4.

37 3 0
                                    

Što se školovanja tiče, Džonatan je u kraljevskoj kući, dok je bio mlađi, pohađao časove francuskog,engleskog, matematike, istorije i geografije. Kasnije, je zajedno sa roditeljima odlučio da pređe u običnu srednju školu. Tačnije, u početku su se roditelji protivili tome, ipak je on princ i ima svoja zaduženja. Uz mnogo nagovaranja i razmišljanja, kralj i kraljica su pristali, pod uslovom da sa njim uvek moraju biti dvojica radnika obezbeđenja.

Mariji i Davidu, sa druge strane nije bila potrebna očeva dozvola, sve i da su hteli ili nisu hteli, izbora nisu imali.

David je imao par drugara iz detinjstva, međutim u srednjoj školi se većina preselila u druge zemlje sveta, te su ostali on i Elordi.

Marija se od malena družila samo sa jednom devojčicom Anabelom. Sa njom je bila najbliža, delila svaki momenat života. Ana, kako ju je Marija često zvala, je znala da njena najbolja drugarica uvek pomaže svima, da je dobra sa svakim, ali joj je često i skretala pažnju da ne ode predaleko. Često se desi da se ta dobrota obije o glavu.

Sve je teklo uobičajenim tokom, sve do dolaska novog učenika u razred. Nedelju dana se najavio dolazak novog učenika i svi su brujali o tome.

„Najavili ga kao da princ Švedske dolazi, a ne neko nebitan iz sela."

„Pazi šta pričaš. Možda je bitan. Možda je i princ. Nikada se ne zna."

„Kako da ne. Princ u normalnoj školi? Bilo mu je dosadno na času francuskog pa došao vamo da uči engleski? Ma, koještarije.", glasio je samo neki od mnogih razgovora koji su vodili učenici na odmorima.

„Dobar dan. Sedite. Kao što ste čuli, imamo novog učenika."

„Jel' neko baš baš bitan, pa se najavio nedelju dana pre?"

„Jeste, Elordi, bitan je. Najavljen je ranije radi raspoređivanja u razred, pa zatim u grupe. Postoji čitava procedura."

„I sad hoćete time da kažete, šta?", upitala je devojčica iz poslednjeg reda.

„Da ćete imati novog drugara."

Đaci, tada I4 razreda, razmeniše poglede i započeše tihe razgovore i domunđavanja.

„Rekla je drugara, znači muško je.", rekle su devojke i počele da nameštaju frizure. Sve osim Marije. Tada nije razmišljala o momcima na taj način. Volela je da se druži sa njima, ali je smatrala da je još uvek mlada za bilo kakvu romantičnu vezu. Ko bi rekao da će baš ovaj momak promeniti život iz korena.

Venčanje pod švedskom krunomWhere stories live. Discover now