"Bakın söz, bu sene de okul başkanı seçilirsem, Hepinize çiğköfte dağıtacağım yeminle!" Hyunjin'in kurduğu cümleyle müdür göz devirmişti. Neden bu çocuğu okuldan kovmuyordu ki? Öğrencilerin hepsi bir anda isyan etmeye başlayınca Hyunjin onlara kaşları çatık bir şekilde baktı. Kendine hâkim olamayıp ağzından şu cümleleri kaçırdı; "Lan ben ne zaman çiğköfte yesem önümden çiğ köfteyi kaçırıyorsunuz! Çiğköfte ısmarlayacağız dedik yine beğenmediniz. Bipolar mısınız lan siz!" Hyunjin'in -Biricik arkadaşının- dediği şeye göz devirmişti Felix. Artık dayanamadığından;
"Allah'ın fakiri çiğköfte ısmarlayacağım diyorsun, Parasını bizden alıyorsun, Her sene aynısını yapıyorsun. Pis fakir!" Etrafta ki herkes bu sefer yüksek bir kahkaha patlatmıştı. Öyle ki öğretmenler bile Felix'in dediğine gülmüştü.
Hyunjin, Felix'in dediği şeye ithafen; "Peki Felix, Seni gerçekten gerçek arkadaşım gibi görmüştüm fakat sende şaşırtmadın. Ben bunları hakedecek ne yaptım Allah'ım!"
Felix, arkadaşının Drama Queen hallerine alıştığı için oralı dahi olmadı. Çünkü iki dakika sonra yanına İngilizce sınavında kopya istemek için gelecekti.Hyunjin'in dediği şey artık müdürün sabrını iyice taşırmış olacak ki Hyunjin'in elindeki mikrofonu alıp, Hyunjin'in kafasına bir tane geçirip yerine geçmesini söyledi. Tabii sırasına doğru adımlar iken ağlama taklidi yapmayı unutmadı okul başkanı. O sırada öğretmenleri bu çocuğun bu liseye nasıl geldiğini düşünüyordu tabii..
"Bütün adayların seçim konuşmasını dinlediğimize göre, oylarınızı vermeye, sınıflarınıza gidebilirsiniz." Müdürün bu konuşması üzerine herkes okula doğru adımlamaya başladı. Ah bir kişi hariç; Hyunjin. Kendisi şuan insanların peşinde dolanıp kendisine oy vermesini, Verirlerse istedikleri her şeyi yapacağını söylüyordu ama herkes biliyordu ki Hyunjin bunu sadece lafın gelişi söylüyordu. Eh, herkes zamanında bu numarayı yediğinden karınları toktu Hyunjin'in bu hallerine.
Hyunjin, kimseden oy koparamayacağını anlayınca öfleye öfleye sınıfına doğru ilerlemeye başladı. Tabii arkasından o'na tebessüm ederek bakan öğretmenini farketmeden.
Sınıfa girdiğinde herkesin çoktan oy kullandığını, Hatta kağıtları nöbetçiye teslim ettiklerini görmüştü Hyunjin. Şok olmuş bir şekilde: "Lan ne ara oy kullandınız, Sadece iki dakika dışarıdaydım ben!" Bütün sınıf Hyunjin'in dediğine gülmüştü. Jisung, elindeki sahte oy kağıtlarını göstererek; "Lan sahtekâr insan, bunlar senin sıranın altında ne arıyor? Sakın bana gerçek oy kağıtlarıyla bunları değiştireceğini söyleme." O sırada Hyunjin burun kıvırarak: "Ay tamam söylemem." Dedi ve yerine oturdu. Jisung bazen Hyunjin ile neden arkadaş olduğunu sorguluyordu.. Tabii ki kafasını yukarı kaldırıp: "Allah'ım insanları açlıkla susuzlukla sınıyorsun, Beni neden bu tomurcuk beyinliyle sınıyorsun yarabbim!" Diye bağırmasıyla Hyunjin yerinden sıçradı. Sabahın köründe ne diye bağırıyordu bu beyinsiz arkadaşı?
Sınıftaki herkes Jisung'un söylediğine kıkırdarken Hyunjin bir an arkadaşlarının beyni olup olmadığını düşündü. Ota boka gülüyorlardı çünkü.
Sonunda Chan hoca sınıfa girince sınıfın neşeli halini görmüş; "Neşeniz bol olsun, Neyi kutluyoruz?" Demesi üzerine Jungkook; "Hyunjin'in nasıl okul başkanı olamayacağını konuşuyorduk hocam." Demişti. Jungkook'un bu dediğinin üzerine Hyunjin, Chan hocanın da kahkaha attığını görmüştü. "Aşk olsun ama hocam, sizde mi ya.." diye somurtup söylenmeyide unutmamıştı tabii ki de.
-
Gün, Herkesin Hyunjin ile uğraşması ve Hyunjin'in onlara bakıp beddua okumasıyla geçmişti.
Şimdide telefonuyla TikTok'ta gezinirken WhatsApp grubuna atılan mesajla dikkatini oraya vermişti Hyunjin.
-Seungmin teacher is dominant-
Kim seungmin;
Çocuklar, okul başkanı seçimleri açıklanmış.Lalisa Manoban;
JisungHan Jisung;
HeLalisa Manoban;
Ses bombasini hazirla ben Hyunjin'in evine gidiom konfeti falan aldim artik hyunjinin ben baskanim istedigim yapilir adli nutugunu dinlemicez..Han Jisung;
Hyunjin YITTESHDRYUFDYUYJDR
Onunde gobek atmazsam adımda jisung degilYang Jeongin;
Lan mantikluymis bende geliyomLalisa Manoban;
Lan gelirken borek falan al parti guzel olmaz simdi Hyunjin kapiyi ac sende zile onuncu basisim gotum dondu amkHwang Hyunjin;
Kal lan kapida acmiyomLalisa Manoban;
YA SAKA YAPTIM HEPSI AMERIKANIN OYUNU BENIM DEGIL HEP TAEHYUNG BANA VESVESE VERIyOJeon Jungkook;
Dansoz bole kivirmadi amkKim Seungmin;
Çocuklar artık susacak mısınız? Başkanın kim olduğunu duymak istemiyorsunuz herhalde.Lee Felix;
ISTIYOZ HOCAM HYUNJININ BANA BASKANIM DIYE AYAKKABILARINI SILDIRDIGI GUNUN INTIKAMI ICIN ACIKLAYIN HOCAM NOLURKim Jennie;
Arkadaslar nasil oldu
Ne zaman oldu bilmiyorum fakat..
Secimi hyunjin kazandi..(◕ᴗ◕✿)
Helloğğ din ve Tarih performansini bitirmemin serefine atiyom bolumu
Biraz kisa oldu cunku arabadayim dugune gidioz
Unutmadan soyleyeyim her haftada bir persembe gunu bolum gelecekkk
Nasil olmus (cok begenemedim )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunho-Against
HumorTwienier Lisesinde ingilizce öğretmeni olan Minho, Okul başkanı Hwang Hyunjin'e aşık olur. #Lovestory-1🥇 15/12/2023 #read-1🥇 18/02/2024 #Blink-1🥇 25/02/2024