Bölüm 1

801 36 16
                                    

İyi şeyler zaman alır...

1 cümle 4 kelime 18 harf...

Gerçekten doğru mu bu cümle. Bence doğru olduğunu düşünen kimse yoktur ama en azından ben doğru olmadığını düşünüyorum.

Sana bunu düşündüren şey ne diye soruyorsanız. Bana bunu düşündüren şey hayatım.

Hadi ama ne yaşadın ki! Ne yaşamadım ki.

Zaten bu hikayede hepsini size anlatacağım. Çektiklerimi öğrenince belki bana hak verirsiniz.

Sabah güneşinin narin yüzüme vurması ile uyandım demek isterdim ama malesef Selinin "Aybike kalk artık! Ayı mısın kızım kış uykusunda gibisin" başımda cırlamasıyla uyandım.

"Sonunda uyandın. Annemler seni çağrıyo seni bekleyemeyiz hadi hızlı ol" diye söylenip kapıyı çarpıp çıktı. İtiraf edeceğim biraz şaşırdım. Beni asla kahvaltıya çağırmazlardı. Neden çağırıyorlar ki.

Aşağı indiğimde şok oldum çünkü hepsi bana gülümseyerek bakıyordu. Tövbe Yarabbim. Noldu bunlara fare zehri falan mı içtiler topluca. Allahım sen beni koru bunlardan. Huh hazırım gidiyorum hadi bismillah.

Baba müsveddesi "Gel canım kızım gel gel yanıma otur." dedi. Ne bir saniye k-k-k-ızım mı (kk klavye kekeliyor.)

İstemsizce ağzımdan "Hah" diye bir ses çıktı.

"Gelsene yavrum bak senin için reçelli ekmek yaptım." dedi annem -anne demeye bin şahit melek yüzlü şeytan-

Yüzümdeki bariz şaşkınlıkla oturdum. "Şaşkın balık gibi bakacağına şekeri uzat" dedi Selin ve ardından ekledi "Zaten karıştığını biliyordum çünkü içime doğmuştu."

"Karışmışsın derken neyi kast-" derken ağzıma bir ekmek sıkıştırıldı.

Aynı zamanda bir çırpıda "Boşver yavrum sen ekmeğini ye ve yemeğini hızlı ye çünkü hastaneye gideceğiz tatlım" dedi.

Nedenini sormadan masadan kalktım ve üstümü giyinmek için odama çıktım. Dolabımdan bir bol paça ve siyah body çıkarıp giyindim. Aynı zamanda Hakan abiyi arıyordum çünkü bugün gelemeyeceğimi haber vermem gerekiyordu.

 Aynı zamanda Hakan abiyi arıyordum çünkü bugün gelemeyeceğimi haber vermem gerekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Beğenmediyseniz hayalinizle devamkeee)

Şuan akıp giden yolu ve hayatımı izliyordum. Neden ben neden? Ne günah işledim? Ne yaptım? Bakkal amcayı kandırıp çıkolatalı dondurma çaldığım için mi her şey. Ulan bakkal amca bulacağım lan seni. Göstereceğim gününü!

Neyse ben bakkal amcaya söverken hastaneye gelmiştik. Danışmaya doğru yöneldik ve baba müsveddesi "Bizi aramıştınız. Karıştırılan bebeklerle ilgili. Aybüke hayır ya şey Aybike'nin babasıyım" dedi.

Sekreter "Evet, 2. kat koridorun sonundaki oda başhekim Anıl hoca'nın odası" odayı tarif etti. Odaya gitmek için asansöre bindik ve işte koridorun sonundaki kapı ve havada uçuşan cevapsız sorular.

Bu kapı hayatımın daha berbet hale mi getirecekti yoksa artık bende mutlu olabilecek miydim?

Beni seven bir annem, babam yada ablam olacak mı?

Yoksa bu çukura daha da mı batacaktım?

Tık tık(Kapı tıklatma efekti). İçerden bir ses duyuludu "Girin".

"Evet 2. ailemizde geldi. Lütfen buyurun oturun" dedi yahuşuhlu daktır. Lan bu neden bu kadar yakışıklı olum. Afet resmen neyse konuyu dağıtmayacağım.

"Öncelikle bu hatanın nasıl olduğunu bilmiyorum ama daha karıştırılan kızlarımız gencecik kızlar bu yüzden bence herşey tekrar yaşanabilir yani kısaca kaybettiğiniz zamanlar geri gelebilir." İç ses:Sen ne anlatıyon abla gözünü seveyim be abi

Kaybettiğimiz yıllar... Söylemesi kolay ama yaşaması kolay mı...

Bi saniye bi saniye ben neden hiç 1. aileye bakma-

Neden? Bu kadın? Bu adam? Ben? Benzemek? Bu kadar fazla?

Türkçe elden gidiyeahhh Mal mısın iç ses. Kasap et koyun can derdinde.

Neden ben bu adam ve kadına bu kadar fazla benziyorum?

Bende bundan bahsediyorum talım. Neyse ben seni tutmayayım. Daha kan alacaklar senden. Bay bay ben kaçar.

Kendimi bir anda kan alma koltuğunun üstünde buldum. Kanım değil de sanki ruhum çekiliyordu iğnenin içine...

1 saat sonra(Yazmaya üşendim hem artık sonuca gelmek istiyorum. O zaman hadi devam edelim.)

Bir kağıt. En fazla ne kadar önemli olabilir.

Sınav kağıdı? Sözlü kağıdı? ya da hayatımı değiştirecek kağıt...

"Yine özür dilemek istiyorum bu hatayı yapanlar adına. O zaman sonuçları açıklıyorum. Yapılan testlere göre %99.9 oranla Ahu Yıldız'ın Hasan Kartal'ın kızı olduğu ve aynı zamanda Aybike Kartal'ın Agah Yıldız'ın kızı olduğu tespit edilmiştir." dedi daktır civanım.

---------------------------------------------------------------------------------------

583 kelime bana göre 1. bölüm için makul bir kelime sayısı.

Yazabildiğim kadarıyla hem komik hem de o üzüntüyü katmaya çalıştım.

Umarım beğenmişsinizdir.

Lütfen oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın

O zaman kendinize iyi bakın Beyza kaçar.




MEHLİKÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin