Bölüm 2

524 26 32
                                    

Hello nabersiniz. Umarım iyisinizdir. Bu arada 111 kişi okumuş ama oy verenlerin sayısı çok az ama vazgeçmeyeceğim. Enayi gibi hissetsemde bu kitap 1K okunacak ulen! Büyük ihtimalle zort olacağım ama problem yok en azından hevesimi almış olurum.

Neyse hadi başlayalım. LET'S GOOO.

-----------------------------------------------------------------------------------

"Yine özür dilemek istiyorum bu hatayı yapanlar adına. O zaman sonuçları açıklıyorum. Yapılan testlere göre %99.9 oranla Ahu Yıldız'ın Hasan Kartal'ın kızı olduğu ve aynı zamanda Aybike Kartal'ın Agah Yıldız'ın kızı olduğu tespit edilmiştir." dedi daktır civanım.

Evet şuan hiç bir şey bilmiyorum.

Keşke mecaz anlamda olsaydı ama malesef gerçekten hiç bir şey bilmiyorum.

Tek yapabildiğim şey şuan daha az önce tanıdığım insanların arabasında oturken akıp giden yolu izlemek.

"Şey, tatlım anlıyorum şuan tanımadığın insanların arabasında bilmediğin bir eve gidiyorsun. Bizim içinde çok zor bir durum ama aynı zamanda ay gibi güzel olan kızıma kavuştum." dedi Umay Hanım yani annem.

Aybike; ay gibi güzel kadın.

"Ben gerçekten ne diyeceğimi bilmiyorum. Daha doğrusu hiç bir şey bilmiyorum Umay Hanım."

Agah bey ekledi "Eğer evdekiler sana kötü davranırsa lafını esirgeme canım kızım."

Canım kızım mı?

İç ses: Gerçekten önemli olan bu mu şuan Aybike adam EVDEKİLER dedi. Kaç tane çocukları olabilir.

Ah hadi ama iç ses en fazla kaç tane olabilir? 3 4 maksimum 5 olabilir?

"Aybike sen iyi misin?" dedi Umay Hanım.

İyi miydim gerçekten?

"Ben bir şey sormak istiyorum. Evdekiler derken kaç tane çocuğunuz var?""

"Şimdi anladım ağzındaki baklayı. 4 abin 2 kardeşin var. Yani seninle birlikte 7 oluyor kızım." diye ekledi Umay Hanım. "Hah yani şey Maşallah 7 çocuktan sonra bu kadar güzel kalmanız biraz şaşırtıcı da o yüzden şey ettim."

Offf aptalsın kızım şey ettim ne ya! Sus iç ses zaten batırdım bi de sen batırma.

"Ah tatlım! Sorun yok sende haklısın. Hayatına bir anda bir sürü kişinin girmesi değişik bir durum.Neyse geldik, hadi in canım!" dedi Umay Hanım.

Off bu ne ya buna ev dersen çarpılırsın Aybike. Zengin olduk ayol. Olduk derken hem gerçekten senin için bu mu önemli iç ses ya of seninle uğraşmayacağım.

Kapıyı toniş yanaklı bir teyze açmıştı. "Hoşgeldiniz Umay kızım ve Agah oğlum. Yuvana hoşgeldin Aybike yavrucuğum. Adım Ayşegül ve istersen Ayşegül Teyze diyebilirsin." dedi tonti- pardon Ayşegül Teyze.

Agah Bey ve Umay Hanım'ın yönlendirmeleriyle salona ulaştım veeee

-----------------------------------------------------------------

Sonunda bitti bölüm.

Umarım beğenmişsinizdir.

Tamam sakin olun devam edelim reklamlar bitti.


Önde Agah Bey olmak üzere içeri girdik. İşte geldik fasulyenin faydalarına. Hadi bakalım şimdi tanışma faslı.

"Öncelikle 1. abin Araf sonra 2. abin Kaya, 3. abin Deniz ve sonuncu abin Çınar. Kardeşlerin ise Akın ile Metehan. Metehan şuan uyuyorda onunla sonra tanışırsınız." diyerek Umay Hanım herkesi tanıttı.

"Ayye geydin miii?" diyen bir velet sesi duydum. Çok tatlı bu şey. Bu şey ne Aybike mağarana geri dön ve Türkçe öğrenip öyle gel.

"İşte iyi velet lafın üstüne gelirmiş" dedi adı galiba Deniz olan. "Şen baya leved diyemeşşin taam mı!" diye çıkıştı Metehan. "Boşver oğluşum gel bak seni kimle tanıştıracağım" dedi Umay Hanım Metehan'ın dikkatini dağıtmak için.

"Meyhaba nıtalaşım mı? Kayşında ki yakışıklı bebeyin adı Metehan." diyerek kendini tanıttı Metehan. "Merhaba, tanışalım tabiki. Ben de Aybike." diyerek Metehanı cevapladım.

"Aybike gel canım seni odana götü-" derken Umay Hanım'ın sözü biri tarafından kesildi. "Ben götürürüm ve evi de tanıtırım annecim yorulma sen" dedi Deniz.

Merdivenlerden çıkmayı bitirince aniden koluma girdiği için irkildim. "Korkma kız yemem seni hem ben o iki yüzlüler gibi ön yargılı değilim" dedi Deniz.

----------------------------------------------------------------------

525 kelime bu sefer gerçekten bitti.

Aslında dün atıcaktım amma velakin bitiremedim yazmayı o yüzden bugün tamamlayıp attım.

Lütfen vote atıp yorum yazmayı unutmayın.

O zaman kendinize iyi bakın Beyza kaçar.

MEHLİKÂHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin