Selammm ben geldimmmmm
Nasılsınızzz
Neyse tutmayayım ben sizi
Yazım hatası varsa affınıza sığınıyorum
Bol bol yorum ve oy bekliyorumm
(Once Again - Mad Clown, Kim Na Young
Okurken dinlemenizi tavsiye ederimm)İyi okumalar muahhh💋
...Taehyung teneffüs zilinin sesi ile gözlerini yavaşça araladı ve başını koyduğu sıradan kaldırdı. Görüş alanının netleşmesi için bir kaç defa gözlerini kırpıştırdı ve etrafa bakındı. Son ders bitmişti ve sınıfta; Taehyung, çantasını toplayan birkaç kişi ve Taehyung'un yüzünü ve güzelliğini incelerken uyuya kalan Jungkook dışında kimse yoktu.
Jungkook dersin ilk on dakikasında yorgunluktan uyuya kalan küçüğünü izlemeye dalmıştı. Öyle dalmıştı ki öğretmenin onu tahtaya kaldırdığını bile fark etmemişti. En sonunda öğretmenin bağırmasıyla tahtaya çıkıp soruyu çözen Jungkook, uyuyan minik bebeğinin yanına gelip saçlarını okşamaya başlamıştı. Omegasının uyurken bile muazzam bir güzelliği vardı. Delta ise bu güzelliği seyrederken omegasının ev sahipliği ettiği rüyalara dalmıştı.
Taehyung oturduğu yerden doğruldu ve uyku mahmurluğu ile yanında uyumaktan olan deltaya sarıldı ve sessizce konuştu
"Jeonggukum ders bitmiş hadi eve gidelim"
Taehyung bir kaç gün önce alışverişten döndüklerinde yaşadıkları sıcak dakikalardan sonra oldukça utanmıştı ve hâlâ daha utanıyordu. Fakat önceki kadar değildi utangaçlığı.
Jungkook uyanmıyordu bir türlü. Belki de uyanmıştı ama uyumuş numarası yapıyordu.
"Kookie uyansana ya"
Jungkook uyanmamakta ısrarlıydı fakat Taehyung da uyandırmakta ısrarlıydı.Omega ellerini deltanın saçlarında gezdirmeye başladı. Bu uyuma numarası yapan Jungkook'un hoşuna gitmeye başlamıştı. Ta ki saçları bebeği tarafından çekilene kadar.
Jungkook acıyla sızlanmıştı " Bebeğim neden saçımı çekiyorsun? ! "
Taehyung Jungkook'a sinirli olduğunu düşündüğü bir bakış atmıştı fakat bu sadece daha tatlı görünmesini sağlıyordu
"Bağırma bana! Uyanmıyorsun bir türlü ne yapayım? "Jungkook yarım ağız gülümsemişti
"Uyandırmak için değil de daha da hızlanmam için saçımı çekmeni tercih ederim güzelim"dedi ve göz kırptı.Taehyungun ağzı açık kalmıştı ve yüzünün ısınmasıyla yanaklarının kızardığını anlamıştı. Omega tekrar sinirli bir ifadeye bürünmüştü. Sert olduğunu düşündüğü bir yumruk indirdi deltanın omzuna.
"Sen... Sen niye bu kadar fesatsın be? Mahfederim bak seni düzgün dur"
"Naparsın bakayım bi" taehyung biraz düşündü ve kendinden emin bir şekilde sırıttı
"Isırırım" dedi.
Bu dediğiyle delta gür bir kahkaha patlattı. Taehyung ise oldukça sinirlenmişti ve apar topar sırasından kalktı ve sınıftan çıkmaya yeltendi
Fakat çıkamadı...
Delta ona yetişmişti ve kolunu tutup kapıya en yakın sıraya elleriyle omeganın ellerini sıkıştırıp iki yanına sabitleyecek şekilde yatırdı.
"Isırsana" dedi burnunu ananas kokusunun daha yoğun geldiği boyuna sürterek. Bu sırada da kendi mangolu feromonlarını yayıyordu
Omeganın iştah açıcı ananas kokusunu biraz daha soluduktan sonra dudaklarını bastırıp geri çekildi.
Taehyung ise deltanın geri çekilmesini fırsat bilip dişlerini karşısındaki pembe dolgun et parçalarına geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pineapple Scented
FanfictionYüz yılın deltası Jeon Jungkook, yeni geldiği okulda zorbalık gören omegayı korumak ister Omegaverse Semekook Uketae