El telt 1 hét most megyünk haza Mathivel a kórházból Tom jött értünk végre már azt hittem sose ér ide értünk. Beszaltunk a kocsiba és haza mentünk be lépve a lakásba mindenki ott volt és udvozoltek bennünket főleg a kis Mathit. El is telt hamar a nap nagyon fáradt voltam Math el aludt a karomba és én is.
Ugrunk az időben egy picit!
Már el telt 1 év és a fiúk 1 hónapos turnéra mentek. Addig itt volt velem Simeone és anya is át jött amikor tehette. Nyár van és arra gondoltam hogy Tom megérdemli végre hogy a felesége legyek nagyon sokat tett az elmúlt 1 évben hogy jova tegye a hibáit és bizonyitson. Meg szerveztem Simeoneval és anyával az eskuvomet, nagyon el faradtam ebben az 1 honapban amíg szerveztem. Tom nem tud semmit meg azt sem hogy megint terhes vagyok és ami megjobb hogy ikrekkel! Csodálatos dolog Tomnak gyereket adni. Nászútra is megyünk 1 hétre csak mi négyen olaszba viszem Tomot tudom hogy a kedvenc helye imádja. Na de ma van a nagy nap minden készen áll a fiúk nem sokára landolnak de nem én várom majd őket hanem Jörg a mostoha apjuk. Mert hozzájuk mennek készülődni és úgy jönnek ide.
- Jajj Simeone annyira izgulok hogy minden csodálatos legyen!
- Nyugodj meg Melissa nem tesz jót az idegeskedes!
- Remélem Tommy nem fog hisztizni hogy nem én várom!
- Jörg tudja kezelni őket ne aggódj!
Eközben Tomeknal a reptéren:
Épp most szallunk le a fiúkkal a gépről nagyon sietek hogy megpillantsam életem szerelmet ennyi idő után. De sajnos nem ő várt hanem Jörg!- Sziasztok fiúk! Isten hozott titeket!
- Szia apa! Jolvan Melissa ugye jól van!?
- Fiam nyugodj meg jól meglepetést készít nektek és meg nem végzett ezért küldött engem. Most hozzám jöttök haza egy pár órára és utanna ígérem láthatjátok őket!
- Rendben van apa akkor induljunk!
El is indultunk apám házába majd 15 percel később meg is érkeztünk. Be lépve a házba apa kezdett el beszélni.
- Nos fiúk mindenki menjen be egy szobába Tom és Bill ti a sajatotokeba Georg a Tommal szemben lévő szobába és Gustav te pedig a Billel szemben lévő be. Ne kerdeztek semmit csak oltozzetek fel! Ez a meglepetés első fele! Utanna indulunk a helyszínre!
- Ugye nem koncert lesz apa?
- Nem Tom nyugi csak induljatok már!
El indultam a szobámba és be nyitottam egy öltöny várt ott. Remélem ez az amire gondolok mert ha igen akkor Melissa végre megbízik bennem újra és most hozzám jön! Ajj nagyon izgulok hogy mi lehet ez amit Melissa ki tervelt de eddig tetszik!
Tom oltonyeBill és a fiúk oltonye