Hii ben geldimm
Ay sonunda tatil 🎉
Okula gitmek istiyorum ben ya
Karneleriniz nasıl bakalımm
Neyyysssee geçelim artık
Oy verirseniz bu garibanı çok mutlu edersinizz
Ha bide yorumlarınızı okumak gerçekten çok eğlenceliYazım hatalı varsa özür dilerimm
İyi okumalarr muahh
...
Jungkook'tan
Kısık miyavlama sesleriyle gözlerimi zorlayarak araladım. Etraf fazla aydınlık değildi. Güneş yeni doğuyordu. Biraz doğrulup bulunduğum yere göz gezdirdim.
Sedyede uzanıyordum. Nolmuştu bana? Neden burdayım ben?
Hatırlamak için kendimi zorlasam da olmuyordu. En son sıklıkla gittiğim barda içiyordum. Daldığım düşüncelerden çıkaran şey tekrar duyduğum miyavlama oldu. Sedyenin kenarına baktığımda ufacık siyah bir yavru kedi parlayan boncuk gözleri ve hafif sağ tarafına yatırdığı başıyla bana bakıyordu. Eğilip elimi uzattığımda bir süre elimi kokladı ve tatlı mırıltılar çıkararak serçe parmağımı yaladı.
Dikkatlice tuttuğum kediyi kucağımı koyum başını okşamaya başladım. Çok küçüktü... Avcumun içine sığabilir di...Oda da gözlerimi gezdirmeye başladım.
Duvar kenarındaki kanepede uyuyan beden dikkatimi çekti. Üstüne bişey örtmeden uyuya kalmış bir Taehyung...
Cenin pozisyonunda yatıyordu üşümüştü
Dikkatlice doğrulup kucağımda ki kediyi yastığın üzerine bıraktım. Kendi üstümdeki örtüyü alıp omegamın yanına adımladım.En son tartıştığımızı hatırlıyordum. Tartışma sebebimizi de...
Taehyung'un dedikleri gerçekten çok ağırdı fakat ben sadece bu düşüncelerinin gerçek olup olmadığını merak ediyordum. Belki de o sözleri sinirli olduğu için sarf etmişti. Eğer öyleyse sorgusuz sualsiz affederdim ama gerçekse ne olacağını kestiremiyordum.Omeganın yanına yaklaştıkça feromonları artıyordu. Sanırım bir kaç güne kızgınlığa girecekti.
Elimdeki örtüyü nazikçe minik bedenin üstüne örttüm. Ardından da alnına ve yanağına minik buseler kondurdum.
Kırgın olsam da kıyamıyordum çünkü gerçekten çok seviyorum. On tane canım olsa dokuzunu ona verir bir tanesini de onu sevmek için kendime ayırırdım...Taehyung'dan
"Ayrılalım Tae. Bu ilişki ikimize de iyi gelmiyor"
"Jungkook özür dilerim ben öyle demek istememiştim. Sana bişey olacak diye korktum. O yüzden öyle demiştim"
"Umrumda değil Taehyung. Eğer o adamı seviyorsan ona gidebilirsin. Beni gerçekten sevseydin o gün o adamı savunmazdın"
"Hayır Jungkook ben seni gerçekten seviyorum. O alfa bozuntusu sevmiyorum ki ona gideyim. O tehlikeli biri ve ona bişey yaparsan başına benim yüzümden dert açarsın. Öyle demeseydim ona acımadan benzeteceğini ikimiz de biliyoruz. Sana bişey olmasın diye öyle dedim anlasana"
"Hayır Taehyung. Yalanlarına inandırmaya çalışma beni artık hiç bir zaman inanmayacağım dediklerine zaten. Sevginin gerçek olduğuna inanıp bir hata yaptım ve tekrar aynı hataya düşemem. Ayrılalım bitsin bu iş. Artık sana karşı bir his beslemiyorum artık seni sevmiyorum"
Konuşamıyordum. Hıçkırıklarım boğazıma diziliyordu. Nefes almak bile bir müddet sonra zorlaşmaya başlamıştı.
Jungkook nefret dolu gözlerini bir kaç saniye boyunca gözlerimde gezdirdi. Bu kadar kısa mıydı mutlu kalma sürem.
İnanmıyordu. Onu gerçekten sevdiğime inanmıyordu. Artık beni sevmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pineapple Scented
أدب الهواةYüz yılın deltası Jeon Jungkook, yeni geldiği okulda zorbalık gören omegayı korumak ister Omegaverse Semekook Uketae