Visszatérünk Melissahoz és Tomhoz.
Mikor Tom mellett feküdtem egy sikitast hallottam Sofitol. Mondtam Tomnak kuncogva hat ezt meg mi lelte? Mire Tom annyit mondott biztos fel tette neki azt a kérdést amit én neked. Ez szuper válaszoltam Tomnak mosolyogva. Egyszer csak egy hatalmas puffanas és a nevetesuk hallatszodott at a szoba falain, majd csak annyit hallottam, hogy ez a Kaulitz átok. Muszaly volt megkerdeznem Tomtol, hogy mi az a Kaulitz atok. Ő Tommy mi az a Kaulitz atok? Erre Tom csak annyit mondott, hogy hozzak neki epret, erre felhúztam a szemöldököm és annyit mondtam, hogy oké. Amikor fel álltam hirtelen a Földre estem mert a lábaim nem bírtak el. Tom rám nez és szakad na édesem ez a Kaulitz atok 🤣🤣🤣🤣🤣! Jaaa én is csak nevettem és fel segitenel esetleg Tommy? Persze édesem. Majd rá néztem a farkára és megint fel állt neki. Tommy nem mondod, hogy megint kanos vagy? Ha rád nézek édesem mindig kanos vagyok. O ez nagyon édes Tommy! O tényleg édesem majd Tom fel emelt és le vágott az agyra és a lábaim között volt már megint. Rossz fiú vagy Tommy tudtad? Igen tudtam édesem de te ezt szereted nem? De igen Tommy! Majd ajkaimra tapadt utanna belemcsusztatta az anakondajat és adtunk megin az erzeseknek! 2 óra múlva hatalmas elvezes után mind a kettonket el nyomott az álom.Másnap rá néztem az órára 12:30 volt. Uhh basszus hamar kimasztam az ágyból és kerestem valami reggelit Tommynak és nekem, majd be vittem a szobankba tálcán. Tom meg mindig aludt és próbáltam fel kellteni. Tommy simogattam az arcát es szolongattam majd kómás fejjel nézett rám majd meg szólalt a rekedtes hangján. Jó reggelt édesem! Jó reggelt Tommy! Hoztam reggelit, O Ez csodas édesem köszönöm. Amúgy mennyi idő van? 12 :30 van Tommy! Úr Isten így el repült az idő? Igen Tommy. Na de együnk gyorsan és oltozunk és menyunk el lassan. Okés édesem de amúgy hova sietsz? Jajj Tommy el felejtetted ma 3 kor probam lesz a New York-i fellepes miatt és nagyon oda akarjuk tenni magunkat. Értem biztos nagyon jól lesztek édesem. Köszönöm a bizalmat aranyos vagy Tommy. El tudnál vinni minket esetleg ha nincs más dolgod persze? Hogyne édesem persze hogy el viszlek titeket. Majd adott egy forró csokot az ajkaimra. Fel oltozunk és el hagytuk a lakosztály már Billek a kocsinal vártak minket, mi addig el köszöntünk Bobytol és mondtam neki, hogy még jövünk. Billek ott álltak az autonal és csokoloztak. Majd meglattak bennünket és köszöntek. Jó reggelt gerle pár! Nektek is mondtuk Tommal. Beszaltunk a kocsiba majd Sofi felé fordultam és magyar nyelvre valtottunk. Na Sofi hallottam a tnap este nagyon jól sikerült! Hát azt én is hallottam, hogy nálatok is kemény volt! Igen igen megorijt engem ez a pasi! A hatalmas anakondaja meg csak egy plussz nekem annyira imádom! Én is imádom az enyémet! Ezen csak szakadtunk! Majd Tom rám néz légyszi édesem beszeljetek úgy hogy mi is ertsuk Billel! Jajj bocsáss meg Tommy! Na ezutan el indultunk haza hozzám be szakadtunk Sofival és at oltozunk kényelmes ruhába meg fogunk egy egy flakon vizet és vissza tertunk a fiukhoz a kocsiba. Indultunk is a tánc teremhez majd ki szállás előtt el köszöntünk egy hosszú csókkal a fiuktol! Na sziasztok majd hívlak Tommy hogy ha johetsz értünk szeretlek! Rendben szeretlek! Majd el hajtottak a fiúk. Mi pedig be mentünk a tánc terembe és már mindenki ott volt. El kezdtünk be melegíteni és utanna kezdődött a próba. Keményen 2 vagy 3 órát próbáltunk es közben oda jött hozzám Sofi, hogy Bill jön érte el viszi valahova a próba után. Rendben Sofi semmi gond. Már véget ért a tánc próba és el köszöntünk mindenkitől és már csak egyedül voltam a próba terembe meg össze pakoltam egy kicsit, és indultam ki az épület elé. Éppen tarcsazni akartam Tomot de megjelent hirtelen Daved! Te meg mi a fészkes fenét keresel itt? Téged már meg mondtam múltkor nem lehetsz másé csak az enyém! Már meg mondtam soha de soha nem fogok vissza menni hozzád! Vágtam a fejéhez a szavakat. Majd Daved el kapta a karomat és el kezdett rangatni és egy hatalmasat le kevert nekem de ököllel. A Földre estem és el kezdtem kiabálni segítségért, hála Istennek meghallotta egy arra járó férfi és oda szalad és Daved elszaladt. Holgyem jól van nagyon köszönöm hogy erre jött. Elnézést de telefonalnom kell addig itt maradna ha megkérem? Persze nyugodtan telefonalnom. Köszönöm. Azonnal hívtam Tomot sírtam nagyon!
Telefon beszélgetés:
Én: szia Tommy
Tom: szia mi a baj édesem miert sírsz?
Én:azonnal gyere értem Tommy megtámadták a tánc terem előtt kérlek siess!
Tom: hogy micsoda 10 perc és ott vagyok sietek édesem!
Telefon beszélgetés vége!
Tom szemszoge:
Amikor meghallottam a telefonomat csorogni azonnal fel vettem! Életem szerelme volt az és nagyon sírt muszaly volt megkerdeznem tőle hogy mi a baj. Amikor mondta, hogy megtámadták a tánc terem előtt nagyon ideges lettem és feltettem, reméltem hogy nem lett komoly baja istenem! De ha megint Daved fasz támadta meg azt nem fogja megúszni azt én garantálom neki. Azonnal fel vettem a cipőm és a kocsi kulcsom és már szaguldoztam is. Nem érdekelt semmi sem az én Melissamon kívül. Olyan 10 perc múlva megláttam a tánc terem előtt egy ismeretlen férfival. Leállitottam a kocsit majd ki szaltam és oda rohantam hozzá. Majd az arcára pillantottam amin egy hatalmas lila folt volt. Annyira ideges lettem azt hittem felrobbanok a duhtol!Melissa szemszoge:
10 perc múlva meg is érkezett Tommy addig megkértem az idegen férfit várja meg velem a páromat és ő erre igent mondott. Tom kiszállt a kocsiból egyenesen felém jött, majd meg kérdezte: edesem mi ez az arcodon? Ki tette ezt? Már láttam a dühöt és az ideget a szemébe majd a férfira pillantott. Tommy ő jött nekem segíteni mert ha nem jött volna ki tudja, hogy mi történik velem. Addig amíg ide nem ertel megkértem, hogy maradjon itt velem. O értem köszönöm uram, hogy megmentette a baratnomet mondta Tom majd kezet fogott a férfival és el ment. Na édesem mi történt? Hát Tommy ki jöttem a terem elé majd elő vettem a telefonom éppen hívni akartalak majd megjelent Daved. Elkapta a karomat és azt mondta hogy csak az övé lehetek senki másé én meg ellenkeztem vele és megütött ököllel és én a Földre estem. Utanna el kezdtem kiabálni és akkor pont arra jött az a férfi aki az előbb ment el. Megfogom ölni azt a hülye gyereket nem tanul semmiből. Megmondtam mi lesz ha mégegyszer kezét emel rád! Tommy kérlek menjünk haza megoleltem majd a mellkasába bujtam és zokogtam. Nem akarlak miatta el veszíteni Tommy azt nem elem túl. Tom fel emelte a fejem a szemembe nézett,, soha nem fogsz el veszíteni édesem szeretlek"! Én is szeretlek Tommy! Beültünk a kocsiba és mentünk Tomekhoz közben felhívtam anyát hogy ne várjon haza meg el mondtam neki, hogy mi történt, megértett hogy Tommal vagyok most a legnagyobb biztonságban. Be értünk a házba és amikor vettem le a pulcsimat éreztem, hogy nagyon fáj a karom és felszisszentem a fájdalomtól. Majd Tom egyből oda lépett hozzám,, mi a baj édesem? " Tommy nagyon fáj a karom, Tom megnézte és egy lila volt a karod is majd te is megnezted és el kezdtel sírni. Tommy miért történik ez velem, miért erdemlem ezt? Jajj édesem megoldjuk ne aggódj minden rendben lesz ígérem! Tommy el megyek a fürdőbe mindjárt jövök. Okés édesem. Be mentem a fürdőbe megnéztem az arcom,, atya úr Isten mit tett ez a barom velem, valamit kezdenem kell ezzel a szeméttel nem akarom, hogy Tom miattam legyen bajban vagy meg rosszabb hogy artson neki az a patkány el fogom intézni az a szemét ládát! " . Majd megnéztem a karomat és az is nagyon lila volt és baromira fajt! Rendbe hoztam magam és már mentem is az én Tommymhoz! Tommy beszélnünk kell! Okés édesem, van valami baj?
Nos Tommy ezt le kell zarnom Daveddel végleg elegem van belőle és nem akarom, hogy bajba kerulj miattam vagy hogy bajod essen ahoz túlságosan szeretlek és nagyon fontos vagy számomra. Ezért nem tudsz esetleg valakit aki megtanít onvedelemre vagy verekedni esetleg, hogy ezt a patkány el tudjam intézni örökre? Fuu édesem hat nincs inyemre ez amit mondtal de ha így akarod akkor legyen van ismerősöm fel hívom majd egyeztetek vele és el viszlek hozzá, de úgy ha én is ott leszek veled edzésen! Rendben van Tommy megegyeztunk! Szeretlek édesem! Én is nagyon szeretlek Tommy! ..............Innen fogom majd folytatni! Remélem mindenkinek megfelel ez a rész próbálok minél jobb témákat hozni neketek remélem sikerül!!!!
Jó éjt kívánok neketek sok puszi 💋💋💋💋💋💋💋💋