Hi babiesss!
Nasılsınız
Neyse geçelim artık buraları
Azıcık yorum yapın ya plss
Yazım hatalarım varsa özür dilerim
İyi okumalarr muah
...
Jungkook, polis arkadaşı gelmesini söylediği için apar topar evden çıkmıştı.
Bir kaç gündür yanan evi inceliyorlardı yangın sebebini öğrenmek için. Bu süreçte de Taehyung ve minik kedi deltanın evide kalmıştı. Jungkook'a bakılırsa halinden memnundu fakat omega Jungkook'a yük oluyormuş gibi hissediyordu. Böyle hissetmemesi gerektiğini biliyordu ama elinden birşey gelmiyordu. Jungkook ona kendi evinde bebeği gibi bakarken bu durum Taehyung'un ne kadar hoşuna gitse de deltasına sevgisini gösterememekten onu sıkmaktan korkuyordu. Jungkook'u kaybetmek istemiyordu.Jungkook arabasını polis araçlarının çevrelediği binanın önüne park edip arabadan indi.
Karşısında gülümseyerek ona yaklaşan alfayı görünce gülümseyip sıkıca sarıldı."Haein hyung noldu neden çağırdın beni"
"Yangının sebebini bulduk Jungkook. Kasten çıkarılmış bu yangın ve benzin kullanılmış. Şimdi de onun kim olduğunu araştıracağız"
Jungkook aklına gelen şeyle gülümsedi.
Ve biraz daha Haein hyungu ile konuşup ordan ayrıldı.Haein, Namjoon'un yakın arkadaşlarındandı. Jisoo adında hemşire bir eşi ve henüz üç aylık olan bebeği Minji vardı. 12 yıldır severek polislik görevini yerine getiriyordu.
Jungkook eve geldiğinde mutfaktan bir takım sesler geliyordu. Jungkook sessizce mutfağa adımladı.
Taehyung açtığı müziğe eşlik ederken pasta yapıyordu. Müziğin ritmine göre kalçasını sallaması Jungkook'u güldürmeye yetmişti. Bu birkaç günde omega biraz daha rahattı. Hâlâ köpeğinin yokluğuna üzülsede üzüntüsünü dışa vurmamaya çalışıyordu. Hem Yeontan'ı bulacaklarına inanıyorlardı.
"Benim minik omegam ne yapıyormuş bakalım"
Taehyung sevinçle elindeki krem şanti poşetini kenara bırakıp ellerini yıkadı ve kuruladı. Ardından deltasına yaklaşıp başını deltanın göğsüne yasladı ve kollarını beline sararak sarıldı.
"Muzlu pasta yapıyorum koca oğlanım"Jungkook Taehyung'un sarılışına karşılık vererek saçlarından öptü. Bu lakap deltanın hoşuna gidiyordu.
Omegaya evindeki yangının sebebini sade bir şekilde anlatmıştı. Yangını çıkaran şahısları öldürmeye ant içmişti.
...
Taehyung'dan
"Tae gelir misin bi kuzum? "
"Geliyorum Jin baba! " Jin babamın isteğiyle artık ona böyle sesleniyordum. Ona her baba dediğimde seviçle garip sesler çıkartıyordu. Çok sevecen ve enerji dolu biriydi. Onu tanıdıkça 20 yaşlarında bir genç çıkmıştı içinden. Benzer yönlerimiz vardı, mesela benim gibi tatlı şeyleri, renkli giyinmeyi, makyaj yapmayı seviyordu. Beni kendi oğullarından ayırmaması gözlerimin dolmasına sebep oluyordu.
Yaklaşık iki saat önce Jimin'lerin evine gelmiştik. Jimin yaklaşık iki aylık hamileydi alfası çalıştığı için gündüzleri evde değildi bu sebeple Jin babası da yardım için gündüzleri onun yanına geliyordu.
Jin babamın yanına gittiğimde gelirken getirdiğim pastayı dilimliyordu.
"Servis tabaklarını çıkarabilir misin bebeğim" hemen onaylayıp dolabı açtım. Servis tabakları en üst raftaydı. Ne yazık ki yetişemiyordum.
Ensemde hissettiğim dudaklarla irkilmiştim. Başımı çevirip baktığımda delta ile göz göze geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pineapple Scented
Fiksi PenggemarYüz yılın deltası Jeon Jungkook, yeni geldiği okulda zorbalık gören omegayı korumak ister Omegaverse Semekook Uketae