Èn: Melissa Gordon vagyok 19 éves és ez a Story 2009 ben játszódik majd.
Na de rólam barna hajam van, zöld szemem és 160 cm magas vagyok. Életem a tánc van egy tánc csoportunk ami nagyon híres úgy hívják, hogy Stert Dance. Én vagyok a vezér és a barátnőm is benne van a csapatban. Na de őt is be mutatom nektek. Anyukám : Roxana Gordon ő divat tervező. Apukám nincs kis koromba el hagyott minket azóta nem láttuk. És most már nem vagyok szingli van barátom a híres Tom Kaulitz! Beszélek németül, angolul, és magyarul 😁 na de a további szereplőket be is mutatom és kezdem is a storyt! Oh és Lipcsében élünk!
Legjobb baratno és a tánc csoportom tagja: Sofia Sylvester egy nagyon menő csajszi 19 éves mint én és már kis korom óta baratnok vagyunk mindent meg beszélünk egymással! Oo és ő nagy Tokio Hotel rajongó! Oda van Billert! Örökbe fogadtak de nem bírta tovább és el ment tőlük és azóta egyedül lakik egy albérletbe! Mi anyával segítünk neki!

Bill Kaulitz Tom Kaulitz ikertestvere
Tokio Hotel front embere
20 éves és meg szingli 😉😉 de nem sokáig! Énekes pacsirta! Nagyon jó fej és érzékeny!
Ő itt a nagy Tom Kaulitz Bill ikertestvere 20 éves és 10 percel idősebb mint Bill. A Tokio Hotel gitáros és dalszöveg író! Jó fej bohókás és ami mèg ő rá mondható perverz és nagy csajozo gép! Irtó jól néz ki ☺😁😉😉😉 ! Jelen pillanatban még szingli (de nem sokáig 😉😉☺)! Imádja a kutyákat! Lipcsében élnek a bandával!Ő itt a híres Georg Listing gitáros a Tokio Hotel bandában . Nagy humor bomba ha ő nem lenne nem tudja, hogy mi lenne a fiúkkal! Georg nak van barátnője és egész jól meg vannak.
Ő itt Gustav Shaffer a Tokio Hotel dobosa. Igazi humor bomba ő is mint Georg. Hatalmas szíve van és megértő! Neki is van komoly kapcsolata!
És végül ő itt az anyukám Roxana Gordon. 40 éves divat tervezőként dolgozik! Férje nincsen, nagyon kedves és megértő nő. Imádom anyukamat! !!! ❤❤❤❤❤
Na gyerekek ők lennének a szereplők!!! És most kezdem az 1 reszel. Remélem tetszeni fog.