2.resz

116 2 0
                                    

Fel kaptam egy ruhát gyorsan magamra majd rohantam is az ajtóhoz. Mikor kinyitottam egy kellemetlen meglepetés fogadott. Az exem állt az ajtoba Daved Scott! Annyi a történet vele kapcsolatban röviden 2 éve megismerkedtunk és én bele szerettem ő is viszont szeretett csak annyi volt a baj 2 vagy 3 hét együtt lét után kezet emelt rám, mert nem akartam egyből le feküdni vele. De bocsánatot kért én hülye meg bocsatottam neki. Majd eltelt 2 hónap meg mindig vártam, de ő ezt megelégelte megvert és megerőszakolt. Ezt csak anya tudja és Sofia rólam. 1 év eltelt nélküle és boldogabb vagyok mint vele valaha voltam. Na de térjünk vissza hozzám.
Kinyitottam az ajtót és Daved volt velem szemben. Te mi a francot keresel itt Daved? Nem örülsz nekem ahogy látom Meli. Először ne hívj így neked Melissa vagyok te fasz. A másik igen kurvára nem örülök Húzz el a vérbe! Kiabaltam az arcaba. Melissa valogasd meg a szavaidat, hogy ha velem beszélsz. Megfogta a karomat és erősen szorította. Daved azonnal engedj el ez faj te barom! Erre a mondatra le kevert egy hatalmasat amitől én a Földre estem. Majd Daved le gugolt hozzám és azt mondta te nem leszel másé csak az enyém! Biztos, hogy nem te paraszt huzz el innen! Majd mégegyszer meg akart ütni de valaki megfogta Daved kezét ! Ez a valaki nem más volt mint Tom. Na most örültem neki hogy Tom itt van istenem.
Tom szemszoge:
Hallom hogy ordibalnak a szomszédba Melissanál gondolom megnézem, hogy mi a gond. Egy csávót láttam Melissa előtt és veszekednek a csávó megragadta Melissa karját. Már el kezdtem feléjük közeledni és akkor láttam meg hogy Melissat hatalmas erővel meguti és a Földre esik. Na nekem se kellett több rohantam majd amikor újra meg akarta ütni el kaptam a kezét!
Mit kebzelsz magadról te féreg hogy nőket utogetsz! Na most takarodj, ha mégegyszer hozzá érsz Melissahoz el töröm a csontod fel fogtad? Daved megilyed és egyből el futott.
Vissza hozzám :
Mikor láttam hogy Daved el fut Tom felém nyújtotta a kezét majd fel segített. Jól vagy Melissa kérdezte Tom? Persze csak fáj az arcom, köszönöm hogy jottel Tom. Tom fel emelte az arcod és rád mosolygott. Gyere at hozzánk le apollak, rendben menjünk. Sétáltunk pár perc múlva ott is voltunk Tomeknal, megláttam Bill oda futott hozzám majd meg ölelt. Úr Isten Melissa jól vagy? Ki tette ezt veled? A volt barátom Daved ha Tom nem akkor agyonver. Miért? Kérdezték az ikrek. Mert nem fogadom vissza azok után amit velem tett. Mi volt az amit veled tett? Kérdezik megint egyszerre. Én csak sohajtok rendben el mondom de ígérjetek meg hogy nem mondjátok el senkinek. Megigerjuk! Szóval 2 éve ismertem meg és nagyon szerettem majd 2 hét múlva valami megváltozott nagyon szerette volna a szexet de én meg nem és ezért megütött. De én hülye meg bocsatottam neki. Majd 2 hónap el telt és akkor már nem várt megvert és megerőszakolt! 1 éve nem láttam és jó volt nélküle. Most meg megint idejött nem értem az egészet és felek! Itt már folytak a könnyeim. Csak annyira lettem figyelmes, hogy atkarolt két kéz hátulról Tom volt az. Azt mondta a fülembe nagyon sajnálom Melissa majd én vigyázok rád! Ekkor bele néztem a szemébe és meg köszöntem neki. Le ült velem szembe elő vette az első segély dobozt és el kezdte fertotleniteni a szám közben egy kicsit meg húztam mert csípte. Mindjárt kész csak ne mozogj Melissa. Szólt rám Tom! Na kész is vagy Melissa, köszönöm szépen várj hozok jeget az arcodra. Okés, nagyon kedves Tomtol, hogy ennyire figyelmes velem és oda adó gondoskodo azt hiszem nagy a baj kezdek bele szeretni Tombam. Ha tovább maradok a közelébe nem fogom tovább bírni és rá vetem magam. Soha nem oritett meg így egy férfi sem mint Tom úr Isten azok a szemek a szája na meg a teste. Fú úúú végem van a közelében. Tom visszaért jéggel a kezében és rá rakta az arcomra, egy kicsit hideg. Szóltam Tomnak. Amire ő csak mosolygott. Eközben már felment Bill a szobájába és ketten maradtunk. Tom folyamatosan engem néz és már nem bírom tovább muszaly megcsokolnom! Nem érdekel mit szól vagy mi lesz akarom érezni az ajkait az ajkaimon. Le raktam a jeget az asztalra és eddig bírtam hirtelen oda hajoltam Tomhoz és megcsókolja. Majd gyorsan kapcsoltam és elvaltam az ajkatol. Bocsánat Tom ne haragudj kérlek és ki rohantam gyorsan be futottam a házba és azonnal becsuktam az ajtót! Úr Isten Melissa mi a szart csinálsz ezzel mindent el rontasz.
Tom szemszoge
Néztem Melissat olyan gyönyörű és törékeny. Majd le rakta a jeget és az ajkaimra tapadt meglepett a tette de nagyon jól esett. De amikor kapcsolt akkor bocsánatot kért és el rohant. Nem értem magamat miért nem húztam vissza magamhoz hogy csokoljam tovább. Ajj Tom te hülye menj utanna! Fel altam és mentem Melissahoz. Itt állok Melissa haza előtt és csengetek..........
Ez volt Melissan

Ez Melissa exe Daved

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ez Melissa exe Daved

Ez Melissa exe Daved

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Beleszerettem egy tàncosba (Befejezett) Where stories live. Discover now