~Kan-dır-dım nazlı yarim, sonunda çılgın sözlerle; KAN-DIR-DIM♡
ONLY LOOOOVE NevraNisa4
♧
Günümüz:
"Minho, bitirmedin mi lan şunu!" bana seslenen Hyunjin ile göz devirmem bir olmuştu.
"Finali yazıyorum amk dur yerinde." Demem ile odamıza hışımla girmesi bir olmuştu. "Öküz! Ruhum çekildi! Niye cin gibi giriyorsun?" Demiştim götümden ter bezleri aka aka.
"Ne var? Merak ettim bebeğimin götünden ne saçmalayarak bu kadar ünlü olmasını sağlayacak kurguyu?" Demesi ile oturduğum çalışma masasından kalkmış ve Hyunjin'in üzerine tabiri caizse atlamıştım ama benden kat ve kat yapılı olan beden ile ancak sinek ısırığı kadar hasar verebilmiştim.
"Sen kimsinde benim mükemmel Hyunjin ve Minho aşkıma laf söyleyebiliyorsun? Müşrik mahluk!" Demiştim üzerine saldırarak ama belimden destekleyen kollar, pek de ileri gitmeme yardımcı olmuyordu.
"Lan bir dur! Daha bayramlaşmaya gideceğiz" demesi ile durmuştum. Ne bayramı amk?
"Müslüman oldun da bana mı söylemiyorsun lan? Ne bayramı?" Demiştim sorgular bir sesle.
"Aa bilmiyor musun? Annemler müslüman oldu. Kore'de çiğköfte dükkanı açtılar. Adıda Minji'nin Ellerinden" demesi ile ortama koca bir kahkaha bırakmam bir olmuştu. Hyunjin ile evlenirken ailesinin bu kadar kafa dengi olduğunu bilmem gerekirdi. Bilsem daha erken evlenirdim!
Gülüşümü tutup yüzümde bir sırıtma oluştuktan sonra Hyunjin'e bakıp az sonra kuduracağı şeyleri söylemiştim:
"Biliyor musun hikayemde sen doktorsun. Ben de ingilizce öğretmeni." Demiştim saçlarımı havalı bir şekilde geri atarak.Ortamı bir anda dolduran kahkaha ve yere düşme sesiyle Hyunjin'e şok ile bakmıştım. Ne oldu lan şimdi buna?
"Ay altıma sıçacağım sen ingilizce öğretmeni misin şimdi? Sen ingilizcede hepta ve monoyu karıştırıyordun amk. Ne ara öğrendin o'nu?" Hem yerde tepiniyor hem de 'ay gebereceğim!' diye sayıklıyordu.
"Hepta ve mono latince amk. Ben Hwo ve How'ı karıştırıyordum." Demiştim bütün zeka bilgilerimi kullanarak. Bir anda odaya giren Changbin ile "Niye giriyon lan izinsiz milletin odasına? Ya sevişseydik şu an?" Demiştim tükürerek.
Ben nereden bileyim Changbin'in odaya girdiği gibi Hyunjin'i kaçıracağını? Bildiğiniz kocamı sırtına almış ve öküz gibi koşmaya başlamıştı. "Lan kocamı bırak! Senin Jeongin'in var!" Dedim ama kime söylüyorsam? Arkasını bile dönmemişti piç.
Ben de peşinden koşmuştum tabii. Nereden bulacaktım bir daha böyle kocayı? Salona girdiğimde elinde çekirdek çitleyip cekirdek çöpüyle jisung'u döven bir Felix beklemiyordum. Sabah sabah ne içiyordu bunlar?
"Boşanacağım seninle! Seviyesiz pislik köpek!" Çığıran Felix, kulaklarımın iflas etmesini sağlarken zıplaya zıplaya Hyunjin ve Changbin'in oturduğu koltuğun arasındaki boşluğa oturmuştum. Changbin'in elindeki çekirdeği alırken "Ee n'olmuş?" Diye sormuştum. Tabii bunu sormamla Hyunjin:
"Tabii sen acı çekmeyen insanların çektiği acıyı küçümseyen, her bakımdan acısız gördüğünüz bir Felix'in annelik etmesine şiddetle karşısınız ama.." demişti bi' bok başarmış gibi. Evlendiğim kişiyi değiştirebiliyor muydum?
"Ne diyor lan bu?" Dercesine Changbin'e baktığım anda ağzıma patlamış mısır sokup "Fazla aşk-ı memnu izledi o boşver. Behlül'e aşık hatta ama Meryem Can'ın kedisi değil." Demişti. Meryem Can kim be?
"Esra Erol'a aşık olmak nedir?! İnsan gider Trump'a aşık olur. Görevden istifa etti ama neyse." Diyip saçlarını geriye atan Felix'e tabiri caizse 'Kafanı sikeyim senin' bakışları atmaktan çekinmiyordum.
Jisung'da garibim, Felix 'Git altına sıç' derse sıçar ama gururu var. O yüzden tek kelime etmiyordu.
"Senden önce Trump'a aşık oldum zaten ben. Zort Felix efendi Jisung-1 Felix-0" demiş ve orta parmak çekmişti. Tamam, tek kelime edebiliyormuş.
Göz devirip arkamdaki koltuğa iyice yaslanmıştım. Keşke final bölümünde öldüğümle kalsaydım.
[Y.N.] Aa niye öyle diyon minho
Sanane be, benim ağzım değil mi? ister söylerim, ister gömerim.
[Y.N.] seni ben yazıyorum lan adam ol
Bak anladık bölümü uzatmaya çalışıyorsun kardeş ama siktir git.
[Y.N.] tmm bb
Yazar ile olan boş konuşmam şükür ki bitmişti. 20 bölümlük ficte 18 bölüm Dram, 1 bölüm komedi, 1 bölümde final yazmış ve ben yazarım diye etrafta dolaşıyor. Ünlü bir yazar olan bana yazık be PÜĞĞ!
"Changbin Atv'yi açsana Müge Anlı aşkımı izleyelim." Demem ile Changbin'in Atv'yi açması bir olmuştu. Çok seviyorlardı ya beni. İki peçe- öhm. Sözüm yeterdi yani.
"Evet möge abla, Felix ve Minho'yu dava etmek istiyorum.." diye söze başlayan televizyondaki Seungmin'i görmem ile artık kendimi asmaya karar vermiştim.
Tanrım ne şartlar altında yaşıyordum ben!
[°•°]
ISTE SURPRIIZMM
IMKANSIZ BIR SHIP DEMEYELIM onlari cok guzel bir sekilde birlestirecek bir yazar var diyelim:)
Acikcasi bu kurgudan oldukca eminim icimden bir ses cok guzel yerlere gelecek diyor hem delta ve baskin bir alfanin ruh esi oldugu hangi kitapta var ki?? BU DEGISIMI KACIRMAYIN!!!
Bu kurgunun sonuna geldikk acikcasi ilk kurgumdu ve 6000 okunmasini beklemiyordum gercekten beni cok sevindirdiginizi bilmenizi istiyorum
Eger bu yeni basladigim kitabi okumayacaksaniz ve sadece bu kitabin finalini okuyup hesabima bir daha ugramayacaksaniz size son kez bolum sonu kissini atiyorum💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunho-Against
HumorTwienier Lisesinde ingilizce öğretmeni olan Minho, Okul başkanı Hwang Hyunjin'e aşık olur. #Lovestory-1🥇 15/12/2023 #read-1🥇 18/02/2024 #Blink-1🥇 25/02/2024