Tommal bent vagyunk egy üres helységben és egymásnak estünk. Tom a falnak nyomott és el kezdte harapdalni a nyakamat majd ki szívni azt én ezt halk nyogesekkel dijaztam. Jajj Tommy megoritesz! Majd Tom bele néz a szemembe,, Ahogy te is engem edesem"! Majd ismét egymásra tapad a ajkúnk és nyelve bejutást kér a számba, amit engedejezek és viszonzok is egyben. Hirtelen fel kap az ölébe én át kulcsolom a labaimmal a derekát majd egy pillanatra le tesz és el kezdi lehamozni rólam a polomat közben egy laza mozdulattal ki kapcsolja a melltartomat, le szedi rólam a gatyát és a bugyimat. Ugyan így követve példáját, megzabaditottam testet a ruhadarabjaitol, már mind a ketten teljesen meztelenek voltunk, mikor újra felvett a karjába és a hideg falnak nyomott. Melleimre tapad el kezdte csokokkal behinteni majd szívni is. Mire én cselekedetet ismet nyogesekkel dijaztam. Majd egyből belém hatolt, akkorát nyogtem, Tomnak kénytelen volt befogni a számat végig csokolt, miközben mind a ketten el mentünk.
Hang zavarra lettünk figyelmesek oda kintről. Bill volt az minket kerestek, miután végeztünk az aktussal eszünkbe jutott, hogy basszus menni kéne próbálni! Gyorsan fel oltoztunk Tommal, megkértem Tomot, hogy kukucskaljon ki. Tom meg is tette hála a jó égnek nem volt senki a folyosón. Na gyere Tommy menjünk mert meg a végén szívinfarktust kapnak a többiek. Egy pillanatra megallt és furán néztem rá. Mi bajod Tommy, nem vagy jól?? Majd Tom megfogta a derekamat szorosan magához húzott és egy szenvedélyes csókot adott. Na most már mehetünk édesem! Jajj te na siessunk, sietunk a lift fele fel a szobankba, valami nem stimmel rajtam végig tapogattam magamon, Tom csak nézett rám és mosolygott. Ooo basszus, rám emeli a tekintetet Tom :- mi az édesem, mi a baj? " - kérdezte tőlem Tom. Semmi csak el hagytam a melltartom a nagy kapkodasban. - kuncogtam. Mire Tom egy hatalmasat nevetett - hát ez nagyon jó édesem "! Megérkeztünk a liftel bevagtattunk hamar a szobankba én fel kaptam gyorsan egy melltartót meg fogtam a sport taskamat amikben a fellépő ruhák voltak, Tom is összeszedte a dolgait amik kellettek neki, közben megszólalt Tom mobilja. A kijelzőn Bill neve villogott, fel vette és meg mondta Billnek egy 5 perc és ott vagyunk a busznal. Le rakta és rohantunk is a buszhoz. Oda érve mind a ketten lihegtunk. Bill ott várt a busznal, hol a faszomba voltatok ? - kérdezte Bill. Mi egymásra néztünk Tommal és csak nevettünk. Tudjátok mit nem akarom tudni - nyogte ki Bill. Induljunk meg mert mindenkinek próbálnia kell, oké - oké félsz álltunk a buszra és el is indultunk a helyszínre. Be leültem Tom ölébe és közben be aludtam egy kicsit, majd simogatasra ébredtem fel és Tom szolongatott. Èdesem èbredj itt vagyunk a helyszínen.
Felébredtem nyutoztam egyet és adtam egy puszit Tomnak. Leszaltunk a buszról és egy hatalmas stadion tárult a szemünk elé szóhoz sem jutottam és bementünk. A fiúknak és nekünk külön termunk volt és külön oltozonk persze. Külön kellett valnunk a fiuktol amíg próbálunk. Tom nyakába borultam, majd egy szenvedélyes csok után el váltunk csak ennyit mondtunk egymásnak,, majd találkozunk, szeretlek"! Na be is értünk a tánc terembe és én el kezdtem beszélni a többiekhez. Figyeljetek csajok oda adom a fellépő ruhákat mindenki oltozon fel az öltözőbe és a többit majd utanna mondom. Ooo és két részes lesz a ruha, le fogjuk tépni magunkról a szám vége előtt 1 percel! Feleltem mire mindenki meglepődött kicsit, de tetszett nekik az oltelt. Gyorsan trappoltunk az öltözőbe, át is vette mindenki a ruhát és nagyon megkoszontek, azt mondta mindenki kurva jól néz ki a ruha na de ami alatta van az tetszett mindenkinek a legjobban. Vissza felé mentünk a terembe Sofi jött mellettem :,, Nem tudom, hogy mit fog szólni ehhez Bill, félek is meg izgulok is egyszerre, de az a lényeg, hogy tuzeljuk fel a közönséget". Pontosan Sofi át karolva a vallat sétáltunk a próba terembe. Oda értünk be nyomtuk a zenét, aminek a címe: Jason Derulo:Get Ugly!
Már 2 órája próbáltunk már délután 5 öt mutatott az óra! Mindenkinek el mondtam mindent újra, hogy mikre kell figyelniük. Majd körbe álltunk és betettuk középre a kezünket és csapat kiállítást csináltunk,, 1,2,3, Street Dance! " . A fiúk ott altak az ajtoban és figyeltek benunket, ez aztán a buzdító csapat kialatas lányok -szólalt meg Bill! Sofi a nyakába ugrott Billnek én meg Tomnak. Szia Tommy hiányoztam? 🤗 te mindig édesem - mondta Tom mosolyogva. Helyes válasz, na de most jönnek hozatok is fodraszok és sminkesek- bokte ki Bill Sofival a nyakába. A lányok fel sikitottak mentünk az oltozonk felé közben beszélgettünk a fiúkkal. A folyosón setalgattunk mikor a hatunk mogul meghallottunk egy vékony hangot. Mikor megfordultunk, akkor láttam meg hogy az a szőke picsa már megint itt van engem a duhroham kerulgetett. Nem bírtam tovább előre mentem Tom próbált le fogni de nem hagyták neki. Mi a jó kurva Istent keresel te itt? Néztem a csajra nagyon szúrós szemekkel. A csaj megszólalt :, nem hozzád jöttem te kurva, hanem az én Tommymhoz! " elé álltam nem egedtem, hogy Tom közelébe menjen! Félre allnal kis ribi? -kérdezte meg tőlem az a kis cafka. Nem, nem és jobban tenned, hogy ha el huznal a picsába és le szallnal Tomrol végre amíg jó kedvemben vagyok! Chhh miért ki vagy te? A barátnője ribanc erre a csaj pofán röhögött. Nekem sem kellett több megloktem a csajt, Sofi próbált szólni, hogy ne tegyem de nem figyeltem rá mert nem érdekelt!
Most megkapod amit erdemelsz te ribanc! Meg fogtam a nyakán a pólót fel emeltem, már ökölbe volt a kezem, mire tudatomhoz tertem, hogy mi a fenet muvelek. Le dobtam a csajt a Földre és el rohantam. Nem tudom, hogy mi a fene történt velem, de akkor ott meg akartam tenni, hogy addig ütöm a csajt amíg mozog.A tetőn voltam le ültem a parkanyra és logattam lefele a labaimat. Elmerultem a gondolataimban annyira szegyeltem magam mindenki előtt, hogy nem volt erőm vissza menni. Már 1 órája uldogelek fennt a tetőn, mire egy ajtó nyitodast hallottam. Édesem ugye nem akarsz ugrani? Ahogy hátra néztem láttam Tomon, hogy nagyon meg van ilyedve attól, hogy a parkanyon uldogelek és lógatom a labaimat. Nem Tommy dehogy, annyira sajnálom Tommy nem tudom mi ütött belem soha nem volt mèg ilyen velem mint most. Temetem arcomat a kezeim közé.
Semmi baj édesem megertelek de most már masz le onnan kerlek- fejezte be Tom. Rendben van megyek már. Tom előtt alltam műszaki volt megkerdeznem : itt van még? " . Tom csak mosolygott - nem nincs el zavartam örökre! Erre a mondatra Tom nyakába borultam majd egy csókot nyomtam az ajkara. Szeretlek Tommy! Én is téged èdesem! Vissza mentünk a többiekhez és bocsanatot kértem mindenkitől.Annyira el telt az idő, hogy már itt voltak a fodraszok és a sminkesek. Ment mindenki a dolgara, végre mindenki készen lett.
A csapat hajaA csapat sminkje
Már nagyon izgult unka, nem sokára színpadra kell lepnunk 5 perc. Egy utolsó csapat kialatas, menet közben bekopogtam Tomek oltozojebe és szóltam nekik, hogy most megyünk fellépni jöjjenek és nézzek meg. Ők egyből trapoltak utánunk. Sofival ketten elől fogtuk egymás kezét míg fel konferaltak bennünket.
Jó estét New York készen álltok?? A közönség ujjongott. Oké -oké, de meg mielőtt jönne a Tokio Hotel előtte egy felkonferallo műsort fogtok látni. New York bemutatom nektek a Street Dancet ! Mindenki sikitozott, fel vonoltunk a színpadra és be álltunk a helyunkre. Bolintottam, hogy mehet a zene. El indult a show mindenki sikitozott és eljött a várva várt pillanat le teptuk a felsonket majd hátat fordítva a közönségnek le teptuk a gatyát is és csak tverkeltunk a csajokkal amíg a zene véget nem ért! Megfordultunk a közönség tombolt mint mèg soha. Mondtam Sofinak össze hoztuk látod ezt én mondtam. Igazad volt Meli. Megoleltetek egymást és meghajolt átok, majd bejött a hölgy aki fel konferalt titeket.
A hölgy oda lépett a csapathoz és el kezdte a beszédet : huuu hat ez nagyon dog volt es jól láttam a fel iratot a hátsó feleteken? Igen jól tetszett látni! Válaszoltam mint csapat kapitány. Ohhh nagyon szexi igazam van? Fordult a közönség felé aki ujjongott. Ki a csapat vezére mindenki lökött egyet rajtam.
Én feletem a hölgynek. Ohh hat nagyon gyönyörű lány vagy nem igaz New York? Mire megin ujjongtak. Oké elég gyors leszek mert hátra van a koncert. Hogy hívnak kérdezte a hölgy!? Melissa Gordon vagyok üdv New York!!! Közönség tombolt! Valaki a közönségből : Melissa légy az enyém! Sajnálom már van párom, úgyhogy bocsi! Nem baj hagyd ott! Bocsi de nem! Ki a párod Melissa el arulnad nekünk? Ha ő is szeretnè csak akkor. Ohh értem, mondta a hölgy. Majd egyszer csak hangosan el kezdtek sikitani az emberek amit nem értettem. Majd hirtelen Tom állt mellettem. Sofi mellett pedig Bill. Megszólalt Tom: a kérdésedre a válasz pedig én vagyok! Én vagyok ennek a gyönyörű lánynak a pasija, mondta Tom a mikrofonba! A közönség megőrült. És neked Bill ki ő? A barátnőm a tömeg ismét sikitott. Majd megcsokoltak bennünket és mi le mentünk a színpadról majd el kezdődött a koncert....,...........