5.resz.

145 5 0
                                    

Figyelem ez a resz 18 +os lesz!!!!!!!!!!

Kiszaltunk a kocsiból és Tom csak tátott szájjal nézett. Lányok biztos ide akartatok minket hozni? Igen Tom nyugi itt dolgoztunk mind a ketten Sofival jóban lettünk a tulajal aki pultos itt úgy hívják hogy Boby! És mi is peltosok voltunk nem táncosok úgyhogy nyugi. És azt mondta Boby bármikor johetunk ha szórakozni szeretnenk és két lakosztály is jár nekünk amit akar mikor birtokba vehetünk. Ooooo szóval kapunk egy lakosztályt? Kérdezte Tom miközben a pirciengjevel jatszott. Igen Tom kapunk az egyik a miénk lesz a másik Sofijeke! Erre mind a két fiúnak felcsillant a szeme. Na menjünk be gyertek. Be mentünk egyből a pult felé vettük az irányt és megpillantottam Bobyt! Boby -kialtottam oda. Sziasztok lányok oda jött és megolelt minket. Bemutatom Bill és Tom Kaulitzot! Szervusztok fiúk én Boby vagyok! Hello, nagyon szerencsések vagytok fiúk ezekkel a lányokkal. Köszönjük! Na de lányok adom a kulcsokat! Remek Boby, oo és adnál a fiúknak egy italt amíg elkeszulunk? Persze na fiúk gyertek! Tom ne aggódj jövünk értetek türelem jó. Okes de siess, adtatok egymásnak egy csókot majd mentetek a lakosztalyotokhoz. Be leptel a sajatodba és Sofi pedig az ovebe!
Melissa szettje

 Be leptel a sajatodba és Sofi pedig az ovebe!Melissa szettje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Melissa maszkja

Melissa maszkja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sofi szettje

Sofi maszkja

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sofi maszkja

10 perc alatt kész voltatok és találkoztatok a lakosztály előtt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

10 perc alatt kész voltatok és találkoztatok a lakosztály előtt. Na gyere Sofi induljunk a fiukert. Oké. Elindultunk minden szem ránk szegezodott egy kicsit zavarban voltam. Amikor mentünk Tomek felé le esett az alluk. Na Tom mehetünk, nagyon gyorsan le húzta az italt 😅! Majd el indultunk ahogy Billek is és Boby mondta nekik jó szórakozást srácok! Köszi meg lesz egyszerre a két iker! Oda is értetek na majd hnap találkozunk gyerekek! Tom állt mögöttem és végig simitotta a fenekem. Tom mindjárt bent leszünk nyugi. Jó de már nagyon akarlak istenem de dögös vagy végem van ha most azonnal nem kaphatlak meg! Nyugi Tom, már benn vagyunk a szobában és látta hogy ott van egy szék és vele szemben egy rúd. Gyere Tom ulj le kérlek! Rendben és Tom beharapta az alsó ajkat. Majd fel vonultam a rudhoz, majd rá néztem Tomra,, készen állsz Tom? " De mèg mennyire hogy igen! Oké akkor kezdem, oda mentem a magnohoz és bekapcsoltam Justin Timberlecktol a szexi backet. El kezdtem táncolni a rúd körül amit Tom nagyon elvezett és minden mozdulatomat figyelte. Majd kúszva mentem elé és rá ultem szemből majd el kezdtem korozni a csipommel éreztem hogy már kemény neki és majd szett durran a gatyaja. De tovább folytattam majd megfordultam és úgy is mozgattam a csipomet neki. Ezután vége lett a zenének. Na Tom tetszett a show? Uhhh hat nagyon is ilyet csinalhatsz máskor is mert nagyon izgató és szexi a gatyam szett durran szó szerint! Megoritesz Melissa! Te is engem Tom hidd el nekem! Majd az ajkainak estem és ő ezt viszonozta majd el kezdtem csókolni a nyakát, annyit mondtam Tomnak,, vadulhatok egy kicsit Tommy? " Tom csak bolintott, mire én a fekete ingjet meg fogtam és szét teptem rajta a gombok szana szét repültek a szobában de nem érdekelt. Végig csókoltam izmos testet majd le véve az ingjet a szoba másik végébe hajitottam. Segítettem neki le húzni a nadrágot és az alsó gatyát majd a hatalmas farkával el kezdtem játszani erőteljesebben szoptam majd közben a két cicim közé helyeztem és fel le huzogattam. Ahhhh Melissa megoritesz, ez nagyon jó!!! Mondta Tom már majdnem fel sikítva. Majd Tom fel kapott és az agyra dobott. Tom lehetek felül most egy kicsit? Persze Melissa hogy a picsába ne! Jó akkor feküdj le én addig le vettem a melltartó reszt és a bugyimat is. Majd fel masztam Tom fölé elő vettem egy hosszú láncos bilincset. Tom vigyorgott és mozgatta a pircingjet. Nagyon rossz fiú voltal Tommy és most megkapod a buntetesed! Majd Tom válaszolt :,, Oo igen buntess meg Baby "! Megbilincseltem Tomot majd fel helyeztem neki az ovszert. Majd ezután bele ultem a kemény farkaba. És akkorát nyogtem mint az állat pedig meg csak bele ultem. Na de el kezdtem mozogni , fel és le majd egyszer csak tverkelni kezdtem a kemény farkán amire mind a ketten akkorát nyogtunk mint az atom. Ahhh baby ez nagyon jó!!!! Nagyon jó vagy Tommy!!!!! Úgy gondoltam hogy el engedem Tomot és ő hirtelen megfordult velem és engem bilincselt oda. Tom: ,, Melissa rossz kislány voltal ezért meg kell hogy buntesselek"! Ooo Tommy buntess kérlek!!! El kezdte végig csókolni a nyakam amibe bele bizseregtem majd a mellemet kezdte el csokolgatni majd szívni majd a hasam aljáig csokolt majd a belső combomat és utanna el kezdett nyalni. Ezután 3 ujját belem rakta és el kezdte elég durván mozgatni. Ahhhh Tom Tom édes istenem ez kurva jó!!!!!! Majd elspricceltem és remegtem majd Tom lenyalta az ujját meg mindig finom vagy baby! Úr Isten Tommy, meg mindig remegtem de Tom belem vágta hatalmas farkát amire felsikoltottam! Tom ezt nagyon élvezte,, ahhh baby hallani akarom meg a hangodat" ! Kibebaszottul szeretlek Tom Kaulitz!!!! Ezt sikítva mondtam ki mire fel eszmeltem hogy mit mondtam már késő volt! Befogtam a szám és Tomra pillantottam majd a kezével el vette a kezemet a szám elől. Nyugi baby ahh én is szeretlek! Mikor ezt ki mondta a tűz tombolt bennem! Azt teszel velem amit csak szeretnél Tommy! Majd Tom kapott az alkalmon és megfogta a nyakam és egyre jobban belem nyomta a farkát én már tényleg sikitottam mint akit ölnek. Utanna kutya pózban csináltunk a hajamat a kezébe fogta és hátra húzta hogy meg feszüljon a gerincem! Kurva jó vagy Tom Kaulitz! Megoritesz ahhhh a kurva, edes istenem! Oké baby mindjárt elmegyek már nem sok kell!! Csináld Tommy! 3 oras menet után mind a ketten lihegtetek egymás mellett. Te Tom felé fordultal, na Tommy elvezted? Persze baby megoritesz teljesen ez a test ahh egész életemre hozzá tudnék szokni. Igazán Tommy? Igazán baby! Figyelj Tommy te vagy az első pasi akit ide hoztam, mert te számomra különleges vagy. És ami tény hogy megőrülök érted és nagyon beléd szerettem. Huuu Melissa te is különleges vagy nekem és nem egy éjszakára akarlak hanem örökre! Engem is kurvára megoritesz és én is nagyon beléd szerettem! Úgyhogy Melissa van egy kérdésem. Igen Tommy mondjad. Melissa Gordon lennél a barátnőm? Igen igen ezerszer is igen! Majd szenvedélyesen csókoloztatok! Eközben Billnel és Sifinal........
A bár ahova vittuk a fiukat

 A bár ahova vittuk a fiukat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Beleszerettem egy tàncosba (Befejezett) Where stories live. Discover now