Neki támaszkodtam a bejárati ajtó nak miután elment Tom. Azon gondolkoztam szolnom kell Sofianak, hogy el vigyük Tomekat ma este arra helyre ahol dolgoztunk pultoskent egy sztriptíz barba ahol van mindig nekünk egy egy szabad szoba egész éjszakára! Bármikor mehetünk bejelentés nélkül! Szerettem volna megköszönni Tomnak hogy megvédett és ezt egy tánccal is dijaznam neki egy szexi fehérneműben! Gondolataimbol anya zokkentett ki. Kislányom ez a fiú nagyon bejön neked igaz? Anya honnan tudod? Ugyan kislányom a lányom vagy ismerlek! De én csak annyit mondok hogy legy óvatos nem akarom hogy osszetorje a szíved! Értem anya nyugi nem fogja. De viszont ma este el visszük a fiúkat tudod arra a helyre. Melissa te tényleg nagyon kedveled Tomot mert soha egyetlen fiút nem vittel arra a helyre. Különleges számodra Tom és ezt lehet látni rajtad . Igen anya az, na de én most fel megyek beszélek Sofiaval majd át lépek Tomhoz szólni neki az esterol. Rendben van kislányom. Fel mentem a szobámba meg fogtam a telefont és hívtam sofiat.
Telefon beszélgetés :
Szia Sofi
Szia csajszi
Mizujs?
Figyelj Sofi este el visszük Billeket arra a helyre úgyhogy hozzd a cuccod!
De miért Melissa?
Mert Tom megmentett Davedtol megint itt volt és meg is ütött meg minden de Tom megvédett.
Úr Isten Melissa hála Istennek hogy Tom ott volt!
Igen de ez nem minden én megcsokoltam!
Hogy mit csináltál?
Igen jól hallottad és le tamadtam nem bírtam tovább és meg történt őrületes az ágyba már szinte kívánom hogy újra erintsen és hogy újra egybe forrjon a testünk de ez meg ma éjjel meg lesz újra!
Úr Isten Melissa ez az csajszi! Adj neki!
Jolvan Sofi viszont 1 hét múlva megyünk a csapattal New Yorkba mi leszünk aki a Tokio Hotel előtt fellép!
Ez fantasztikus hír Melissa! Akkor szolok a többieknek is hogy hnap délután lesz a próba 3 kor!
Tökéletes, na de Sofi akkor este 7 re legyél itt nálam és dögös legyél hogy el csabitsd magadnak Billt!
Oooohh csajszi ezen ne aggódj! Akkor este 7 ! Pussy
Pussy!
Na le tettük Sofival a telót és at mentem Tomekhoz. Becsengettem és Tom nyitott ajtót.
Szia Tom! Szia Melissa! Ennyire nehezen bírod ki nélkülem? Hát Tom nem is tudom be mehetnek beszélnünk kell és szólnál Billnek is?
Tom csak meglepően nézett rám de csak annyit mondott hogy persze. Majd 5 perc múlva a két iker lent volt már a nappaliba! Szia Bill! Szia Melissa! Mi szél hozott? Hát igazából azért jöttem hogy megkerdezzem van e programotok estére? Egyszerre a két iker nincs miért!? Huu akkor jó mert én meg a barátnőm Sofi el szeretnénk titeket vinni egy kellemes és bulis helyre! Benne vagyunk hanyra legyünk kész? Este 7:30 rá itt leszünk Sofival! Okes! Na akkor én megyek is Szia Bill! Szia Melissa! Tom éppen kísért ki az ajtó felé mondtam neki oltozettek szexin! Tom pervezen mosolygott oké. Megcsokoltam Tomot és oda hatoltam a fulehez,, élvezni fogjátok az estét ezt én és Sofi garantálják, és legyen nálad elég óvszer mert éjszaka nem szabad ülsz tőlem "! Tom itt lefagyott és csak állt és nézett. Én addig egy csókot is hint ettem a nyakára majd el koszontem tőle és menten haza készülődni.
Tom szemszoge:
Egyszer csak csengettek és megláttam Melissat az ajtoban! Nagyon örültem neki majd beljebb lépett és mondta hogy beszélnünk kell és szóljak Billnek. Szóltam neki bár nem értettem hogy miért. Le értünk Billel és bele kezdett a mondandojaba. Hirtelen meglepődtem majd bele mentünk hiszen megorit engem ez a lány akarom Őt minden percben! Ezzel végeztünk az ajtó felé kisertem közben megállt vissza fordult és megcsokolt majd a fülembe sugta hogy legyünk szexik meg hogy élvezni fogjuk az éjszakát ezt ők garantálják az a mondata ütött szíven amit ezután mondott : ohh és hozzal magaddal elég ovszert mert ma este nem szabadulsz tőlem! Atya úr Isten ez a csaj tényleg megőrijt! Nagyon várom az estét már kíváncsi vagyok mit találtak ki!!! Bill! Na tesó mi a helyzet? El kell mondanom hogy le feküdtem Melissaval mai nap és többet érzek iránta mint más lányok iránt! Egyszerűen megőrülök ezért a csajert! Huuu Tom hat akkor te szerelmes vagy és örülök neki hogy őt nem akarod ki használni! Én drukkolok neked tesó! Köszi tesó! Fel keszultel az estére? Hat őszintén szólva izgulok mert Sofi nagyon tetszik nekem! Akkor légy szexi meg tegyél el ovszert! Hogy mit? Bízz bennem tesó jól jön hidd el! Okés! Ezzel fel is ment mindegyikunk a szobájába és el kezdtünk készülődni.
Eközben Melissanal:
Haza értem hamar fel mentem a szobámba le fürödtem és el kezdtem készülődni. Mire el készültem mindennel este 6:55 volt.
Melissa haja