Gizli sırlar

364 22 46
                                    


Lia×Hyunjin

Lia;
Seni bir daha Minhonun etrafında görmeyeceğim.

Hwang Hyunjin;
Lia ne sacmaliyosun amk

Lia;
Ne mi saçmalıyorum? Minhoyla dipdibe olduğunuzu neredeyse bütün okul biliyor?

Hwang Hyunjin;
Bu yillar boyu boyleydi, ingilizcem kotu oldugu icin her zaman minho hocanin pesinde dolanirdim ben notumu gecirsin diye bunu sormak simdi mi aklina geldi?

Ne diyo bu kasar amk//

Lia;
Bu 'Minhonun peşinde dolanmalar?' bu aralar fazla arttı sanki ha ne dersin? ;) Hem senin İngilizcen berbattır ve ne tesadüf ki ingilizceden geçmiş, belgelerini de almışsın kime borçlusun acaba bunları?

Hwang Hyunjin;
Lia acik konus artik ne demeye calistigini yuzume soyle de oyle konus alt alt imalardan nefret ederim

Lutfen bizi gormemis olsun//

Lia;
Diyorum ki ne teklif ettinde minho seni dersinden geçirdi? Dersinin huzurunu bozan (yani senin gibi) insanları dersinden geçirmez? Nasıl ikna ettin onu anlatsana🥺 Bakireliğini alma karşısında dersinden mi geçirdi ha Hyunjin-ah?

Hwang Hyunjin;
Neden beni dersinden gecirdi hicbir fikrim yok ama en azindan matematikten kalip da Chang hocaya senin gibi sex teklifi etmedim Lia :)

-Lia yazıyor..-

-Lia çevrimdışı-

-Lia çevrimiçi-

Lia;
Sen nasıl

Hassiktir nasıl biliyor bunu? kimsenin haberi yok sanıyordum//

Hwang Hyunjin;
Sandigin pisirik insanlara benzemem lia benimle ugrasirsan, karsiligini fazlasiyla alirsin paranoyakligini benim uzerimde deneme bile

-Hwang Hyunjin çevrimdışı-

Lia;
Göreceğiz Hwang//

-Lia çevrimdışı-

(✯)

Gördüğü mesaj ile sinirleri zıplamıştı Hyunjin'in. Bu kız kendini ne sanıyordu? Hyunjin ile uğraşabileceğini düşünmesi bile hataydı.

Bir an Minho ile olan ilişkilerini öğrendiğini düşünmüştü ama tanrıya şükür ki bu gerçekleşmemişti. Yine de tedbir alması gerekiyordu. İçinden bir ses Lia'nın bu işi bırakmayacağını söylüyordu.

Düşüncelerini aklından silmesi gerekiyordu fakat bu kolay bir şekilde olmayacaktı, bundan emindi.

Saate baktığında 13:30 geçtiğini gördü. Yapacak hiçbir şeyi yoktu. Tanrı aşkına çok sıkılıyordu! Arkadaşları ile takılamazdı çünkü Felix, Jisung ile beraber ailesini görmeye, Avustralya'ya gitmişti. Jungkook ise Taehyung'un götünden ayrılmıyor, peşinden koşuşturuyordu. Jeongin ise sınava hazırlanıyor, Lisa'da sevgilisi ile takılıyordu. Gerçekten yalnız kalmıştı.

Hyunho-Against Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin