🥟2🥟

3K 188 54
                                    

Jungkook'tan

Yeni okuluma geleli 5 gün olmuştu.
Herkes benimle konuşmaya çalışıyor, ders aralarında yanıma gelip ders notları istiyorlardı.

Sürekli omega kızlar yanıma gelip kur yapıyordu. Ama umrumda bile değildi.

Ben kendi halimde telefonumda takılırken yanıma biri geldi.
Yüzündeki gümsemeyle elini uzattı

"Merhaba, tanışalım mı? "

Elini tutmam için uzatmış bekliyordu dibimde.
Elini tutma gereksinimi duymadan cevapladım.

"Jungkook"

Elini indirip yüzündeki gülümsemeyi silmeden konuştu

"Sieun, tanıştığıma memnun oldum. "

"Her neyse, neden gelmiştin? "

Yanıma oturup eliyle kolumu okşayarak
"Duyduğuma göre deltasın, bende vitayım. İstersen... Çıkışta... Birlikte vakit geçirebiliriz. Ne dersin?" dedi kıkırdayarak.

Kız gerçekten iticiydi.

"Oradan bakınca önüne gelenle yatan biri gibi mi görünüyorum? "

"Ah hayır sen beni yanlış anladın Kook.
Demek istediğim sen deltasın bende vitayım birlikte olmamız gerekmez mi hm? "

"Hayır gerekmez? "

"Hadi ama Kook sen de biliyorsun deltalar vitalarla mühürlenir"

Sinirle feromon yaymaya başladım.
Zaten sinirli bir kişiliğe sahiptim bu kız da iyice sinirlerimi bozuyordu.

Sinirle güldüm
"Seninle daha tanışmadık bile. Senin gibi her gördüğüne yavşayan birinden hoşlanacağımı falan mı sandın he? Söylesene!? "

Sinirli feromonumun etkisinden dolayı tırsmıştı.

"Beni kime yavşarken gördün ki Kook? "

"Görmeme gerek kalmıyor maalesef. "

"Ama Kook, bi şans vermeliyiz, denemeden
göremeyiz. "

"Bana Kook demeyi kes! "

"Ne oldu neden ki Kook? "

Ayağa kalktığım gibi karşımdaki kızı boynundan tutup duvara savurdum.

"Sen sağır mısın!? "

"B-Bırak beni! "

Bıraktığımda boynunu ovuştururken koşar adımlarla sınıftan çıktı.

Sanırım kızgınlığım yaklaşıyordu çünkü normalde bu kadar sinirli olmazdım.

Okul çıkışı...

Eve gelir gelmez üstümü çıkarıp duşa girdim. Bu gün bayağı yorulmuştum hafif soğuk bir duşa ihtiyacım vardı.

Soğuk su vücudumdan akarken yorgunluğumunda azaldığını hissedebiliyordum güzel bi histi bu.

Duştan çıktığımda sadece boxer ve dizimin biraz üstünde olan şortu giyip mutfağa gittim. Dolaptan iki kutu bira alıp salona geçtim.
Film izlemeye karar vermiştim aslında ama fikrimi değiştirip video oyunu oynamaya karar verdim.

Yaklaşık 3 saat oyun oynadıktan sonra televizyonu kapatıp etrafı toplaya başladım.

Odama çıkıp yatağıma uzandım.

4 gün sonra...

Taehyung'dan

Kızgınlığım bitmişti. Okula gidiyordum yürüyerek. Kulaklıkla dinlediğim hafif müzikle boş sokakta yürüyordum her zamanki gibi.

Pineapple ScentedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin