başladı ama onlar fark etmedi . Diğerlerinin yanına gittiler. Chan en arkadaydi . Onlar oturmuştu Chan ayaktaydi ve birden bayıldı . Seungmin hemen koştu . Çünkü o onun hayatını kurtarmışti . Hemen doktor çağırmışti . Seungmin onu ayiltmaya çalışmıştı .