12.resz

67 4 0
                                    

Elkezdődött a koncert, ami nekem nagyon bejött annak ellenére, hogy nem vagyok Tokio Hotel rajongó. Sofi mellettem szó szerint mint aki megőrült, kívülről fújta az összes dalt majd amikor a koncert vége felé jártunk Bill valakit ki akart választani, akivel enekel. Bill felenk fordult és Sofira mutatott. Te ott szép hölgy gyere fel hozzám! Mondta Bill Sofinak - hogy hívnak? Sofi, oké Sofi akkor majd 3 ra mehet a Monsun fiúk? - kérdezte Bill. Majd Tom fel mutatott az ujjával, Bill csak bolintott egyet, en nem értettem az egészet, Tom megindult felém, nyujtya a kezét felém,, gyere édesem velem "! Szó nélkül nyujtottam neki a kezem majd el kezdtünk sétálni a színpadon mindenki csak úgy sikitozott. Tom elem emelte gitárját és elindult a zene, míg Sofi Billel énekelt addig én Tommal közösen gitaroztam. Éreztem már, hogy egyre jobban megy. Nem vettem észre az utolsó sort egyedül játszottam el csak behunytam a szemem és játszottam. Majd hirtelen ki nyitottam a szemem és láttam mindenki engem bámul. Tommy miért bámul engem mindenki? Valamit el rontottam?
Tom oda hajolt a fulemhez nem dehogy az utolsó részt egyedül játszottam! Hogy mi van?? - néztem fel meglepődve Tomra aki csak bologatott.
Majd hirtelen megtörte a csondet a közönség taps vihara és sikoltasa. Bill tapsolt és ugrált egyszerre. Olyan cuki volt. Na de Tom sem maradhatott ki a körből: nagyon jó voltal édesem szeretlek! Amikor ki mondta muszaly volt hozzá fordulnom és megcsokolnom. Így is tettem rá tapadtam ajkaira ő megfogta a derekamat és szorosabban magához húzott. Szó szerint felrobbant a stadion a rajongóktól. Majd miután el váltunk hamar le szaladtunk a színpadról Sofival. Véget ért a koncert a fiúk el köszöntek a rajongóktól. El indultak félénk, először Bill jottle ment is Sofihoz utanna Georg majd Tom, akinek egyből a nyakába ugrottam, majd Gustav. Gratulálok fiúk nagyon ugyessek voltatok! Köszönjük Melissa! Azért te sem voltal rossz! - mondta Georg. Majd megkérdezte tőlem mióta tudsz gitározni? Hat Georg ez volt az első alkalom! Georgnak ki gubbatak a szemei,, hogy mi? " . Az igen kislány nagyon tehetséges vagy! Köszönöm Georg! Nem csak ebben tehetséges, hanem olyan hangja van!!! Álomszépen rúd énekelni! - mondta Tom! Köszi Tommy! Majd Bill bámul az arcomba hirtelen hátra léptem egyet. Mi van Bill? ,, szeretném hallani a hangodat majd"! Biztos, hogy nem ki van zárva! Tettem magam elé a kezemet hadonaszva.
Csak nem hagytak nyugton egyszerre az egész banda ,, légyszi Melissa " , fuhh tudják, hogy kell rám hatni. Meg forgattam a szemeimet és csak annyit mondtam legyen. Na de fiúk menetek kell aláírást adni meg fotozkodni a rajongókkal! Emlékeztettem rájuk. Ooohh tenyleg kösz Melissa. Tom egy gyors puszit adva már ment is. Itt várlak kiáltották utanna.

Szépen haladt minden, majd szolnom kellett Sofinak, hogy el kell mennem pisilni. El kísér jelek? - nem kell Sofi 5 perc és jövök. El is indultam a mosdóba, majd hirtelen hallottam egy ismerős hangot a hátam mogul és le dermedtem a fèlelemtol. Megfordultam és Daved állt velem szemben. Te mi a büdös picsat keresel itt?! Eljöttem azért ami az enyém - mondta elég dühös hangon. Én nem megyek veled sehova te barom! Majd le kevert egyet és én a Földre estem. Ha nem leszel az enyém újra akkor adok neked egy kis leckét! Mire készülsz te patkány? Le gugolt hozzám ott artok annak a gyereknek ami a legjobban faj neki! Majd ram nézett betegessen. Amitől nagyon megilyedtem sehol nem láttam senkit. Úr Isten most végem lesz, majd hirtelen fel állt és belem rúgott két hatalmasat, majd rám ült és el kezdett ököllel verni, Daved kérlek hagyd abba. Ez volt az utolsó amire emlékszem mert el ajultam.

Sofi már nagyon ideges, hogy hol vagyok eddig, most végeztek a fiúk is Tom oda lépett hozzám. Sofi hol van Melissa?,, azt mondta, hogy mosdóba megy de aggódom mert ennek már 30 perce " . Ooo basszus Sofi, mikor ezt ki mondta egy hatalmas sikitast hallottak, majd egy női hang azt kiabálta, hogy egy lányt talalt a földön aki egy vér! Tom el kezdett a lányhoz rohanni, majd meg kérdezte - merre van akit talaltal? Oda vezette Tomot és a többieket. Siri csend ült körülöttük Tom le terdelt Melissa mellé, rá tette a nyakára a kezét mèg érzi a pulzusat könnyek között mondta Billnek hívja a mentőket! Bill már tarcsazta is őket. Tom próbálta fel kellteni Melissat de nem ment neki. Tom teljesen összetört, hogy így látta szerelmet. Elég hamar kiertek a mentősök, stabilizálták Melissa állapotát, de még mindig nem ébredt fel. A mentő autóba Tom szállt be a többiek követték. A kórházba be érve megkérték Tomot, hogy maradjon a varoban míg meg vizsgálják Melissat. Közben megérkeztek Billek is.
Na tesó van valami? - kérdezte Bill. Nem meg semmit nem tudok most vitték be.

Már 2 órája várunk mi tart eddig? - szólalt fel idegesen Tom. Nyugi Tom minden rendben lesz! Hogy nyugodhatnek meg Bill, mikor életem szerelme fekszik ájultan és osszeverve? - igazad van Tom bocsánat. Majd hirtelen ki jött egy orvos egyenesen Tomekhoz ment.
Doktor ; Jó estét kívánok Önök Melissa Gordon hozzá tartozoi?
Tom: igen én a barátja vagyok! Doktor úr, hogy van a barátnőm?
Doktor: Nos az az igazság, hogy nagyon sok ütés érte a fejét, de megnéztük ctevel és nincs tumorra utaló jel, de viszont agyrázkódást kapott és eltört a karja. Az Eszmélet vesztes pedig csak át meneti állapot akár mikor felébredhet! Nyugodj ának meg most már rendbe fog jönni.
Tom: nagyon szépen köszönjük doktor úr! Be lehet hozzá menni?
Doktor: természetesen a 314 es szobában van. Viszlát szép estét!
Tom: viszlát, magának is!

Tom és a többiek el kezdtek rohanni a folyosón majd meglátták Melissat eszméletlenül az arca fel dagadva.
Tom leült mellé megfogta a kezét és puszilgatta.
Tom: Kérlek édesem gyere vissza hozzám nagyon szeretlek! Nem bírok nélküled élni! Olyan gyönyörű vagy meg így is! Megölöm aki ezt tette veled igerem! Majd homlokon csokolta a lányt.
Tom eközben le borult Melissa kezfejere és sírás közepette aludt el.
Melissanal:
Valami nagyon fura és meg minden sötét körülöttem. Hallottam Tom hangjat éreztem ahogy a kezemet fogja. Annyira szeretem édes istenem, gyerünk Melissa nyisd ki a szemed, mondtam magamnak. Majd hirtelen valami fényt kezdek el észre venni, ami két lámpa volt fehéren világított.
Körbe néztem a szobába, láttam ahogy Tom alszik és a többiek is a kanapén. Följebb csusztam az ágyon és csak néztem őket ahogy alszanak. A szívemet boldogság és melegség járta át egyszerre. Majd egyszer csak láttam, hogy nyílik a kórterem ajtó egy pillanatra megijedtem, de csak a nővér volt a szám elé tettem a kezem, hogy maradjon csendben. Ki is ment a nővér én el kezdtem simogatni Tom arcát, olyan cukin szuszog. Viszont most a gyűlölet eget bennem Daved iránt ki akarom nyírni a francba élni akarom az életem Tommal és a csaladommal! Nem fog ez a nyomorék többet ártani nekem sem és Tomnak sem ezt megigerem! Tom hirtelen el kezd ébredezik.
Melissa: hogy aludtal Tommy?
Tom: úr Isten édesem, mióta vagy ébren? ( szorosan öleli Tom magához)
Melissa: Tommy mindent el mondok csak ne szorits ennyire kérlek, mert még faj.
Tom : bocsánat édesem. Mi történt?
Melissa: el mentem mosdóba és megjelent a hátam mögött Daved és el kezdett nekem magyarázni, hogy hozzá tartozok, én meg vissza vágtam neki hogy soha sem leszek az övé. Ezután azt mondta ha nem leszek az övé akkor meg leckeztet. Annak a srácnak pedig oda rugók ahol a legjobban faj neki. El kezdett ütni és rugdosni is majd ide jutottam.
Tom: én kinyirom! Nincs tovább ezt nem hagyom édesem annyiban.
Melissa: Tommy kérlek én akarom el intézni egyszer és mindenkorra. Van egy tervem is már, hogy hogyan de azt majd később el mondom, most fel szeretnék épülni meg a verseny előtt!
Tom: rendben édesem szeretlek!
Melissa: én is Tommy!

Innen folytatom remélem, hogy tetszik jó olvasást puszi 💋💋💋💋

Beleszerettem egy tàncosba (Befejezett) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant