🍡6🍡

1.8K 149 115
                                    

Selam bebişlerimmm

Nasılsınız iyimisiniz

Neyse bol yorum ve oy bekliyorumm

Başlayalım bakalımm

...

Jungkook'tan

Sabah uyandığımda dersin başlamasına bir saatten fazla vardı. Ilık bir duştan sonra giyinip kahve yapmak için mutfağa ilerledim.

Kavhemi içip bişeyler atıştırıp okulun yolunu tuttum. Çoğunlukla yürüyerek giderdim okula.
Sabahın sessizliği güzel hissettiriyordu.


3. Dersin yarısı bitmişti neredeyse. Yazılması gerekenleri deftere geçirip arkama yaslandım ve Tae'yi izlemeye başladım. Üstündeki açık mavi peluş kazakla çok tatlı duruyordu.

Tae'nin güzelliğini izlerken dalıp gitmiştim ki kapı tıklandı. Öğretmenin gel demesiyle içeri giren kız ilk öğretmene bişeyler dedi ardından sınıfa döndü.

"Arkadaşlar yarın müdürümüzün düzenlediği kamp gezimiz olacak 2 gün sürecek ve ücretsiz olacak gelmek isteyenler sırayla ismini söyleyebilir mi listeye yazmam lazım"

Gitmek isteyen öğrenciler sırayla ismini söylerken Tae'ye baktım. Düşünüyor gibi duruyordu.

"Sen gidecek misin geziye"

"Bilmiyorum. Sen gitmeyi düşünüyor musun? "

"Senden başka tanıdığım yok bu okulda sen gidersen bende giderim. Gitmezsen de gitmem"

"O zaman gidelim" dedi gülümseyerek.

Tanrım...Gülüşü çok güzel....

Bizde ismimizi söyledikten sonra birkaç kişi daha söyledi ve isimleri listeye yazan görevli kız sınıftan çıktı.


Eve gelmiş ve yarın için hazırlanıyordum.
Herkes kendi çadırını getirecekti. Bende olmadığı için Yoongi'den alıcaktım. Çantanın içine birkaç yedek kıyafet koydum ve çantayı odamın bi kenarına bıraktım.

"Jungkook yemek hazır! "

"Geliyorum! "

Yemeğe başlacağımızda kapı çaldı.

"Ben bakarımm"

Kapıya doğru ilerlerken ince sesi duymamla gülümsedim. Jimin ve Yoongi gelmişti.

Kapıyı açar açmaz üzerime atlayan bedenle neredeyse yere düşüyordum.

"Salak yavaş olsana düşücez şimdi"

"Yarın Tae'yle geziye gidiyormuşsun? Normalde hiç gitmezsin öyle gezilere ne oldu da gidesin tuttu?"

"Ne gezisi bu Kookie? " babamın sesiyle ona döndüm.

"Yarın kamp gezisi varmış. İki gün sürücekmiş. Tae'yi yalnız bırakmamak için bende gidicem"

"Taehyung için gidiyorsun yani" dedi yandan bi sırıtışla.

"Ya of baba. Öyle değil"

"Neyse neyse geçin masaya bizde tam yemek yiyorduk"

Yemekten sonra biraz sohbet ettik.

Taehyung'dan

Okuldan gelir gelmez çanta hazırlayıp yemek yedim. Şimdiyse korku filmi izliyordum. Kucağıma kurulmuş Yeontan benim korktuğumu anlayıp televizyon ekranına hırlayıp havlıyordu arada.

Film bittiğinde ortalığı temizleyip bulaşıkları sudan geçirdim. Odama çıktığımda yatağımda oyun oynayan Yeontana yatağımı bozduğu birazcık kızdıktan sonra gülümseyip yatağıma girip kocaman gözlerle bakan ufak bedeni de yanıma çektim ve ışıkları yapattım.

Pineapple ScentedHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin