Szóval ott tartottunk, hogy Tommal vegeztetek a medencében és megfogtam a ruháimat és be mentünk Tommal. Majd egyszer csak jött uzenetem anyától a telomra. Úr Isten kész vannak a ruhák! Mondtam ujjongva, majd Tom oda lépett mellém és meg szerette volna nézni én meg is mutattam neki kivéve a meglepit ami alatta lesz! Na szóval a SMS beszélgetések anyával, mutatom is.
SMS beszélgetés anyával :
Anya : szia kicsim! Készen vannak a ruhák csak le kell okeznod és hnapra már otthon is lesznek a ruhák! Nagyon sajnálom de ilyen rövid idő alatt ennyit tudtam össze hozni!
A fellépő ruha (fekete és bordó színben képzeljétek el! )Ami alatta lesz az fekete rövid gatyo csipkés (a fenekenel képzeljétek oda a Tokio Hotel betűit! )
A trikó vagy topp ami alatta lesz! (Bocsi nem találtam jobbat)
Én : huuu anya ez dog lesz! Nagyon köszönöm és igen nagyon jó lesz! Akkor hnap megyek haza pakolni és akkor oda adhatod mert Tommal fogok lenni! Puszi 💋 szeretlek anya!
Anya: Rendben van kislányom! Örülök, hogy tetszik ❤ ! Vigyázz magadra! Én is szeretlek puszi 💋!
SMS beszélgetés vége!Tomnak megmutattam a ruhát és azt mondta,, huuu édesem ebben nagyon dögös leszel"! Köszönöm Tommy majd egy csókot nyomtam ajkaira. Na és most mit csináljunk Tom? Nem tudom édesem van ötleted? - Kérdezte Tom. Ommm lenne valami mondtam mosolyra húzva a szamat. Igen és mi lenne az édesem? Hát Tommy táncolsz velem egyet meg mutatok pár lépést! Várj, hogy mit? - Vakarta meg a tarkojat Tom. Na ne csináld Tommy tudok mindent ám utánad néztem egy szőke lánnyal tancoltal, sőt tudsz breakelni is! Szóval nekem ne add az artatlant! Oooo bassza meg le buktam - Tom meg én ezen csak nevettünk egyet! Akkor be teszek egy zenét oké és akkor kezdjük azzal, hogy megmutatjuk a másiknak, hogy mit tudunk. Rendben édesem!
Na akkor figyelj Tommy és ne csorogjon a nyalad 🤣🤣🤣! Tom csak meg forgatta a szemeit. Majd el kezdtem táncolni, egyszer csak az a gondolat futott at az ágyamon, hogy Tomnak kicsit húzom az agyat . Kitoltam a popsimat és el kezdtem tverkelni! Tom szemei ki kerekedtek amint megfordultam és hátra néztem rá! Majd mutattam neki, hogy most ő jön félre tolt és el kezdett táncolni meg mondom az oszintet amikor a csipojet mozgatta csak tátott szájjal altam nagyon ügyes és egyben szexi! Uram Isten ő mindenben ilyen jó! Majd meglepetesemre el kezdett breakelni is! Majd miután be fejezte hatalmasat tapsoltam neki . Ejnye Tom Kaulitz ugye mondtam, hogy tudsz táncolni. Meg ebben is jó vagy hat ez komolyan mondom hihetetlen! Nagyon tehetséges vagy a táncban is! Köszönöm édesem nagyon aranyos vagy! Semmiség Tommy! Na de szerintem most már eléggé el telt az idő elő kaptam a telomat megnéztem, hogy mennyi az idő. 19:30 at mutatott, selytettem, hogy már ennyi az idő. Tommy gyere csinálok vacsorát! Ooo hat tudsz főzni? Persze nem nagy dolgokat, de nem fogunk éhen halni azt garantálom neked! Rendben van édesem menjünk. Meg is érkeztünk a konyhába, be néztem a hutobe találtam darált húst, szoszokat meg tésztát és sajtot. Tommy mit szólna ha bolognai lenne vacsorára? Azt, hogy imádnám! Okes akkor neki állok csinálni! Segithetek benne édesem? -tette fel Tom a kérdést! Nagyon kedves vagy és igen segithetsz! Akkor rakd fel a tésztát főni én addig fel vágom a hagymát és el készítem a húst meg a szószt! Okes édesem. Már ott tartottam, hogy a szószt buritom rá a husra, majd bele nyúltam az üvegbe és megkóstoltam. Gondoltam amíg Tom a tésztara figyel egy kicsit megvicelem bele nyúltam a szoszos üvegbe egy picit közelebb léptem hozzá majd az arcára húztam egy csikot.,, Na ezt most miért kaptam az arcomra? " duzzogva mondta. Hát Tommy én csak röhögtem. Ooo igen vicces mi, majd ennel a szonal le fagytam és csak álltam előtte, majd magához húzott megfogta a szoszos üveget bele tette az ujját majd végig húzta a mellemnel és lenyalta azt! Egy nyoges hagyta el a számat. El engedett amikor el fordult oldalra én lenyaltam az arcáról a szószt. Hmmmm nagyon finom Tommy! Ne hergelj édesem mert itt megbaszlak a konyha pulton! Inkább figyeljünk most a kajara - mondtam kuncogva. Mire Tom megvilantotta a szép mosolyat! Na de készen is lett a vacsi, Tomot meg megkértem, hogy reszeljen sajtot a tetejére és már készen is volt a vacsi. Le ültünk egymás mellé és jó izuen megettuk. Ezután meg fogtam az edényeket és el mosogattam. Az idő 21:30 volt már és mind a ketten nagyon el faradtunk fel mentünk Tom szobájába, szóltam neki, hogy el megyek fürdeni. Becsuktam az ajtót és hamar le tusoltam magamra tekertem a törölközőt és le mostam a sminkem. Majd eszembe jutott nincs pizsomam itt, ki mentem Tomhoz. Kinyitottam a fürdő ajtót ott ült Tom az ágyon a telojat nyomkodta majd rám nézett. Tommy van valamid amibe tudok aludni esetleg? Hmmm nem kéne rád semmise édesem -közben megnyalta a száját. Mosolyra húztam a szamat és gondolkodtam rendben van Tommy kíváncsi vagyok erre mit lép. Egy mozdulattal le vettem magamról a törölközőt és megszolaltam - akkor meztelenül alszom úgy is nyár van de azért köszi. Egy csókot nyomtam az arcára majd szépen lassan az agy felé sétáltam, majd felterdeltem rá és bemasztam. Be pucsitottam kicsit, hogy lejebb tudjam húzni a paplant eközben félre néztem és láttam Tomon,hogy lefagyott és engem nézett. Tommy nem mesz furdeni!? D de dadogott olyan gyorsan le tusolt 5 perc alatt vissza is ért. De gyors voltal - kuncogtam. Ha ilyen nő vár az agyamban mint te és ráadásul meztelen, hulye lennék, hogyha nem siettem volna! Jolvan Tommy gyere bujj be mellém nem kellett sokat kerlelnem. Benn is volt az ágyba és radoltem a mellkasara. Jó éjt Tommy! Szeretlek! Adtam neki egy csókot amit ő is viszonzott. Jó éjt édesem! Szeretlek! El is nyomott minket az álom.......,......
Innen folytatom, ne haragudjatok, hogy ha egy picit unalmas volt a rész, de a következő jobb lesz!!!!!! Addig is puszi 💋💋💋💋 jó éjt!!!!